PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: lies-hattink



lies-hattink
24-05-06, 12:27
Hallo allemaal

Ik ben Lies en woon in Den Haag en ik ben verslaafd aan Disney!!
Ik ben getrouwd met Bas en heb een zoontje Valentijn(2)
Wij zijn nu ongeveer 8 keer naar Disneyland resort Paris geweest en 2 keer naar Florida, Disney World.
De eerste keer Disney World ben ik 2 weken geweest en heb geslapen in een hotel met 4 personen op 1 kamer, aan de highway 192(kissimmee), met de shuttels van het hotel de parken bezocht.

De tweede keer zijn we 3 weken geweest, in een 2 slaapkamer apartement aan de international drive en veel met taxi's en de i-ride gedaan(spot goedkoop)

We zijn nu aan het sparen en voorbereiden voor onze derde keer oud en nieuw 2007/2008
Dan gaan we een maand!!!
We hebben al een huisje gehuurd van een particulier maar wel op een resort, het is een 5* resort met afgesloten gate beveiliging en nog veel meer( www.windsorhills.com )
We gaan dan een auto huren en zoveel mogelijk bezoeken wat we willen.

Wat ik een geweldige sport vind om veel via internet te zoeken en dan zo goedkoop mogelijk alles te boeken, het lukt nu om voor 1750,- p.p. een maand te gaan, met 5 volwassenen en een kind in een huisje met 3 slaapkamers en 3 badkamers(alles, zelfs internationaal bellen inbegrepen), bij die prijs zitten ook de entree kaartjes en auto huur, vliegtickets en verzekeringen!!

Nou dat was het voorlopig ff
In mijn entausiasme een lang verhaal :oops: :D

Groetjes Lies

Dr. Phlox
24-05-06, 13:11
Wat ik een geweldige sport vind om veel via internet te zoeken en dan zo goedkoop mogelijk alles te boeken, het lukt nu om voor 1750,- p.p. een maand te gaan, met 5 volwassenen en een kind in een huisje met 3 slaapkamers en 3 badkamers(alles, zelfs internationaal bellen inbegrepen), bij die prijs zitten ook de entree kaartjes en auto huur, vliegtickets en verzekeringen!!


Hoi Lies,
Dat is volgens mij inderdaad niet duur. Maar je zit dan een maand in hetzelfde huisje. Zal dan nog maar eens harder moeten gaan spitten.
Grz
Dr. Phlox
8) :lol: 8)

lies-hattink
24-05-06, 21:42
Hoi

Inderdaad je zit een maand lang in het zelfde huisje, maar dat word dan ook wel je thuis weg van huis.
Wij hebben een kleintje tegen die tijd bijna 4 en dan rondreizen zie ik niet zo zitten, maar zeker iets voor de toekomst.
Wil je misschien wat webadressen, b.v. van het huisje geef ik je ze graag.

Groetjes Lies