PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotel gezocht: Tampa



Danny
28-10-04, 21:04
Heeft een van jullie toevallig goeie ervaringen met hotels in Tampa? Ik vlieg er 14 december naar toe en ga 18 december weer terug. Ik vlieg veel met KLM/NW en kan voor hun doen redelijk goedkoop verblijven in het Best Western Tampa.....kent iemand dit hotel? En zo ja, wat zijn jullie ervaringen hiermee......Ik wil namelijk niet mijn zuurverdiende frequent flyermiles in een hotel van niks stoppen.

Bedankt alvast

RMB
28-10-04, 22:47
Wij hebben door heel amerika in verschillende hotels geslapen. De Best Western hotels vonden wij altijd goed. Waarschijnlijk zal Best Western in Tampa ook niet slecht zijn

Danny
20-12-04, 12:56
Helaas was dit Best Western Hotel nou niet echt je van het. Het ontbijt (poging tot voedselverstrekking) was echt te verwaarlozen tot slecht. Het mocht de pret niet drukken want je mocht eten van echte piepschuim bordjes waar nog niet eens een plakje cake op past. Ik zal me maar niet verder uitwijden over deze ervaring.

De hotelkamers waren verder echt uitgeleefd en wij hadden het pech om een rokerskamer te krijgen (de rest zat vol). Nou, dat hebben we geroken ook....

Volgende keer sla ik dit Hotel (op de Dale Mabry) dus echt over.

Monique
20-12-04, 13:51
Volgende keer sla ik dit Hotel (op de Dale Mabry) dus echt over.

Jammer dat het zo tegenviel. Hopelijk heb je toch een goede vakantie gehad.
Ik ken dit hotel niet dus kan er niets over zeggen.
Ik vind het wel fijn dat je nu, na de vakantie, ons hebt laten weten hoe het beviel (of eigenlijk niet beviel :wink: )
Ongetwijfeld kan een ander daar weer zijn/haar voordeel uit halen.

Danny
20-12-04, 14:38
Het was niet echt een vakantie. Het was meer een zakelijke privé reis. Mijn moeder heeft een woning gekocht in Inverness die nog gebouwd moet worden. We waren dus ook de leuke dingen aan het doen zoals het uitzoeken van een keuken, badkamers e.d.......de overnachting in het Best Western was meer gemakszucht omdat we niet 's avonds vanaf Tampa naar Inverness wilde reizen.

Maar hoe dan ook....mensen, sla aub dit hotel gewoon over. Er zitten meerdere hotels op de Dale Mabry (= lange weg door Tampa), die ook vlakbij het vliegveld liggen. Wij hadden van te voren geboekt maar als ik dit had geweten had ik het niet gedaan en een paar dollars meer uitgegeven voor een goed hotel.

zaandra
05-03-05, 00:22
hi Maarten,

Probeer eens in de buurt van Ybor city,dat is dicht tegen Tampa downtown.
Er zijn daar restaurantjes en cafeetjes...ook openbaar vervoer tot in het centrum,als ik me niet vergis.
Ik heb geen website voor je maar probeer gewoon een op google met "Ybor city" of Tampa hotels.
Veel geluk,groetjes,San

Karin71
09-03-05, 12:37
Hallo! Wij komen op 7 april om 20.00 ongeveer aan op Tampa Airport. Heeft iemand een tip voor een hotel?? Wij blijven maar 1 nacht, volgende dag is het auto oppikken en wegwezen naar de Key's! :lol:

Jo
18-03-05, 19:32
Wij hebben in Tampa de 1e en de laatste nacht geboekt bij:

Doubletree Airport Hotel Tampa.
Kost per kamer voor 3 pers. euro 58,10. (bij Jetair)

mattrob
18-03-05, 20:22
Nette prijs. Je had natuurljk ook Priceline kunnen proberen :wink: ! Ik zag dat Sheraton (4 ster) voor $ 75 per nacht gelukt was. En een 3 ster (w.o. Doubletree) zou zeker voor $ 50 moeten lukken. Maar dat is niet veel minder dan dat jij er voor betaalt. Volgende keer misschien aardig om rekening mee te houden 8) !

Njit
10-04-07, 11:43
Op de dag van aankomst (18 mei) gaan we waarschijnlijk toch gewoon gelijk door naar Tampa. We komen om 17.35 aan op Orlando. Dan kunnen we redelijk op tijd in Tampa aankomen.

Iemand hoteltips? We gaan daar naar Busch Gardens. Het is maar voor 1 nacht dus het hoeft allemaal niet superdeluxe..

jaap
11-04-07, 17:57
Wij hebben gelogeerd in een best western vlakbij bushgarden. In het weekend zat het hele hotel vol met pubers die zaterdag naar busch gardens gingen. Langs het zwembad vrijdag en zaterdagavond was geen stoel meer vrij. In het zwembad kon je geen slag zwemmen. Zondagavond was alles weer weg. Wij zijn die zaterdag ook in busch gardens geweest, was vreselijk druk. Lange rijen. Maandag was alles weer rustig. Dit was in mei 2003.

Miki
28-06-07, 16:48
Hallo allemaal,

Hebben jullie tips voor leuke motels in Tampa. Wij komen in de namiddag aan en de volgende dag vertrekken we weer.

thanks, Miki

pieterpostma
28-06-07, 21:30
Wij zaten onlangs in een Best Western in Tampa langs de 1. Naast het hotel was ook nog een grote supermarkt. Veel succes, volgens mij keuze zat.

oant sjen,

Pieter Postma

:-\" :-\"

Fabian
10-08-07, 11:45
Hoi,

Ik vertrek 10 september naar Florida samen met mijn vriendin en ga dan landen op het vliegveld van Tampa en wil dan de eerste 2 nachten in Tampa of vlakbijTampa overnachten in een hotel.

We willen zelf beetje vlakbij de stad ( Tampa downtown ) zitten om dan ook wat van de stad Tampa te zien.De volgende dag willen we naar Bushgardens toe dus als we daar vlakbij zitten is dat ook erg mooi meegenomen.

kan iemand mij vertellen wat jullie ervaringen zijn geweest omtrent overnachten in de buurt van de stad Tampa zelf?

groetjes,

Fabian

Karin71
11-09-07, 23:13
Hoi Fabian,

Ik zie dat niemand nog heeft gereageerd op jouw vraag. Ik lees net een hotel-ervaring van la quinta inn near bush gardens die best ok is.

Zie http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=4026

succes :)

Katrientje
28-01-10, 11:18
Ben volop bezig met het finaliseren van ons reisschema. We vertrekken al over 3 weken, dus het wordt hoog tijd :-o
Onze laatste stop in Florida zal in de regio van Tampa zijn. We zullen daar 3 nachten blijven vooraleer richting Ohio, richting mijn broer te rijden.

In Tampa staat enkel een bezoek aan Busch gardens op het programma, verder willen we er vooral verpozen. Nu vraag ik me dus af waar we het best zouden logeren. Het moet binnen de 50 km van Busch Gardens zijn en op een bijzonder plekje.
Zo'n plekje dat kan vanalles zijn: een prachtig strand, een uniek hotel of een mooi stukje stad.
Heeft iemand tips voor mij? Ik denk bv dus aan Downtown Tampa, Clearwater, etc..

A.Hofman
28-01-10, 11:24
Ik kan alleen oordelen over Clearwater Beach, want dat is de enige plaats in die regio waar ik ben geweest. En ik kan het alleen maar aanbevelen! Het is er prachtig.

knaapje
28-01-10, 11:54
Kan je Arvilla op Treasure Island aanbevelen.
Ligt pal op het strand.

http://www.arvilla.com/

Knaapje

ekkie50
28-01-10, 14:06
Of een woning met zwembad voor die paar dagen huren in New Port Richey? Vlak bij de Golf van Mexico en alle restaurants en (mega)shops. Ik heb het in 2001 gedaan en heb er genoten. Clearwater Beach ligt een tiental kilometers ten zuiden daarvan, en als je nog verder doorrijdt kom je bij het gezellige John's Pass Village dat ook de moeite waard is. O ja, en je kunt als je dat wilt ook een boot huren in het plaatsje Hudson en lekker uitwaaien op zee.

mineke
28-01-10, 14:13
Ik kan je The Sands of Treasure Island aanraden, ligt bijna naast Arvilla wat Knaapje
aanraadt.
grt Mineke

Katrientje
29-01-10, 09:11
Dank je wel allemaal.
Can't wait...

sivec-one
09-03-10, 20:15
Iemand nog tips over hotels regio Clearwater?

Belle1974
31-08-11, 17:47
Iemand een goed hotel in de buurt van Bush Gardens voor een paar nachtjes?

A.Hofman
31-08-11, 18:30
Wij verblijven vanaf morgen 2 nachtjes in Sheraton Suites Tampa Airport Westshore.
Gewonnen via Priceline.com voor $50 p/n + $10 kosten p/n. Het hotel ligt 6,5 mijl van Buschgardens. Ik zal laten weten hoe het was.
Dit filmpje staat op youtube:


ZI62ZvLLMH8

sonja
31-08-11, 19:47
Mooie prijs voor mooi hotel.
Dat is naast de Westshore mall, kun je heel goed shoppen. Ook in de buurt van International Plaza (http://www.shopinternationalplaza.com/), wat luxer shoppen, eten en vertier.\\:D/

A.Hofman
05-09-11, 17:28
De kamer was precies zoals in het filmpje, alleen in spiegelbeeld. We hadden de keuze uit een king of double queen. We waren met 2 volw. en 1 kind, dus hebben we de double queen genomen. We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant, dus daar kan ik geen mening over geven. Parkeren is gratis en voldoende beschikbaar. Het hotel is gelegen aan interstate 275, en slechts een paar minuten van Tampa int. airport. Op enkele minuten van het Hotel zijn diverse restaurants/fastfoodketens gelegen. Voor de prijs die wij betaald hebben is het zeker een goed hotel. Het (binnen)zwembad is eenvoudig(zonder speelattributen) , maar ,vrij groot en schoon.

hrjhaan
05-09-11, 20:51
Wij zaten vorig jaar in het Clarion Hotel en conference center. 5 minuten van Bush Gardens. Restaurantjes naast het hotel. Voor een paar nachtjes prima te doen.

JelleVR
07-09-11, 12:41
Wij hebben voor eind september een nachtje in de QUALITY INN AND SUITES NEAR FAIRGROUNDS/YBOR CITY geboekt voor €61.

stephie
31-01-18, 19:55
Haha lekker oud topic, even nieuw leven in blazen ;)

Wij willen graag de eerste nacht na aankomst op Tampa Airport, vlakbij overnachten. Voor een beetje een redelijk motel betaal je ongveeer 80 euro. Ik heb het dan over La Quinta Inn Tampa Bay Airport.
Is dat een redelijke prijs voor een motel? Ik heb het idee dat het wel goed zit qua prijs. Volgens mij is La Quinta inn een wat beter motel. In vergelijking met Quality inn aan Fowler Av in Tampa. Daar verblijf je voor ongeveer50/60 euro.
Benieuwd naar jullie mening.
We hebben ook naar the Godfrey Hotel & Cabanas gekeken. Kost ongeveer 100 euro. Is een gerenoveerd hotel met prachtig uitzicht over de baai. Maar ik vind het zonde om dit hotel te boeken. We zijn van plan om de volgende ochtend meteen naar Sarasota te rijden. Het gaat ons erom dat we na een lange vliegreis gewoon lekker dichtbij het vliegveld ons bedje in kunnen rollen. Motel moet schoon zijn, maar mag wel eenvoudig zijn.

elstars
31-01-18, 21:10
Het allerfijnst vinden wij een hotel OP het vliegveld. Dat is in Tampa het Marriott hotel.
http://www.marriott.com/hotels/travel/tpaap-tampa-airport-marriott/?scid=bb1a189a-fec3-4d19-a255-54ba596febe2
Het is waarschijnlijk duurder dan jullie in gedachten hebben, maar je loopt met je bagage gewoon het hotel binnen, zonder airport shuttle of auto die je eerst moet ophalen en je bent meteen in je kamer. Vinden wij ideaal en dit hotel kiezen we dan ook graag. Soms zijn er wel aardige aanbiedingen voor dit hotel. Als je nog een vlucht zou moeten zoeken, kun je bij Expedia een combi te maken met een hotel en betaal je vaak erg weinig voor dit hotel.

We hebben zelfs eens gehad dat de bagage met een vlieguig later kwam. Op het moment dat dat vliegtuig landde, zijn we gewoon vanuit het hotel naar de bagageband gegaan en hebben hem toen opgehaald.

Succes met zoeken!

stephie
31-01-18, 21:33
Bedankt voor de tip! Dat klinkt als een ideale ligging. Wij hebben de vluchten en autohuur al geboekt. Wij vinden het prima als we bijvoorbeeld op 10 minuten rijden in een hotel terecht komen. Maar volgens mij is 80 euro wel een redelijke prijs voor 1 nacht.

Ik heb Marriott Tampa Airport even opgezocht. Kost 180 dollar via website van Marriott en via expedia 175 euro. Wij vinden dat idd te duur voor een nacht.