PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Florida 2017 (onder voorbehoud)



Sniper
27-11-16, 20:25
We zijn heel voorzichtig (na een jaartje overslaan ivm verhuizing) weer wat aan het plannen. Het een en ander is wel onder voorhoud van financiering:p:)

De bedoeling is 23 april 2017 t/m 8 mei weer naar het mooie Florida te gaan:
-23 april vertrek van Amsterdam naar Miami, daarna naar een hotel in Fort Lauderdale of omstreken.
-23 april t/m 27 april (5 nachten) Fort Lauderdale, Miami, Keys en omgeving
-28 april t/m 1 mei (4 nachten) Cocoa Beach (ik wil de spaceshuttle zoooo graag zien!), reistijd zo`n 3 uur.
- 2 mei t/m 3 mei (2 nachten) Busch Gardens (blijft een schitterend park:cool:), reistijd zo`n 2 uur.
- 4 mei t/m 7 mei (4 nachten) Fort Lauderdale/Miami, reistijd zo`n 4 uur.
- 8 mei, in de avond vertrek naar Amsterdam, aankomst 9 mei rond de avonduren.

Nu nog ff kijken of we deze theorie ook daadwerkelijk kunnen omzetten in de praktijk LOL

Enkele minpunten zijn dat je op dit moment erruugg weinig dollars krijgt voor je euro`s:(. Ook vind ik Tui erg duur met rechtstreekse vluchten naar Sandfort of Miami:mad:? Hoe komt dat?

Groetjes Allard

Fitzroy
27-11-16, 20:32
Allard, ik las net op het AllesAmerikaforum dat je voor € 325,- in de meivakantie van Düsseldorf naar Miami of Orlando vliegt met Lufthansa. Tussenstop in Newark. Misschien is dat wat?
Heb je ook al bij AirBerlin gekeken voor rechtstreekse vluchten naar Miami, Orlando of Fort Myers?

Njit
28-11-16, 11:18
Mooi dat je er 'onder voorbehoud' bij zet. Anders ging de boeteclausule in voor onnodig gegeven advies :cool:

Sniper
28-11-16, 11:25
Mooi dat je er 'onder voorbehoud' bij zet. Anders ging de boeteclausule in voor onnodig gegeven advies :cool:

Hahaha, geweldig:o

Op het gebied van Florida weinig advies meer nodig, hoor. Wel heb ik in de afgelopen jaren veel informatie op dit forum verkregen die erg nuttig bleek naderhand.

Groet Allard

Sniper
28-11-16, 11:26
Allard, ik las net op het AllesAmerikaforum dat je voor € 325,- in de meivakantie van Düsseldorf naar Miami of Orlando vliegt met Lufthansa. Tussenstop in Newark. Misschien is dat wat?
Heb je ook al bij AirBerlin gekeken voor rechtstreekse vluchten naar Miami, Orlando of Fort Myers?

Ik heb even op AirBerlin gekeken maar helaas geen aanbiedingen aangetroffen helaas. De goedkoopste reis was AirEuropa vanaf 467 euro (via Madrid).

Mvg Allard

Fitzroy
28-11-16, 19:21
https://www.google.nl/flights/?f=0#search;f=BRU,AMS,DUS;t=MIA;d=2017-04-22;r=2017-05-06;sel=DUSVIE0EW9754-VIEMIA0OS97

ik vind hier toch wel een vlucht van 375,- via Dus met 1 tussenstop

Bullyleo
30-11-16, 09:16
Erg duur? Rechtstreekse vlucht Brussel-Miami 22/4-9/5 met de Dreamliner voor 490 euro pp. via www.tuifly.be vind ik niet erg duur.

Sniper
04-12-16, 12:59
Erg duur? Rechtstreekse vlucht Brussel-Miami 22/4-9/5 met de Dreamliner voor 490 euro pp. via www.tuifly.be (http://www.tuifly.be) vind ik niet erg duur.

Wij moeten uit Groningen komen, dan is Brussel geen echte optie (zo`n 400 km).

Fleurida
04-12-16, 17:20
390,00 via Dusseldorf is ook wel een mooie prijs.

https://www.supersaver.nl/mobile-book-your-flight?selectionKey=AF1307-23Apr17-L_AF90-23Apr17-R_KL6453-08May17-V_KL6024-08May17-V%2Chxen13%2Ca_FF.N2.NC.TH-b_35-c_3K-d_641c2

Sniper
02-01-17, 17:07
Balen, april/mei wordt niets vanwege m`n werk. Is Florida in de maand augustus ook te doen? Op diverse forums word het afgeraden vanwege het weer en dergelijke?! We zijn telkens in het voorjaar gegaan dus ik heb eigenlijk geen idee hoe en wat...

ronenivonne
05-01-17, 17:27
Is best te doen hoor, je moet wel van een beetje warmte houden en tegen de wat hogere luchtvochtigheid kunnen.
Natuurlijk in die maanden wel een kans op een orkaan.
Er zijn trouwens meerdere ( en naar mijn mening veel betere ) maatschappijen hoor als TUI, als je perse rechtstreeks naar Florida wil vliegen is de keuze wel wat beperkter.

Sniper
06-01-17, 14:25
Mwa, word allemaal niets helaas:( We hebben besloten om pas volgend jaar februari weer te gaan rond de 24ste indien de gezondheid het toelaat. Nu kunnen we mooi in alle rust onze nieuw droomvakantie plannen:o
Kan ik de post ook aanpassen ergens?

AlexFL
07-01-17, 00:39
Februari is hoogseizoen in Florida door de snowbirds, is de duurste periode van het jaar qua hotels. Hou daar evt. rekening mee.

mads2017
07-01-17, 09:12
We zijn al jaren gebonden aan schoolvakanties en dus ook in augustus naar Florida geweest. Het is druk in de malls en de atractieparken en met name op de wegen rondom Orlando. Wij stonden in 2014 zowel op de heen- als de terugweg van villa naar de parken constant in de file. Een stukje van ongeveer 45 km duurde toch al gauw een uurtje rijden. Dit jaar hebben we een iets andere indeling gemaakt en verblijven we dichtbij de International Drive.
Qua weer is het onbestendig; met name laat in de middag ontstaat forse bewolking inclusief een flinke regen- en onweersbui. Wij hebben dat niet echt als vervelend ervaren; het is inherent aan deze tijd van het jaar.