PDA

Bekijk Volledige Versie : Zomer 2017 tips? Orlando/Cape Coral/Miami/Key West



Jerney
06-09-16, 17:12
Hallo allemaal,

Wij gaan volgende zomer met onze 3 kinderen naar Amerika en wil graag wat tips over een route. We blijven 17 dagen waarvan de eerste week in orlando. We vliegen terug vanaf Miami. Ik zou liever niet steeds maar een nacht of 2 nachten ergens slapen. Dus dacht eraan om de laatste 1,5 op te knippen in 2 stukken en vanuit daar dingen gaan doen.

Wat zouden jullie dan adviseren?

Ik dacht aan omgeving Cape Coral of Fort Meyers en dan door richting Miami of Keywest?

Op zich zou 1 overnachting in of rond miami ook nog wel kunnen.

Bedankt alvast voor de tips!

Esther2013
06-09-16, 23:54
Wij zijn deze vakantie 2 weken in CapeCoral geweest en 3 nachten in Ft Myers. In mijn blog kun je misschien ideeën op doen of dit wat is voor jullie. Ook zijn we in 2014 3 weken in Bradenton geweest, dat ook een mooi uitgangspunt is voor leuke uitstapjes in de omgeving zoals Anna Maria Island, Siesta Key, St Petersburg, Ellenton en nog veel meer.
Zie voor de link hieronder.

Ans65
10-09-16, 15:49
Kun je vanuit homestead ook een airboat Tour maken

Mads2010
10-09-16, 17:17
Kun je vanuit homestead ook een airboat Tour maken

Homestead ligt aan de rand van de Everglades. Voor een airboat tour moet je echt wat verder richting Naples rijden. Zelf positieve ervaring met Captain Jacks Airboat tour in Everglades City. http://www.captainjacksairboattours.com/

Maar er zijn vele aanbieders...

Fitzroy
10-09-16, 22:14
Ik heb zowel een airboattour gemaakt langs de 41 als in Everglades City maar ik adviseer toch echt de tours in Everglades City. Niet zo grootschalig en de omgeving vind ik persoonlijk ook leuker.

Kletskous
11-09-16, 13:06
En welke tour moet je dan precies hebben bij capitain jack? Er zijn meerdere pakketten namelijk.
Ik lees even verder mee, want wij blijven ook een nacht in Homestead en gaan van daaruit de volgende dag de Everglades bezoeken en van daaruit door naar een villa in Cape Coral.

Fitzroy
11-09-16, 15:07
Persoonlijk vond ik Captain Jack te commercieel. Wij hadden geboekt bij Everglades City Airboattours. Toen het hoogst gewaardeerd op TA. Kleine boten met koptelefoon en microfoon om vragen te kunnen stellen aan de captain. Erg mooie ervaring!

Kletskous
11-09-16, 16:12
Pfft...wat een geld hè, $ 39,00 voor een rit van een uurtje. En dat x4.....
Is het wel het geld waard of is een andere manier om de Everglades te bekijken net zo leuk? Iets met een tram ofzo?

Fitzroy
11-09-16, 16:50
Tja, vakantie in de USA is nu eenmaal niet goedkoop.
De airboattour gaat overigens niet door het officiële NP.
De tramtour in Shark Valley is wel in het NP. Je kunt hier ook fietsen huren, hoewel dit me wat warm lijkt in de zomer.
Ik weet niet wat je plannen zijn in Homestead maar daar is de Anhinga trail leuk om te lopen.

Jerney
14-09-16, 00:05
Hi kletskous misschien nog een tip. Je kunt via groupon ook regelmatig tickets kopen voor airboattour. Dat scheelt wel! Wij zijn ook met 5 dus tikt allemaal flink aan.

Kletskous
14-09-16, 12:42
Oke, dank voor de tip. Ik heb echter nog nooit iets via Groupen gedaan. Hoe werkt het verder?
Je koopt dan dus eigenlijk al vooraf je tickets?

En staan er ook aanbiedingen van bekende rstaurantketens (bijv Outback ofzo) tussen?