PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Elstars Gulfcoast 2-23 september 2016



elstars
07-09-16, 03:25
We zitten inmiddels alweer een paar dagen in Florida en genieten volop. Het weer is prachtig! Vandaag was een topdag, want we zijn aanwezig geweest bij een spreekbeurt van Hillary Clinton in Tampa. Een geweldige ervaring die we ons nog wel een tijdje zullen blijven herinneren. Voor wie het leuk vindt om hierover te lezen en over de andere dagen, zie ons reisverslag: https://gotofloridadot.wordpress.com

Esther2013
07-09-16, 22:11
Zitten jullie er weer? Ik ga snel lezen ! Fijne vakantie!

stephie
25-09-16, 11:49
Wat een heerlijk verslag om te lezen. Ik herken altijd veel dingen in jullie blog, omdat wij altijd in Brandenton of Sarasota verblijven. Door jullie blog werd ik ook weer herinnerd aan onze fijne vakantie in Sarasota afgelopen keer.

elstars
25-09-16, 14:46
Leuk om te horen, Stephie! Wij lezen jullie verslag ook altijd graag vanwege de herkenbaarheid.
We zijn gister thuisgekomen en gelukkig is het in Nederland ook mooi weer, zodat we nog even in de zon kunnen 'afkicken' van de vakantie. We hebben het heel fijn gehad en komen graag weer terug aan de Gulfcoast. Dit is toch wel de plek waar we in Florida het liefste zijn, hoewel andere plaatsen natuurlijk ook prima zijn.

Fitzroy
25-09-16, 15:21
Heb jullie verslag ook met veel plezier gelezen.
Ook leuk gedaan met die slide shows in je verslag.
Hebben jullie ook wel eens zuidelijker aan de Gulfcoast gezeten? Dan kan ik misschien nog tips uit dat verslag halen.

elstars
25-09-16, 16:27
Bedankt Fitzroy! We hebben met veel plezier aan het verslag gewerkt en het is fijn om te weten dat je hebt meegelezen en de slideshows hebt gewaardeerd.
In 2009 hebben we wat zuidelijker gezeten, namelijk in Cape Coral. Ons reisverslag was toen nog niet zo uitgebreid en hebben we naderhand pas gemaakt. Je vindt deze via goto-florida.com
Linksboven vind je een menu. De een na laatste link betreft de (foto)verslagen van 2011-2010-2009-2008. Als je daarop klikt vind je bijna onderaan 2009. We zijn toen in ieder geval naar het Edison en Ford museum in Fort Myers geweest (echte aanrader), Sanibel en Captiva, Lovers Key State Park, Pine Island en strand van Fort Myers.

We hebben in andere jaren ook in Bradenton gezeten en een aantal keren iets noordelijker (boven Tampa) in Spring Hill (2008) en Hudson (2015). De laatste twee plaatsen waren ook fijn, maar het nadeel is hier dat de mooie stranden wat verder weg zijn. Je hebt er wel strand en zee in de buurt, maar dat is meer een soort 'voorstuk' van de Golf van Mexico. Het is hier wel over het algemeen wel wat rustiger en dat spreekt ons ook aan.