PDA

Bekijk Volledige Versie : Orlando 2017



Gentieno
25-10-16, 18:27
Beste mede forummers,

Ik ben voor volgend jaar een vakantie aan het plannen. Hierbij willen wij graag 2 of 3 weken naar orlando met de kids (6, 8 en 1 jaar). We zijn er al verschillende keren geweest en willen daarom disney overslaan. In plaats daarvan een 6 park 14 dagen ticket boeken voor Universal en Seawolrd. De kids zijn gek op achtbanen en kan niet extreem genoeg, van wie zouden ze dat hebben. Nu zitten wij te denken aan twee verschillende periodes te weten
eind april tot begin mei (2 weken)
eind juli tot halverwege augustus (3 weken)

Wat zijn jullie ervaringen vwb het weer en de drukte in de parken in beide periodes? Wat heeft jullie voorkeur? Ik wil eigenlijk 3 weken maar het weer is volges mij in april/mei veel beter tevens zijn de parken dan rustiger. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een keuze maken.

Hoop op jullie reacties!

Dennis

peterwoudje
25-10-16, 20:13
April/mei is qua warmte echt veel beter om te doen, ook de regen periodes zijn dan nog niet zo heftig. Voor de parken is april/mei aan te raden.

Gentieno
27-10-16, 18:13
We hebben besloten om toch in de mei vakantie te gaan, 21-04-17 t/m 05-05-17. Dit heeft vooral te maken met de drukte in de parken, dit is volgens undercover tourist echt veel minder druk! Ook het weer schijnt iets lekkerder te zijn. Ben al aan het kijken voor vliegtickets! Iemand nog tips voor goedkope vliegtickets. Ik hoorde dat er een aanbieding is, rechtstreeks van dusseldorf naar miama voor nog geen 400 euro voor een volwassenen!

Fleurida
27-10-16, 19:37
Hallo, Dusseldorf-Miami € 426,00 p.p., kijk maar even in de link. Daar staat van alles in.

http://www.chaser.nl/zoekresultaten/?uq=Fgo8u4TwLKyWnkQAy5kx&tt=Retour&na=1&nc=0&ni=0&dd=20170421&rd=20170505&ori=Nederland%20en%20omstreken%20(NL)&des=Miami,%20FL,%20Verenigde%20Staten%20(MIA)&prefnonstop=false