PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotel/B&B gezocht in Ft. Myers area periode 28/12 - 1/1



Dirkje
06-09-16, 21:59
Ik ben hard op zoek naar een fijne overnachtingsgelegenheid voor de periode 28/12 2016 tot 1/1 2017 in de regio Ft. Myers voor 2 volwassenen en 2 kinderen (8 en 10 jaar). In principe heb ik een hotel in Cape Coral (Dolphin Key Resort) maar nu lees ik toch wel erg veel over geluidsoverlast, beetje stom dat me dat niet eerder is opgevallen. Heeft iemand ervaring met dit hotel? Of weet iemand misschien een betaalbaar alternatief? Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Mads2010
07-09-16, 07:57
Wij hebben vorig jaar de laatste overnachting doorgebracht in het Diamondhead Beach Resort in Fort Myers Beach.
Prima hotel met eigen privégedeelte aan het strand, fijn zwembad en zeer ruime kamers. Het is eigenlijk een appartement met aparte slaapkamer en kitchenette. Wij hadden en upgrade vanuit de booking van Expedia met daardoor uitzicht op zee.
Het was midden in het hoogseizoen maar er waren opvallend veel senioren in het hotel, dus van overlast is geen sprake...

Moet er wel bijzeggen dat er in de directe omgeving weinig te beleven valt...

Dirkje
07-09-16, 14:13
Ik ga eens kijken, ziet er goed uit, dankjewel!