PDA

Bekijk Volledige Versie : Haines City ervaring



alberdinamud
31-12-16, 18:05
Heeft iemand ervaring met het huren van een Vila in Haines city? Zit je daar te ver van de outlets Disney parken ect?. De laatste 5 jaar zaten wij in Clermont dat vonden wij goed te doen.

EddieG
31-12-16, 23:03
Afgelopen jaar april/mei hadden wij een prachtig huis in Haines City. Maar volgend jaar gaan we toch wat dichter bij de parken/outlets zitten. Veel in de file gestaan.....vooral de 4 stond dagelijks behoorlijk vast.

hannie
01-01-17, 11:32
Wij hebben in de begin jaren dat we naar FL gingen daar ook wel eens een villa gehuurd.
Maar ook wij vonden het veel te ver weg.
Sommige villa eigenaren b.v Southern Dunes geven een te rooskleurig beeld van de reistijden.

groennom
01-01-17, 16:51
Wij hebben ook 2 keer in Haines city gezeten, vind de reistijd persoonlijk niet zo'n probleem maar is wel iets om mee rekening te houden. Zitten nu in Tuscan Ridge (voor de 3e keer) en dat is aan dezelfde weg maar dan noord van de I4. Scheel denk ik 15 minuten rijden voordat je op de I4 bent. Als we vanaf Tuscan Ridge naar bijvoorbeeld de outlet gaan rekenenen we meestal op 40 minuten vanuit Tuscan Ridge. Pretparken zal net zoets zijn denk ik. Als je dat te lang vindt moet je iets zoeken wat meer richting de parken zit.

alberdinamud
02-01-17, 15:36
Bedankt voor de reactie's ik denk er nog even over na

76-er
03-01-17, 09:50
Wij zijn de afgelopen 10 jaar 3 keer naar Haines City (Southern Dunes) geweest en vonden de afstand nooit een probleem. Sommige mensen klagen wel eens over het nachtelijke vrachttrein getoeter, maar ook daar hadden we zelf weinig last van. De nabijheid van winkels voor de dagelijkse boodschappen (Walmart, WinnDixie) vonden we belangrijker. Het feit dat SD een gated community is weegt voor ons ook zwaar, het geeft je toch een veiliger gevoel. Verder is het licht glooiende complex met z'n golfbanen ideaal voor een lekker rondje joggen in de vroege ochtend.
Voor ons de ideale plek. Als de dollar niet zo hoog stond hadden we er afgelopen jaar zelfs een villa gekocht.

corrus
06-01-17, 10:22
Een veilig gevoel is, denk ik, een beetje persoonlijk ;)
Alleen jammer dat niemand zich door het hek laat tegenhouden en gewoon naar binnen kan, zoals bijv. de krantenjongens, de pizzabezorgers, de chineesbezorgers, enz. enz.