PDA

Bekijk Volledige Versie : Wanneer tickets kopen?



meisje
04-10-16, 16:56
Er is al veel ( heel veel 😊) geplaatst over tickets voor de parken dat ik het heel lastig vind om het goede antwoord te vinden, dus stel ik de vraag maar even zo.
Als het goed is gaan wij in april 2017 weer naar Orlando, meestal koop ik een flexticket voor 14 dagen voor Seaworld, Aquatica en BG. Zou het verstandig zijn om deze tickets nog in 2016 aan te schaffen? Zo ja, wat is de meest veilige site met goede aanbiedingen? Uiteraard lees ik wel waar sommigen kopen maar welke heeft echte goede deals en is betrouwbaar.
Ook zag ik her en der een 14 dagen combi met Disney, alle parken, wie heeft deze ook wel eens aangeschaft of heeft advies hierover?

thanks Meisje

Mads2010
05-10-16, 07:21
Over dit onderwerp is erg veel te vinden op dit forum. Zelf maken wij al jaren gebruik van de site http://www.attractionticketsdirect.de/
Betrouwbaar, snel en beste prijzen.

rjkd
05-10-16, 09:48
Ik ben het met mads2010 eens. Ook http://www.attractionticketsdirect.ie/ kan je bekijken. Ik heb 2x eerder hier tickets gekocht. Vak komt krijg je er wat gratis bij. Zo hadden wij de eerste keer gratis legoland en de tweede keer gratis tickets voor de Orlando eye. Gewoon even wachten tot er wat voorbij komt wat je aanspreekt ( het wisselt om de zoveel weken wat je krijgt) en dan boeken.

meisje
05-10-16, 14:56
Ja daar hebben jullie gelijk in maar er staat zoveel... Daarom vraag ik het gericht. Dank in ieder geval!

En stel ik zie een mooie aanbieding, zijn de kaarten dan in April nog te gebruiken? Wat is de maximale tijd hiervoor?

theovg
05-10-16, 17:45
Als je kaarten bij hun besteld , kan je ze dan uitprinten of sturen ze ze op.

Patrick
05-10-16, 22:29
Je koopt kaarten voor 2016 of 2017. De kaarten voor 2016 zijn niet te gebruiken in 2017 (volgens ATD)

rjkd
05-10-16, 23:10
je krijgt ze opgestuurd in een mapje

Iris02
06-10-16, 07:48
Aanbiedingen voor tickets voor parken zijn er zelden, wel kunnen de prijzen in 2017 omhoog gaan. Je kan de tickets voor 2017 het best in 2016 bestellen.
De keuze voor tickets is afhankelijk voor het aantal dagen dat je wilt doorbrengen in de parken en de keuze van parken. Wij nemen altijd meerdaagse tickets omdat we geen zin hebben om hele dagen in de parken door te brengen en dus vaak maar een x-aantal uren gaan.
Vergeet niet dat je ook rekening moet houden met parkeerkosten, dit kan aardig oplopen.

Patrick
10-10-16, 10:52
De prijzen worden meestal begin februari verhoogd.

PENPE
13-10-16, 00:01
Je kunt ook eens kijken op de site van Seaworld/Busch Gardens .

Ook is het misschien een idee om te gaan voor een 1- of 2 Year Annual Pass ? Deze kost bv op dit moment $252 en heb je 1 jaar +3 maanden onbeperkt toegang tot Seaworld, Busch Gardens en Aquatica. Hier zit het parkeren bij inbegrepen, en krijg je een flinke korting op Preferred Parking. Die $252 lijkt een hoop geld maar als je vergelijkt met hun aanbieding voor de losse 3-parken ticket die kost alleen al $119 en kun je maar 3x gebruik van maken.

Een andere mooie optie is de Unlimited Visits & Parking : Voor $149 heb je onbeperkt toegang en parkeren gedurende 14 opeenvolgende dagen bij SeaWorld Orlando, Aquatica en Busch Gardens Tampa Bay.

Keuze genoeg lijkt mij zo, zie voor meer info : https://seaworldparks.com/en/seaworld-orlando/book-online/adventure?from=Top_Nav

Zelf heb ik 2 jaar geleden de 2-Year Annual PAss voor Seaworld, Busch Gardens en Aquatica gekocht voor $180 ( was een aanbieding aan de kassa bij Seaworld ) en kreeg daar ook 3 maanden extra bij. Heb daar inmiddels 4 Orlandotrips gebruik van kunnen maken, dus uiteindelijk echt heel goedkoop ;)

Heel veel succes met het kiezen !


JEn stel ik zie een mooie aanbieding, zijn de kaarten dan in April nog te gebruiken? Wat is de maximale tijd hiervoor? Als het goed is ( en dat is het ook ) staat dat er er altijd bij vermeld en daar moet dus wel even goed op letten:p

meisje
14-10-16, 08:51
Bedankt voor de antwoorden, hier kan ik wel wat mee �� De voorpret is al geweldig ��

PENPE
15-10-16, 00:15
Echt wel, hoe meer voorpret hoe beter ;)

Kletskous
13-02-17, 19:44
Ik ben het met mads2010 eens. Ook http://www.attractionticketsdirect.ie/ kan je bekijken. Ik heb 2x eerder hier tickets gekocht. Vak komt krijg je er wat gratis bij. Zo hadden wij de eerste keer gratis legoland en de tweede keer gratis tickets voor de Orlando eye. Gewoon even wachten tot er wat voorbij komt wat je aanspreekt ( het wisselt om de zoveel weken wat je krijgt) en dan boeken.

Wat zijn andere veelvoorkomende extra's die bij deze tickets via deze aanbieder worden gedaan? Nu is dat de airboattour in Orlando, maar Legoland of Orlando Eye (of iets anders) zou ik stiekem leuker vinden :o....

Ik overweeg om bij hen namelijk de onbeperkte 14-daagse pas voor Seaworld/Bush Gardens/Aquatica te bestellen. Maar ik kies o.a. hiervoor vanwege het ook gratis kunnen parkeren: zit dat er áltijd bij?

Patrick
13-02-17, 19:49
Legoland of Orlando Eye zijn beide al voorbij gekomen.

Njit
13-02-17, 19:50
Wij hadden bij onze 14-daagse Disney tickets kaartjes voor La Nouba (show in Disney Springs).

Gratis parkeren bij SW/BG/AQ zit er niet altijd bij. Is best uitzonderlijk..

Kletskous
13-02-17, 20:01
Wauw Nijt! Dat is wel de moeite zeg! Van Cirque Du Soleil toch? Ik heb ooit een show van ze gezien en dat was fantastisch.

Maar ik heb wel graag gratis parkeren erbij ja....dus even kijken of we de gok nemen en afwachten of er een leuker extraatje voorbij komt of toch nu bestellen......owwwww moeilijke keuzes hè. Wanneer doe je het goed hè?

Njit
13-02-17, 20:10
Inderdaad van Cirque du Soleil ja. Twee kaartjes van $85 per stuk. Leuke plekken ook nog..


https://www.youtube.com/watch?v=y5S3ZoXgWTo

Kletskous
13-02-17, 20:17
Jaja, wrijf het er maar in !! :D Op een bepaalde dag of kon je dat dan zelf kiezen?
Dat lijkt me hier al geweldig om met de kinderen naar toe te gaan, maar jaaaa.....zo duur hè. Dus zoiets gratis erbij zou wel errrug leuk zijn!!

Njit
13-02-17, 20:20
Je kon een dag doorgeven.

Kletskous
13-02-17, 20:21
Zucht.

*datwillikook*

Njit
13-02-17, 20:26
Moest er wel 14 dagen voor naar Disney :cool:

Kletskous
13-02-17, 20:42
Ah kijk, dat is wel het verschil volgens mij. Nu jij het zegt, was die aanbieding niet alleen i.c.m. Disney? I.p.v. Seaworld etc.? Dat denk ik eigenlijk, want dan bestel je doorgaans ook voor een veel hoger bedrag.

Zojuist via Facebook gevraagd maar het is niet bekend of er hierna weer iets gratis wordt aangeboden. Dat is namelijk niet altijd het geval. Dus ja... wanneer doe je het goed. En baal je niet achteraf. Maar aan de andere kant: het werkt net zo met vliegtickets, ook die kun je later voor een beter alternatief treffen.

Njit
13-02-17, 20:45
Die Disney-Tickets zijn inderdaad een flinke periode inclusief La Nouba geweest. Daarna een korte periode met La Nouba én Airboat Tour. En daarna alleen met Airboat Tour.

En wat je zegt, gewoon niet verder kijken als je tevreden was met je aanbieding. Schiet je niks mee op :)

Kletskous
13-02-17, 23:06
Ja, een keer moet je die keuze maken hè.
Maar die Nouba-tickets waren inderdaad onderdeel van de Disney-combitickets volgens mij en niet van Seaworld.

En wij kiezen niet voor de Disney-meerdaagse tickets, of ik moet een goede aanbieding zien van rond de 250-280,= p.p. voor tenminste 4 parken + een waterpark. Dan ben ik hetzelfde kwijt als nu voor SW/BG/AQ + 1 dag KSC en 1 dag MK.
Maar die vergelijking begint pas bij hogere bedragen en dan ben ik toch ruim 400-500 euro meer kwijt en dat heb ik er denk ik niet voor over.

Patrick
14-02-17, 08:01
Je kan nu wel 14 dagen onbeperkt naar alle Disney parken voor €365,- of de 4 Disney parken voor € 280,-

Kletskous
14-02-17, 08:50
Waar vind je die 4 dagen voor 280,- ? Inclusief een waterpark?

Patrick
14-02-17, 09:53
De 4 dagen is zonder waterpark helaas. Te vinden op de disney site (https://disneyworld.disney.go.com/tickets/?rate=4park) . Alleen geldig als de eerste dag voor 26 mei is.

Kletskous
14-02-17, 10:55
Gevonden, dank, maar dan niet interessant voor ons. Wij gaan pas in juli.