PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Rembrandt



rembrandt
23-05-06, 11:49
Even voorstellen: Rembrandt

Ik ben Joost 38 jaar, getrouwd en we hebben 2 kinderen van 8 en 11 jaar.
Wij zijn vorig jaar augustus voor het eerst naar Orlando geweest met het idee van dit is eenmalig. Maar het is ons ondanks de hitte en de "thunderstorms" zo goed bevallen dat we dit jaar al weer teruggaan 8) .
We gaan nu eerst naar Orlando en dan nog enkele dagen naar Bradenton. Vorig jaar zaten we in een hotel en nu hebben we voor appartementen gekozen.

Ik lees al wel wat langer mee maar had tot nu toe niet de behoefte om hier ook "actief" te worden. Maar ik had wat specifieke vragen over de Devil Rays en dacht dat ik hier op deze vraag een goed antwoord zou krijgen.

En dat is gebeurd :lol: . En nu blijf ik hier maar lekker mee kijken en reageren :wink: .

Groeten
Joost ("Rembrandt")

Dr. Phlox
23-05-06, 13:11
Hoi rembrandt
Welkom op het forum. Ik dacht hetzelfde als jou. Een keer gaan en dan niet meer. Maar nee hoor. Plannen zijn er dus we blijven dromen en plannen.
Grz
Dr. Phlox
8) :lol: 8)

Michael66
23-05-06, 16:54
Ik lees al wel wat langer mee maar had tot nu toe niet de behoefte om hier ook "actief" te worden. Maar ik had wat specifieke vragen over de Devil Rays en dacht dat ik hier op deze vraag een goed antwoord zou krijgen.

En dat is gebeurd :lol:

Weer een tevreden klant
http://tampabay.devilrays.mlb.com/images/footer/im_tb_footerleft_125x24.gif