PDA

Bekijk Volledige Versie : reisschema ans ; juli 2017



Ans65
04-09-16, 16:12
Hoi, wij (man, vrouw en 2 kids van 17) gaan zomer 2017 naar florida. Tickets en auto zijn al geboekt.
Het reisschema heb ik voor het grootste gedeelte al uitgestippeld, alleen de afstand tussen Key West en Fort Myers vind ik te lang voor een dag. Mijn vraag is, hebben jullie tips waar ik deze reis kan onderbreken met een overnachting.
We willen op deze dag namelijk ook een airboat tour maken in de Everglades. Ons reisschema ziet er als volgt uit:
Miami Beach 3 overnachtingen
Key West 2 overnachtingen
?? 1 overnachting
Fort Meyers 3 overnachtingen
Orlando 4 overnachtingen
Fort Lauderdale 3 overnachtingen (vanuit hier naar airport Miami)
Airport Miami vertrek

Het reisschema is nog geheel flexibel. Wat vinden jullie van dit schema? Tips en suggesties zijn welkom.
Alvast bedankt, Ans

Mads2010
04-09-16, 17:08
Hoi, wij (man, vrouw en 2 kids van 17) gaan zomer 2017 naar florida. Tickets en auto zijn al geboekt.
Het reisschema heb ik voor het grootste gedeelte al uitgestippeld, alleen de afstand tussen Key West en Fort Myers vind ik te lang voor een dag. Mijn vraag is, hebben jullie tips waar ik deze reis kan onderbreken met een overnachting.
We willen op deze dag namelijk ook een airboat tour maken in de Everglades. Ons reisschema ziet er als volgt uit:
Miami Beach 3 overnachtingen
Key West 2 overnachtingen
?? 1 overnachting
Fort Meyers 3 overnachtingen
Orlando 4 overnachtingen
Fort Lauderdale 3 overnachtingen (vanuit hier naar airport Miami)
Airport Miami vertrek

Het reisschema is nog geheel flexibel. Wat vinden jullie van dit schema? Tips en suggesties zijn welkom.
Alvast bedankt, Ans

Je zou kunnen kiezen voor een overnachting in de buurt van Naples. Tussendoor kun je een airboattour doen vanuit Everglades City. Dit is ongeveer 130 km vanuit Homestead. Wij hebben deze tour ook gedaan bij http://www.captainjacksairboattours.com/. Vervolgens is het nog een kleine 40 km naar Naples.

Ik moet wel zeggen dat wij met een camper hebben gereisd en op een RV park hebben gestaan buiten de kern van Homestead. We zijn wel in het dorp geweest maar dat maakte niet echt indruk...
Het wandelgebied van de Everglades is in twee punten op te delen. WIj hebben een mooie tour gemaakt het Shark Valley visitors center. Deze plek ligt aan highway 41 richting Naples.
Voor een uitgebreid verslag kunt u onze weblog nog raadplegen. Staat onderaan vermeld.

Succes en veel plezier alvast!

elstars
04-09-16, 19:46
Een optie is Homestead. Wij hebben een keer gelogeerd in Hotel Best Western Gateway to the Keys. Is goed bevallen. Daarna is het bijna 3 uur rijden naar Key West. Vanaf Fort Meyers bereik je Homestead ook in 2,5 tot 3 uur.

In Homestead heb je de Premium Outlets, daar kun je shoppen. Ook vind je in deze plaats de fruitkraam van 'Robert is here' met heerlijke milkshakes. Echt een bezoekje waard! In Homestead heb je ook een ingang van de Everglades en zit je bij Biscayne National Park, leuk voor een boottochtje. Reserveren bij het bezoekerscentrum.