PDA

Bekijk Volledige Versie : Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker en andere aanbiedingen



remonvantveer
18-12-16, 14:25
Volgende aanbieding gevonden voor Disney voor 2017 welke nog 12 dagen te koop zijn.

REAL Disney 14-Day Ultimate Ticket not a voucher, ensuring minimum fuss when you arrive at Walt Disney World Resort. There is nothing to redeem and you simply go straight through the gate.

Enjoy 14 Park Days for the Price of 7 in 2017!
Unlimited access to all 6 Disney theme parks - Magic Kingdom Park, Epcot, Disney's Hollywood Studios, Disney’s Animal Kingdom Theme Park, Disney’s Blizzard Beach Water Park and Disney’s Typhoon Lagoon Water Park for 14 consecutive days

Free Kids Eat Free Cards with Orlando Bookings

FREE Tickets for the amazing Cirque du Soleil La Nouba with Walt Disney World Tickets

Exclusive gift at Florida Mall for all ATD Customers!

Disney Memory Maker worth $169* built into Adult Disney Ultimate Tickets

http://www.attractionticketsdirect.ie/orlando-attraction-tickets/walt-disney-world-resort-tickets/disneys-14-day-ultimate-ticket

Gr Remon

rjkd
18-12-16, 17:41
ik heb hem ook gezien. wat ik mij afvraag wat kids eat free card inhoud en wat is een dismey memory maker?

Anthon14
18-12-16, 17:52
De disney memory maker is de mogelijkheid om de foto's welke je kunt laten maken door de park fotograaf gratis te downloaden vanaf de disney site. Normaal betaal je hier iets van 169,- dollar voor als je die foto's wilt hebben.

De kids eat free card is dat kinderen tot een bepaalde leeftijd gratis eten bij restaurants welke op de lijst staan behorende bij deze kaart, voorwaarde is wel dat er volwassenen mee zijn natuurlijk. Wij hebben de kaart meerdere keren gehad maar eigenlijk nooit gebruik van gemaakt omdat de restaurants waar wij meestal eten niet mee doen aan deze kaart/actie.

rjkd
18-12-16, 17:55
top bedankt voor de uitleg!

Mushu
18-12-16, 17:57
Met Disney memory maker kan je alle foto's die in de attracties gemaakt worden op je memory maker account zien en downloaden. Ook kan je foto's laten maken door de verschillende fotografen die door heel Disney World te vinden zijn. Die foto's vind je ook weer terug op je account. Met het programma kan je allerlei leuke borders en versiersels aan je foto's toevoegen.
De fotografen zijn geen professionals dus verwacht er niet heel veel van dan kan het ook niet tegenvallen. De meeste foto's zijn prima te gebruiken en goed genoeg van kwaliteit.
Nieuw voor bovenstaande aanbieding is dat er tickets voor Cirque du Soleil bij zitten. Memory maker zit er al een tijdje bij en die andere dingen voor zover ik heb gezien de laatste jaren ook.

masch
25-12-16, 12:05
Hele goede aanbieding! Zit erg te twijfelen om deze aan te schaffen. In de voorwaarden staat dat het voor Ierse & UK inwoners is. Kan je deze tickets als Nederlander zonder gevaar aanschaffen? Mensen met ervaringen? Ik heb mijn tickets alleen nog maar bij Disney zelf gehaald, maar deze prijs is vergelijkbaar met 4 dagen + wp bij Disney.

Mushu
25-12-16, 14:16
Meerdere keren zelf aangeschaft (andere forumleden ook). Geen probleem en geen gevaar, gewoon doen.

remonvantveer
26-12-16, 10:41
Ik heb eerst contact gehad met ATI om na te vragen of dit ook voor NL klanten kon. Dat was geen probleem vermelden ze, ze haden heel veel klanten in Nederland. Ik zelf heb afgelopen jaar bij de Duitse variant bestelt en dit was allemaal goed. Nu deze tickets bestelt komen volgens ATI 3 jan thuis 😬

Njit
26-12-16, 12:50
Heb ze net ook besteld. Mooi op tijd voor onze trip in juni :cool:

FloridaFabian
27-12-16, 11:06
Door de kwaliteit van deze aanbieding denken wij er aan deze tickets aan te schaffen. Nu ben ik een complete Disney-leek en vraag ik mij af of je met deze tickets ook zo'n Disney armband (Magicband?) kunt gebruiken.

Njit
27-12-16, 13:39
Ja hoor. Je kunt een MagicBand aanschaffen voor $12.95. Zie https://disneyworld.disney.go.com/faq/bands-cards/program-eligibility/

FloridaFabian
27-12-16, 13:49
Precies wat ik bedoelde & zocht, dank Njit :)
Nu weer even verder twijfelen of ik 6/14 vakantiedagen in een druk pretpark wil doorbrengen... Maar het is zo leuk!:confused:

masch
27-12-16, 16:08
Knoop doorgehakt en de tickets besteld ��. Zo'n ticket geeft toch veel vrijheid. Nu nog bepalen wanneer we welke parken gaan bezoeken ����

remonvantveer
31-12-16, 13:25
Ik heb inmiddels de kaarten binnen, de circus kaarten waren niet beschikbaar vanwege vakantie in de 18 dagen dat ik in Orlando ben. Dit heeft ATI Netjes opgelost door 2 andere alternatieven aan te bieden waaruit ik kon kiezen. Ik heb gekozen voor de Everglades wild Florida. Veder zoals ik gewend ben vanuit Duitsland alles netjes geregeld.

miekje
18-02-17, 14:50
Heb ze net ook besteld. Mooi op tijd voor onze trip in juni :cool:

Wij gaan in augustus....is dit voor ons ook een mooie aanbieding? begrijp ik nu goed dat dit tickets zijn van de UK maar dat je ze thuis gestuurd krijgt. dus de gewone originele toegangskaarten en geen E-ticket??? zie wel dat allen betalen met visa noodzakelijk is maar die zal ik voor de reis toch aan moeten schaffen....Dit zijn toch kaarten met 14dagen toegang voor alle parken? binnen 14 dagen 7 parken bezoeken....ik heb ook gekeken bij discover the magic, betaal je ook in ponden maar worden er e-tickets gestuurd....hier hebben ze het over 299 7 dagen ultimate ticket maar de 14 dagen ultimate is net zo duur.....ik zie door de bomen het bos niet meer....

miekje
18-02-17, 15:01
hebben jullie de tickets besteld? ik zie echt door de bomen het bos niet meer....Wij gaan in augustus....is dit voor ons ook een mooie aanbieding? begrijp ik nu goed dat dit tickets zijn van de UK maar dat je ze thuis gestuurd krijgt. dus de gewone originele toegangskaarten en geen E-ticket??? zie wel dat allen betalen met visa noodzakelijk is maar die zal ik voor de reis toch aan moeten schaffen....Dit zijn toch kaarten met 14dagen toegang voor alle parken? binnen 14 dagen 7 parken bezoeken....ik heb ook gekeken bij discover the magic, betaal je ook in ponden maar worden er e-tickets gestuurd....hier hebben ze het over 299 7 dagen ultimate ticket maar de 14 dagen ultimate is net zo duur.....

Mushu
19-02-17, 10:43
Dat is een (langlopende) aanbieding: 14 dagen tickets voor de prijs van 7 dagen. De Ultimate Tickets zijn zeer compleet: 7 (of 14) dagen entree tot elk park, ook de waterparken. Als je 7 dagen lang, 4 parken op 1 dag wil bezoeken kan dat ook (dus parkhoppen). De 7 dagen ticket is 14 dagen geldig, dat betekent 7 dagen te gebruiken maar daar heb je 2 weken de tijd voor. Je hebt ook 7x (of 14x bij de 14 dagen ticket) toegang tot de minigolf banen (voor 16u starten met de baan).
Je krijgt inderdaad originele tickets. Zelf zou ik totaal geen probleem hebben met vouchers omdat ik mijn tickets toch op mijn Magicband zet en dus de laatste jaren ook geen fysieke tickets in handen heb gehad. En die 3 minuten die het misschien duurt om op dag 1 je ticket op te halen, zullen je vakantie ook niet verpesten. Maar goed, dat hoef je dus niet te doen want je tickets zijn direct te gebruiken.

Daisy87
19-02-17, 20:27
Zojuist de Disney's 14 day Ultimate Ticket with Memory Maker besteld voor in april.:cool: Vind het wel spannend zo uit het buitenland, het is toch een hoop geld zo voor 4 personen. hihi Maar jullie goede ervaringen heeft de doorslag gegeven. :o

Anthon14
19-02-17, 20:47
Kreeg net een bericht van attractionticketsdirect dat ze weer met cirque du soleil tickets worden aangeboden tijdelijk.

mirretje
20-02-17, 09:01
Wij willen eigenlijk ook de kaarten gaan bestellen voor onze vakantie in augustus.
Maar hoe zit het met parkeren?
Ik weet dat er een monorail is die tussen de parken rijdt. Je zet de auto dan op een gezamenlijk parkeerterrein? Wat zijn hier de kosten van? Want ik neem aan dat dit niet bij de kaarten in zit toch?
Alvast bedankt!

knaapje
20-02-17, 10:13
Er zijn meerdere parkeerterreinen en je kunt van het ene park naar het andere met de monorail.
De kosten voor een personenauto zijn momenteel $20 per dag en zitten niet bij de gangbare tickets.
Je hoeft maar 1 keer per dag te betalen, dus als je bijv. 's middags naar je hotel/villa gaat en 's avonds naar het vuurwerk gaat mag je "gratis" weer parkeren.

Theme Parks

Guests pay one fee for a parking pass good all day at all 4 theme parks—Magic Kingdom park, Epcot, Disney’s Hollywood Studios and Disney's Animal Kingdom theme park. Our special preferred parking lots are located conveniently close to the theme park entrances.


Preferred parking: car or motorcycle – $40 per day
Standard parking: car or motorcycle – $20 per day
Shuttle, Limo, Camper, Trailer or RV – $22 per day
Bus or Tractor Trailer – $25 per day

Patrick
20-02-17, 11:06
Hopelijk komt er voor 2018 weer zo'n aanbieding!

Mushu
20-02-17, 11:06
Er zijn 2 parken te bereiken met de monorail: Epcot en Magic Kingdom. Parkeren voor MK doe op het parkeerterrein van het ticket and transportation center en van daaruit ga je naar het park met de boot of de monorail. Epcot heeft (net als alle andere parken behalve het MK) een eigen parkeerterrein. Als je wil, kan je ook via het ticket and transportation center met de monorail naar Epcot of natuurlijk vanuit het MK (is dacht ik wel met overstappen). De monorail is ook verbonden met een aantal resorts, dus vanuit zo'n resort kan je met de monorail naar Epcot of het MK. Parkeren bij Disney Springs en de waterparken is gratis maar je vindt daar geen bussen die naar de andere parken gaan.
Als je met de auto naar WDW gaat, volg je gewoon de borden naar het betreffende park en kom je vanzelf op het juiste parkeerterrein terecht. Daarna loop je naar het park of neem je het treintje. De monorail zal je dan niet vaak gebruiken want die heb je alleen nodig voor MK maar dan zou je ook de boot kunnen pakken.

Njit
20-02-17, 11:18
Er zijn ook geruchten dat er nog een kabelbaan komt: http://www.orlandosentinel.com/business/os-bz-disney-world-cable-car-gondola-20170215-story.html

Mushu
20-02-17, 14:24
Er zijn ook geruchten dat er nog een kabelbaan komt: http://www.orlandosentinel.com/business/os-bz-disney-world-cable-car-gondola-20170215-story.html
Heb ik ook voorbij zien komen. Er gaf ook iemand commentaar dat de bouwaanvragen die er steeds bij staan voor waterwerken zijn en dus niets met kabelbanen te maken hebben. Heb zelf ook mijn twijfels of het echt zo is. Als er een onweersbui dreigt aan te komen gaat er van alles dicht, een kabelbaan is dan helemaal kwetsbaar. En er komen nogal wat dreigingen van onweersbuien voorbij in Florida! We zullen zien, Disney blijft verbazen.

mirretje
20-02-17, 16:57
Heel erg bedankt voor jullie reactie. We snappen nu hoe het zit!

Daisy87
22-02-17, 13:36
Zondagavond de kaartjes besteld en zojuist ontvangen! :cool: Ze stonden eigenlijk gister al aan de deur maar toen was er helaas niemand thuis.

Njit
22-02-17, 14:03
Kaartjes zijn nu ook weer (tijdelijk) met La Nouba: https://www.attractionticketsdirect.ie/orlando-attraction-tickets/walt-disney-world-resort-tickets/disneys-14-day-ultimate-ticket

https://s15.postimg.org/6tvqh9ncr/atd_2017_02_22_14_02_33.png (https://postimg.org/image/sgaqyalx3/)

mirretje
22-02-17, 19:45
Niet te geloven! Wij hebben de kaarten maandagavond besteld en vandaag binnen gekregen en idd met La Nouba er bij.
Helemaal super........maar we moeten helaas nog wachten tot 1 augustus....dat is dan weer minder.....:eek:

miekje
23-02-17, 20:32
Oooh fijn.... ik wil ze ook bestellen.... kan dat alleen met visa obool Paypal ? Heb gisteren visa aangevraagd dus kan nog even niks anders dan Paypal .... heb je gewoon de Disney plastic toegangs kaarten aan de deur bezorgd gekregen? Ik moet ze voor 3 volwassen en 1 kind hebben... wij gaan ook begin augustus..... super gaaf!

Daisy87
23-02-17, 20:42
Geen idee of er met Paypal betaald kan worden. Wij hebben met een martercard creditcard betaald. Kaartjes zondag avond besteld en dinsdag stonden ze aan de deur van Fedex.

Het zijn inderdaad plastic toegangskaarten, de kaartjes van La Nouba zijn uitgeprinte etickets. Wij hebben tevens gelijk de kaarten van Disney aan ons Disney account gekoppeld dat ging helaas niet in 1 keer goed. Maar na een telefoontje met Disney was het probleem gauw verholpen :D

Nu wachten totdat het goede vrijdag is en wij richting Florida gaan! :cool:

miekje
23-02-17, 20:52
Gaat even verkeerd zit oo m'n telefoon.... niet heel handig😜Klinkt zo aantrekkelijk..... heb ook een andere site gevonden in de uk... nog iets goedkoper maar dan zonder la nouba.... ik zal volgende week onze creditcard krijgen dan ook maar snel bestellen..... erg he wachten.... wij gaan 4 aug en vliegen op Miami ... blijven daar 4 nachten en gaan dan richting Inverness daar zitten we in een villa van de baas van mijn man. Gaan dan ook naar Disney.... we kunnen ook niet wachten

moniquekruiningen
23-02-17, 20:57
Jajajaja, wij gingen geen parken bezoeken dit jaar, maar het is toch de 14 dagen Disney Ultimate ticket geworden met La Nouba.. nog 92 dagen voordat we op pad gaan!!!

Ilse_
27-02-17, 17:50
Uhhhhhhhhhhhhhhh ook hier gaat het die kant op....... Ik denk dat we zo op de knop gaan duwen..... ook kaartjes van Kennedy Space Centre erbij....... Voor ons nog 5 maandjes wachten...... Durven we....... we hadden geen parken gepland.....????

moniquekruiningen
27-02-17, 18:31
Ik zeg doen!!!! Het kan wel de laatste keer zijn dat je kan :rolleyes:.
Maar ff serieus ik heb altijd liever spijt van de dingen die ik wel gedaan heb, dan van de dingen die ik niet gedaan heb..

Ilse_
28-02-17, 08:00
Helemaal waar Monique.... Dus de kaarten zijn ook besteld.Hihi

miekje
01-03-17, 07:52
Joepie..... ook wij hebben ze besteld.... benieuwd wanneer de kaarten binnen komen....nog wel een vraag zijn dit Disney kaarten met fast pass???

Njit
01-03-17, 08:09
ALLE Disney kaarten hebben FastPass. Het zijn echte kaartjes, geen vouchers. Dus je kunt je al van te voren Fastpasses reserveren.

knaapje
01-03-17, 10:03
Ook met vouchers kan je vooraf fastpass gebruiken.
In ieder geval met die je rechtstreeks bij Disney koopt.

Sweetsugar
17-03-17, 17:08
Klopt het dat dit ticket alleen in 2017 geldig is? En loopt de aanbieding echt over 3 dagen af?

Njit
17-03-17, 17:23
Hij zou oorspronkelijk al in januari verlopen. Dus ik kan me best voorstellen dat ze er nu echt een eind aan moeten breien.
En het is normaal dat die tickets alleen voor het huidige jaar zijn. Elk jaar zijn er weer prijsverhogingen.

Sweetsugar
17-03-17, 21:21
Dan is het dus niet handig voor de kerstvakantie.

Njit
17-03-17, 21:35
Op de site staat 'Offer valid for new bookings only made after 17 February 201 at the full published price and visiting Walt Disney World Resort in Florida before 16 December 2017' . Dus helaas, de Kerstvakantie zal niet lukken.

Mushu
17-03-17, 21:44
Snap even niet waar het over gaat. De aanbieding die er nu is van de Ultimate Tickets is voor tickets die gebruikt moeten worden in 2017 (dus tot 31 dec 2017). De offer die ze nu hebben loopt over 3 dagen af maar dat zal gaan over de gratis kaartjes voor cirque du soleil. De 14 voor 7 dagen betalen aanbieding loopt al jaren, ook op de Disney uk site dus of die afloopt betwijfel ik.

Njit
17-03-17, 21:47
Je moet volgens ATD.ie Disneyworld voor 16 december bezoeken.

Sweetsugar
17-03-17, 22:17
Dat had ik nog niet eens gelezen. Bedankt.

Mushu
17-03-17, 23:53
Je moet volgens ATD.ie Disneyworld voor 16 december bezoeken.
Waar zie jij dat dan? Ik zie dit bij de voorwaarden vd tickets staan:

The Disney 14-Day Ultimate Ticket is only valid to use in the calendar year purchased e.g. 2017 Disney Tickets must be activated on or before 31 December 2017.

Njit
18-03-17, 09:15
Op deze pagina bij Terms and Conditions: https://www.attractionticketsdirect.ie/node/204291 . Maar ik zie bij de tickets zelf idd Calendar Year 2017 staan.
Verwarrend :mad:

masch
18-03-17, 11:38
Ik zit naar aanleiding van deze berichten de voorwaarden nog eens door te lezen, maar ik zie nergens Disney Quest erbij staan. Klopt het dat je met de ultimate pas geen toegang hebt tot Disney Quest? Ik zie het nergens staan.

Ellen1308
18-03-17, 14:32
Disney Quest gaat toch sluiten in juli?

Anthon14
18-03-17, 14:32
Zolang Disney Quest nog open is wel maar deze gaat sluiten op 2 juli van dit jaar.

masch
18-03-17, 16:06
Ik ben er in april en ben er nog nooit geweest, dus was wel van plan er heen te gaan.

Sweetsugar
18-03-17, 17:03
Op deze pagina bij Terms and Conditions: https://www.attractionticketsdirect.ie/node/204291 . Maar ik zie bij de tickets zelf idd Calendar Year 2017 staan.
Verwarrend :mad:

Klopt, die 16 december staat alleen bij de show.

flora45
25-03-17, 08:56
Bij disney uk is de aanbieding tot 29 maart te boeken...ik ga er denk ik ook weer voor..ga dit keer met mijn jongste..
Daarna zal volgens mij de Free Dining 2018 langskomen ..bij deze aktie moet je de ultimate tickets kopen..
Afgelopen jaar ben ik met die aktie met de oudste gegaan...Helemaal top! Zeker als je met zijn vieren gaat..scheelt een hoop..

Mushu
25-03-17, 12:13
Disney UK en Ie hebben de afgelopen jaren altijd de Ultimate Tickets 14 dagen voor 7 dagen betalen gehad. In april komt over het algemeen de aanbieding voor het volgende jaar. Tot nu toe is dat voor de pakketten steeds: Resort, Ultimate Tickets (14 voor 7), Memory maker gratis (niet altijd er bij geweest), Free Dining en $200 giftcard. Hoe langer je wacht, hoe minder de aanbieding. Er gaat steeds wat af totdat alleen de Ultimate Tickets met gratis Memory maker over blijven en waarschijnlijk nog wat korting op het Resort. Op de site voor Disney Ie: http://www.disneyholidays.ie/walt-disney-world/deals/ staat dat de Memory maker er voor 2018 ook weer bij zit. De rest is nog even afwachten.
Als je er vroeg bij bent, heb je echt een goede deal. Maar ik heb ook een keer gehad dat ik bij de US site beter uit was. De Free Dining was er voor Ie en UK toen al af en de US site had deze weer wel. De tickets had ik dacht ik wel via attractiontickets of de Disney Ie site besteld omdat die bij meer dan 7 dagen op de US site altijd duurder zijn.

Njit
25-03-17, 17:01
Ik vond de aanbieding met Memory Maker én La Nouba ook best leuk :)

Mushu
25-03-17, 23:44
Ik vond de aanbieding met Memory Maker én La Nouba ook best leuk :)

Dat is die van attractiontickets. Zeker een leuke aanbieding!

Scooby
01-04-17, 16:48
"In april komt over het algemeen de aanbieding voor het volgende jaar".

Nou, het is april en ik zit met smart te wachten op de aanbieding voor 2018. ��
We gaan voor de orlando freedom "ultimate" ticket. Ik ga er maar vanuit dat de aanbieding daar ook voor geld omdat dit ticket een combi is met daarin ook de disney 14 dagen ultimate ticket.
Eerste keer dat we gaan bestellen via attractiontickets, dus best spannend.

Mushu
01-04-17, 18:40
"In april komt over het algemeen de aanbieding voor het volgende jaar".

Nou, het is april en ik zit met smart te wachten op de aanbieding voor 2018. ��
We gaan voor de orlando freedom "ultimate" ticket. Ik ga er maar vanuit dat de aanbieding daar ook voor geld omdat dit ticket een combi is met daarin ook de disney 14 dagen ultimate ticket.
Eerste keer dat we gaan bestellen via attractiontickets, dus best spannend.

Dat die aanbieding meestal in april komt sloeg op de Uk aanbieding waar Flora45 het daarvoor over had, met FD etc. Dus op de Walt Disney World UK site (en niet op de attractiontickets site). En dan ben je echt klaar met wachten want die aanbieding is al een paar dagen geleden bekend gemaakt! :D En de aanbieding op die site (WDW UK) voor Ultimate tickets (14 voor 7) was er al en is nooit weggeweest. Ik weet niet op welke aanbieding je aan het wachten bent maar wanneer en wat voor aanbiedingen er op de attractiontickets site komen weet ik niet. Dus ik hoop dat je niet voor niets aan het wachten was nu.

Scooby
01-04-17, 19:06
Wellicht haalde ik 2 dingen door elkaar. �� Ik doelde ook op de aanbieding van La Nouba.
Eigenlijk zitten we alleen nog te wachten wanneer de prijzen voor 2018 op de site van attractiontickets bekend worden en we ze kunnen bestellen. Ik heb eigenlijk geen idee of bij die tickets nog voordelen zitten als je ze vroeg besteld. Als dat zo is zou dat mooi zijn. Maar misschien blijft het ook wel zoals het nu is met o.a. tickets voor orlando eye, gator land, airboat tour en memory maker.
i.i.g. Bedankt voor je reactie.

Mushu
01-04-17, 20:22
Het is ook een beetje verwarrende draad geworden met al die verschillende websites en aanbiedingen! Ik hoop dat de prijzen voor 2018 snel verschijnen op attractiontickets. Volgens mij zijn er geen voordelen bij vroeg bestellen. Er komen het hele jaar door allerlei acties voorbij dus als je een leuke ziet (hopelijk La Nouba voor jullie) dan zou ik gelijk bestellen.

Njit
02-04-17, 10:08
La Nouba stopt. Dus die zal er voor 2018 niet meer bijkomen.

Scooby
06-04-17, 01:16
Prijzen voor de orlando freedom ultimate ticket stijgen in 2018 naar €952,-- per volwassene en €909,-- voor een kind.
dat is €100,-- prijsstijging per ticket ten opzichte van dit jaar. Bijna 12%.. Das best veel.
€3732,-- voor ons gezin. Kassa......

Don Tuse
06-04-17, 09:03
Maar daar heb je dan wel wat voor:



Unlimited access to all 6 Disney parks - Magic Kingdom Park, Epcot, Hollywood Studios, Animal Kingdom, Disney’s Typhoon Lagoon and Blizzard Beach Water Park for up to 14 consecutive days.
Unlimited access to SeaWorld® Orlando, Aquatica™ and Busch Gardens® Tampa Bay for up to 14 consecutive days
Unlimited access to Universal Studios Florida™ and Universal's Islands of Adventure™ for up to 14 consecutive days
Select live entertainment venues of Universal CityWalk™
You can visit more than one park in the same day.
At the Disney Parks, your ticket includes use of the FastPass+ (http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/disneys-animal-kingdom/latest-news/my-magic-plus-atds-definitive-guide) system which reduces queuing time. This is not included at non-Disney parks
FREE coach transportation from Orlando to Busch Gardens on the Busch Gardens Shuttle Express.




FREE Tickets for the amazing Orlando Eye (https://www.attraction-tickets-direct.co.uk/special-offers/free-tickets-amazing-orlando-eye)
FREE Tickets for a Thrilling Airboat Ride at Boggy Creek Orlando (https://www.attraction-tickets-direct.co.uk/special-offers/three-free-orlando-attractions)
Free Tickets for Gatorland - the Alligator Capital of the World! (https://www.attraction-tickets-direct.co.uk/special-offers/free-tickets-gatorland-alligator-capital-world)
Exclusive gift at The Florida Mall® and Destination Passport offering over $1,000 in Savings for all ATD Customers! (https://www.attraction-tickets-direct.co.uk/special-offers/exclusive-gift-florida-mall-all-atd-customers)
Free VIP Orlando Dine 4 Less Card with Orlando Bookings over £450 (https://www.attraction-tickets-direct.co.uk/special-offers/free-vip-orlando-dine-4-less-card-orlando-bookings-over-%C2%A3450)
Disney Memory Maker worth $169* built into Adult Disney Ultimate Tickets (https://www.attraction-tickets-direct.co.uk/special-offers/free-disney-memory-maker-worth-199)


Redden jullie dat allemaal in 14 dagen?

Njit
06-04-17, 09:06
De 14 dagen gaan in op de eerste dag dat je het gebruikt. Het is dus verstandig om een beetje te spreiden ;)

Scooby
06-04-17, 09:55
Nee, daarom gaan we ook 4 weken. 😉
Inderdaad spreiden. Eerste 2 weken alles van Disney en de 2 weken erna universal en seaworl, bush gardens enz....
Alleen nog even wachten, want op dit moment zit er nog niets extra's bij voor 2018. Voor dit jaar heb je Orlando eye, airboat ride en gator land erbij. Hopen dat dit er voor volgend jaar ook weer bij komt.

Don Tuse
06-04-17, 10:23
Begrijp ik goed dat als je de eerste dag naar Disney gaat, de dagen voor Universal en SeaWorld nog niet gaan tellen maar pas bij het eerste bezoek aan die parken?

Njit
06-04-17, 10:48
Klopt helemaal.

Scooby
06-04-17, 12:50
Ja. De Orlando freedom ultimate ticket bestaat uit 4 aparte tickets. Elk ticket is 14 dagen geldig vanaf het eerste moment dat je hem gebruikt.

Don Tuse
06-04-17, 13:21
Dat klinkt interessant.
Bedankt!

Njit
06-04-17, 14:10
Maak ook vooral voor jezelf de vergelijking of losse aanbiedingen niet goedkoper zijn. Net als All-You-Can-Eat. Je kunt je bord maar een aantal keren volscheppen en dan zit je toch echt vol :)

Kikimeisje
13-04-17, 20:57
Disney UK en Ie hebben de afgelopen jaren altijd de Ultimate Tickets 14 dagen voor 7 dagen betalen gehad. In april komt over het algemeen de aanbieding voor het volgende jaar. Tot nu toe is dat voor de pakketten steeds: Resort, Ultimate Tickets (14 voor 7), Memory maker gratis (niet altijd er bij geweest), Free Dining en $200 giftcard. Hoe langer je wacht, hoe minder de aanbieding. Er gaat steeds wat af totdat alleen de Ultimate Tickets met gratis Memory maker over blijven en waarschijnlijk nog wat korting op het Resort. Op de site voor Disney Ie: http://www.disneyholidays.ie/walt-disney-world/deals/ staat dat de Memory maker er voor 2018 ook weer bij zit. De rest is nog even afwachten.
Als je er vroeg bij bent, heb je echt een goede deal. Maar ik heb ook een keer gehad dat ik bij de US site beter uit was. De Free Dining was er voor Ie en UK toen al af en de US site had deze weer wel. De tickets had ik dacht ik wel via attractiontickets of de Disney Ie site besteld omdat die bij meer dan 7 dagen op de US site altijd duurder zijn.

Zojuist onze reservering voor 2018 gedaan! Hotel, Ultimate Tickets (7d betalen/14d krijgen), Disney Dining Plan (QSDP was inclusief maar met een kleine bijbetaling hebben we DDP genomen), gratis Magic Band, gratis Memory Maker en waardebon van $200. Door deze actie was het ineens interssant om geen value- maar een moderate resort te nemen! Wij zijn er in elk geval blij mee!

Mushu
13-04-17, 22:19
Het is een mooie aanbieding. Niet dat het weinig geld is maar je zal zien dat je tijdens het verblijf nog maar heel weinig geld extra uitgeeft, zeker met de $200 giftcard er bij. Welk resort hebben jullie gekozen?

Kikimeisje
14-04-17, 02:22
Het is een mooie aanbieding. Niet dat het weinig geld is maar je zal zien dat je tijdens het verblijf nog maar heel weinig geld extra uitgeeft, zeker met de $200 giftcard er bij. Welk resort hebben jullie gekozen?

We zijn voor Port Orleans, French Quarter gegaan... het 'kleinste' resort naar ik begrepen heb...

Mushu
14-04-17, 08:23
Klopt is het kleinst en ook met de minste mogelijkheden van de moderate resorts, Port Orleans Riverside ligt er naast en daar kan je zo naar toe lopen. En het bootje naar Disney Springs is ook heel handig. Leuk vooruitzicht hoor!

marjolijne
16-04-17, 13:01
Wat was de prijs voor de ultimate 14 days tickets, toen er een aanbieding was?
Ik ben voorzichtig op zoek voor 2018 en kan dan een beetje prijzen vergelijken.
Nu staat de prijs voor 2018 op 500 euro....

Kikimeisje
22-04-17, 13:17
Klopt is het kleinst en ook met de minste mogelijkheden van de moderate resorts, Port Orleans Riverside ligt er naast en daar kan je zo naar toe lopen. En het bootje naar Disney Springs is ook heel handig. Leuk vooruitzicht hoor!

Lekker 'rustig' en dat bootje... gaven de doorslag... #zinin

Patrick
22-04-17, 13:27
Wat was de prijs voor de ultimate 14 days tickets, toen er een aanbieding was?
Ik ben voorzichtig op zoek voor 2018 en kan dan een beetje prijzen vergelijken.
Nu staat de prijs voor 2018 op 500 euro....

Ik dacht iets van 365. De prijzen zijn in 2018 weer een flink stuk duurder. Universal ook 3-park 2017 is nu € 270,- en in 2018 € 308,- . Ik wacht wel tot er weer mooie aanbiedingen komen.

knaapje
22-04-17, 14:00
30 januari j.l. geboekt voor EUR 351

marjolijne
22-04-17, 16:01
Ok thanks, dan weet ik een beetje wat de richtprijs is voor een goede aanbieding.

alexmb78
17-05-17, 20:47
Hallo allemaal, na 8 jaar eindelijk deze zomer weer naar Florida :cool:. Nu zat ook ik op attractionticketsdirect.ie te kijken en vroeg ik me af of iemand weet welke optie ik moet nemen voor delivery: standard, priority of overseas. Overseas klinkt uiteraard als meest logische keus, maar kost ook 26 euro. Weet iemand of met standard delivery ze ook naar Nederland komen?? :o

Njit
18-05-17, 10:08
Ik had de vorige keer over die optie heen gelezen omdat ze overal schrijven dat ze gratis bezorgen. Kaartjes werden gewoon bezorgd.

mirretje
11-06-17, 22:08
Pffffff, ik heb even stress en ik hoop dat iemand mij even kan helpen....

Tijdje terug hebben wij 4 Disney's 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker gekocht bij atd.ie

We vliegen 1 augustus naar Florida dus we zijn een beetje aan het voorbereiden. Ik heb dus vandaag de mydisneyexperience app geinstalleerd en wilde de tickets daar registreren.
Echter, dit lukt bij 2 kaarten niet. Bij zowel handmatig de code invoeren als de qr code scannen krijg ik de volgende melding..... "please link this tichet order on disneyworld.com. The my Disney experience app is not able to link will Call ticket order"
Wat moet ik nu doen? Bellen??

Mushu
11-06-17, 23:43
Heb je het alleen op de app geprobeerd? De app staat er namelijk om bekend met sommige dingen wat (heel erg) lastig te doen. Of wel, probeer het ook op je computer op MDE. Lukt het dan nog niet dan zou ik even bellen.

mirretje
12-06-17, 08:15
Mushu.......Dank je wel!!!!

Het is op de pc inderdaad gelukt. Ik was alleen met de app bezig en helemaal niet eraan gedacht om het op de
pc te proberen. Ben zo blij met jullie!

Dan gooi ik nog maar even een (leuke) vraag erin :)

Tijdens ons verblijf in Florida ben ik jarig en ik zit er heel erg aan te denken om mijn verjaardag te vieren in Disney. Zijn er dan nog speciale activiteiten voor de jarige? hahaha

Mushu
12-06-17, 09:09
Soms is het gelukkig snel opgelost :cool:
Vraag in ieder geval een button bij guest services bij het park waar je die dag bent. Verder is bijna iedere bezoeker toevallig jarig net als ze Disney bezoeken :D dus of ze er wat mee doen.... Mijn ervaring is verschillend, of je wordt 100x gefeliciteerd doordat je de button draagt en krijg je een toetje en zingen ze voor je bij het restaurant of er gebeurt niets. Toen ik alleen in WDW was moest ik zelf om een button vragen (ik verbleef in een Disney Resort en als ze zien dat je jarig bent, krijg je vaak zonder te vragen de button) en mocht ik ook zelf mijn naam er op zetten (die dame was echt bijna onaardig). Ik ben door heel weinig tot geen mensen gefeliciteerd en in het restaurant waar ik die avond was, vond de server het maar raar dat ik alleen was dus van schrik had ik matige bediening. Ach ik was in WDW en dat is hoe dan ook leuk! Maar verwacht niets en als je wat wil, regel het dan zelf. Je kan bv een taart bestellen in een van de restaurants of zeggen dat het jouw dag is en jij beslist welk park etc.

mirretje
12-06-17, 22:14
O, je hoeft dus niet te bewijzen dat je echt jarig bent? Dan snap ik inderdaad dat er heel veel mensen spontaan jarig zijn op de dag dat ze naar Disney gaan.....
In principe verwacht ik ook niks hoor de button is al leuk! hahaha We gaan met onze twee tiener meiden van 15 en dan loopt mama te huppelen in Disney (ik kan er niks aan doen dat gebeurd automatisch zodra ik het park in ga) met een, ik ben jarig, button!
Ik verheug me nu al op hun gezicht :o

Wat raar dat jij zo een ervaring hebt gehad. Ik vind in Amerika de mensen veel attenter dan hier en al helemaal in een pretpark. Misschien inderdaad dat je alleen was. Dat past dan misschien niet in het plaatje en raken ze een beetje in de war? Nou ja, als je maar een leuke dag hebt gehad!

Mushu
12-06-17, 23:01
Haha, ik zie het al helemaal voor me!
Ook mijn ervaring is dat ze in Amerika vriendelijker zijn en enthousiast reageren als ze horen dat je uit het buitenland (Nederland) komt. En tijdens al mijn bezoeken aan WDW heb ik veel meer positieve ervaringen dan negatieve maar zo af en toe is er ook een niet-Disney-waardige ervaring. Ik zie ook niet alles door een roze bril als ik in Disney ben, blijf altijd kritisch en ben inmiddels ook een verwende, ervaren reiziger. De lat ligt hoog, zeg maar.
O en mijn moeder is een keer gebeld door Mickey Mouse himself! Ik had blijkbaar doorgegeven bij de boeking dat we de verjaardag van mijn moeder vierde die vakantie want bij binnenkomst in het WDW hotel knipperde het lichtje van het antwoordapparaat op de telefoon en werd mijn moeder uitgebreid gefeliciteerd door Mickey. Dat was echt zo'n Disney moment dat we totaal niet verwacht hadden. En ja dan ga je met een big smile en huppelend de rest van je dag door :)

Mave
13-06-17, 20:17
Ik heb onze tickets ook alleen via de computer kunnen registreren, niet via de app. Nu vraag ik me af of elk ticket echt alleen gebruikt kan worden door de persoon die ik ingevuld heb. Ik heb 4 dezelfde tickets en kan me niet meer herinneren welk ticket voor wie is. Ik zag namelijk op een filmpje dat je je vingerafdruk moet geven en elke keer bij een attractie dat kaartje moet scannen, lijkt me erg onhandig om elke uit te moeten zoeken welk kaartje van wie is.

Heeft iemand hier verstand van?

Mushu
13-06-17, 23:00
Ja je ticket is persoonlijk en moet steeds door dezelfde persoon gebruikt worden. Elke keer moet je, om binnen te mogen gaan bij een park, je ticket scannen en je vinger. Inmiddels heb ik magic bands maar toen ik nog tickets gebruikte, moest je op de achterzijde je naam invullen. Wij hadden ook altijd verschillende plaatjes op de tickets staan dus kon je snel zien van wie een ticket was. Het maakt voor de eerste keer gebruik niet uit welk ticket op wiens naam staat maar na het scannen van je vinger natuurlijk wel. En bij gebruik kunnen de Disney medewerkers wel zien welke naam er aan gekoppeld is. Dus dat kan dan voor leuke naamwisselingen zorgen :) Je hoeft je kaartje gelukkig niet bij iedere attractie te scannen, alleen als je voor die attractie een fastpass hebt. Om het helemaal makkelijk te maken, kan je ook magic bands aanschaffen. Dan heb je geen gezeur meer met kaartjes opzoeken en uitdelen.

Mave
14-06-17, 08:12
Bedankt Mushu voor de uitleg. Die magic bands lijken me erg handig maar wel wat overdreven voor 1 dag AK, of zijn deze herbruikbaar?

Mushu
14-06-17, 18:42
Ja ze zijn herbruikbaar dus als je de komende jaren weer gaat.... :D

Njit
20-06-17, 23:48
Als je een Magic Band koopt (kan ook al van te voren bij Disney Springs) dan kunnen ze deze ook voor je linken bij Guest Relations.
Zelf lukte het me niet in de App en de Website. Magic Band is vooral handig voor meerdere dagen. Als je een ticket met Memory Maker hebt kun je bij de attracties en de PhotoPass fotografen handig je bandje laten scannen.

mirretje
21-06-17, 16:49
Njit, ik lees met veel plezier jullie blog mee (wat een gave reis!!!!)
Las ik nu dat het parkeren 20 dollar kost? Best heel kostbaar.

Njit
22-06-17, 07:28
Klopt. Is voor alle pretparken in Orlando zo hoor. Je parkeergeld is wel geldig op dezelfde dag voor alle Disney parken. Dus als je gaat Hopperen betaal je maar 1x parkeergeld.

pvroovert
23-08-17, 19:04
hoi een vraagje
als je de 14 dagen ultimate disney passen hebt voor 2017 en je kan je reis niet maken zouden ze dan ook nog in 2018 geldig zijn ?
ik begreep dat de disney kaarten altijd geldig bleven als ze niet gebruikt zijn

knaapje
23-08-17, 20:35
Toen ik in jan 2017 deze ticket bestelde stond er dit bij:

........Please note the first day of use must be on or before 31st December 2017. 7 and 14
day ticket expires 14 days from first day of use and 21 day ticket expires 21 days
from first day of use.................

AlexFL
24-08-17, 02:46
ik begreep dat de disney kaarten altijd geldig bleven als ze niet gebruikt zijn

Dat was vroeger en had dan betrekking op een optie die je kon kiezen bij Magic-your-way tickets. De UK Ultimate tickets zijn geldig in een bepaald jaar en verlopen op 31 Dec van dat jaar. Je kunt wel proberen om contact op te nemen met de shop waar je ze gekocht hebt met het verzoek ze tegen de betaling van de meerprijs in te ruilen voor kaartjes geldig in 2018.

Sweetsugar
31-12-17, 20:47
Is de aanbieding 14 dagen disney, memorymaker etc voor 426 euro pp plus gratis kennedy space center een goede deal?

pvroovert
01-01-18, 12:43
Is de aanbieding 14 dagen disney, memorymaker etc voor 426 euro pp plus gratis kennedy space center een goede deal?

ja maar als het bij atd is kosten ze toch 389 pond is op dit moment toch ongeveer 440 euro ?

Sweetsugar
01-01-18, 14:33
Typefout idd, 447 bij de .ie site.

Lizz
01-01-18, 23:14
Ik heb ze al gezien voor £358,-

corrus
01-01-18, 23:18
Maar waar???

Lizz
02-01-18, 10:18
Oh sorry, dat ga ik even opzoeken @Corrus, het was iig wel met extra's geen ticket voor Kennedy Space Center.
Wel bij een order boven de £1000,- kaartjes voor the Orlando Eye.

Hier de link en gebruik de code mse5 en er gaat £5,- af.

https://www.orlandoattractiontickets.co.uk/Ticket/Walt-Disney-World-Resort--14-Day-Ultimate-Ticket

Marloes83
01-02-18, 15:51
https://www.attractionticketsdirect.ie/special-offers/free-disney-spending-money

Bij attractiontickets krijg je 25,00 dollar p.p giftcard bij je disneytickets. Nu begrijp ik niet helemaal de terms/conditions. Het eerste gedeelte snap ik dat ze zonder waarschuwing hun aanbod intrekken. Maar het gedeelte over de kennedy space tickets is wat onduidelijk. Ik heb wel gezien dat ze hiervoor de actie hadden dat je Kennedy space tickets erbij kreeg. Zijn deze nu even tijdelijk bij hun op?



Offer may be withdrawn at any time without notice and is only valid whilst stocks of our Kennedy Space Center offer tickets last.

Mattie
01-02-18, 16:18
Denk dat ze gewoon die regel zijn vergeten te updaten / weg te halen

Mushu
01-02-18, 17:23
Is inmiddels al aangepast op de website zag ik.

Lizz
03-02-18, 12:39
Kwam deze aanbieding net tegen op the Dibb voor Disney tickets en andere tickets

floridaescapes.co.uk have their weekend flash sale on again, ends Sunday 4th February. It's basically the same as last weeks sale. I think you need to pay in full at the time of booking to get these prices.

2018 Disney 14 Day Ultimate ticket £342 adult, £323 child, using code saveten. Link below.

floridaescapes/spe...ry-maker-offer (https://www.thedibb.co.uk/external/link.php?a=aHR0cHM6Ly93d3cuZmxvcmlkYWVzY2FwZXMuY28 udWsvc3BlY2lhbC1vZmZlcnMvMTQtNy1kYXktZGlzbmV5LXVsd GltYXRlLTIwMTgtd21lbW9yeS1tYWtlci1vZmZlcg%3D%3D)

2018 Disney 21 Day Ultimate ticket £373 adult, £353 child, using code saveten. Link below.

floridaescapes/spe...ry-maker-offer (https://www.thedibb.co.uk/external/link.php?a=aHR0cHM6Ly93d3cuZmxvcmlkYWVzY2FwZXMuY28 udWsvc3BlY2lhbC1vZmZlcnMvMjEtZGF5LXVsdGltYXRlLTIwM TgtaW5jbHVkaW5nLW1lbW9yeS1tYWtlci1vZmZlcg%3D%3D)

2018 Universal 3 Park Explorer ticket £215 adult, £210 child, using code 5save. Link below.

floridaescapes/spe...rer-2018-offer (https://www.thedibb.co.uk/external/link.php?a=aHR0cHM6Ly93d3cuZmxvcmlkYWVzY2FwZXMuY28 udWsvc3BlY2lhbC1vZmZlcnMvdW5pdmVyc2FsLTMtcGFyay1le HBsb3Jlci0yMDE4LW9mZmVy)

2018 Orlando Multiticket £644 adult, £616 child, using code saveten. Link below.

floridaescapes/spe...ket-2018-offer (https://www.thedibb.co.uk/external/link.php?a=aHR0cHM6Ly93d3cuZmxvcmlkYWVzY2FwZXMuY28 udWsvc3BlY2lhbC1vZmZlcnMvb3JsYW5kby1tdWx0aXRpY2tld C0yMDE4LW9mZmVy)

2018 Disney/Universal Combo £554 adult, £530 child, using code saveten. Link below.

floridaescapes/spe...ver-2018-offer (https://www.thedibb.co.uk/external/link.php?a=aHR0cHM6Ly93d3cuZmxvcmlkYWVzY2FwZXMuY28 udWsvc3BlY2lhbC1vZmZlcnMvZGlzbmV5LXVuaXZlcnNhbC1le HBsb3Jlci1jb21iby1zYXZlci0yMDE4LW9mZmVy)

2018 Orlando FlexiPass £305 adult, £295 child, using code 5save. Link below.

floridaescapes/spe...rks-2018-offer (https://www.thedibb.co.uk/external/link.php?a=aHR0cHM6Ly93d3cuZmxvcmlkYWVzY2FwZXMuY28 udWsvc3BlY2lhbC1vZmZlcnMvb3JsYW5kby1mbGV4aXBhc3Mtd W5pdmVyc2FsLXJlc29ydC1vcmxhbmRvLWFuZC1zZWF3b3JsZC1 wYXJrcy0yMDE4LW9mZmVy)

Just to let you know that you can get the above ticket slightly cheaper from themeparkticketsdirect.com, £303 adult, £293 child, using code save7. Link below.

themeparkticketsdirect.c...-Choice-Ticket (https://www.thedibb.co.uk/external/link.php?a=aHR0cHM6Ly93d3cudGhlbWVwYXJrdGlja2V0c2R pcmVjdC5jb20vVGlja2V0L1VuaXZlcnNhbC1TZWFXb3JsZC1Da G9pY2UtVGlja2V0)

Before booking with floridaescapes.co.uk it's worth considering the offer that TPTD have on. They say they will beat the overall price of tickets by £5, [not per ticket]. I think you can pay a deposit with this offer but not 100% sure. Whether they will do this when the other sites have offers on, I honestly don't know, but it's worth checking with them. Link below to see the T&Cs.

themeparkticketsdirect/pricebeat.aspx (https://www.thedibb.co.uk/external/link.php?a=aHR0cHM6Ly93d3cudGhlbWVwYXJrdGlja2V0c2R pcmVjdC5jb20vcHJpY2ViZWF0LmFzcHg%3D)
__________________