PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Dirkje



Dirkje
11-08-16, 18:01
Hallo iedereen!

Ik ben al een aantal maanden mee aan het kijken op dit forum maar aangezien het nog 'maar' 4 maanden duurt dat wij naar Florida gaan, denk ik dat ik steeds vaker actief ben op dit forum en nog veel vragen zal stellen! Op 23 december ga ik met man en kinderen (jongen van 10 en meisje van 8 jaar) voor 2 weken naar Florida. We komen aan in Miami, overnachten in Ft. Lauderdale, dan 3 nachten Orlando (met kerst), 5 nachten aan de Golf van Mexico (Cape Coral), 2 nachten Marathon en tot slot 2 nachten Miami.

Voor mijn man en mij is dit de 2e keer dat we Florida bezoeken, de eerste keer met de kinderen en daarmee komt echt een droom in vervulling. We zijn echte Amerika-liefhebbers en zijn er al vaak met z'n tweetjes geweest maar dus nog nooit met de kinderen. Mochten jullie nog tips hebben aangaande onze route en wat te doen met kerst in Orlando en/of Oud&Nieuw aan de Golf van Mexico, dan hoor ik dat graag!

Groetjes van Dirkje

Wolf2014
11-08-16, 22:07
Welkom op het forum, heel veel plezier met de voorpret.

Esther2013
12-08-16, 14:43
Lijkt me heerlijk een keer met de kerst! Heel veel plezier!

mio_natasja
14-08-16, 19:36
wij gaan ook met kerst naar florida we zitten 12 dagen in kissimee,met z,n zessen en 2 januari gaan we weer terug,wij vliegen van dusseldorf naar tampa,met kerst gaan we naar disney en voor oud en nieuw zullen we wel in orlando blijven hebben jullie nog betaalbare vliegtickets kunnen bemachtigen als ik jullie was gewoon kijken wat er met kerst te doen is zal wel want in amerika kunnen ze maar 1 dag kerst.

Dirkje
20-08-16, 19:42
We vliegen voor 525 euro pp van Amsterdam via Madrid naar Miami v.v. met Air Europa. Best spannend want ik heb nog nooit met deze luchtvaartmaatschappij gevlogen. Mijn man heeft er wel goede ervaring mee voor zijn werk dus hopen dat het aan de verwachtingen voldoet. We hebben wel al in maart geboekt hoor, heb de gok genomen dat ze niet goedkoper zouden worden. Wat gaan jullie met kerst doen?

mio_natasja
21-08-16, 18:58
we gaan naar universal,kennedy space center,en we zijn nog aan het kijken waar we oudejaarsavond gaan door brengen of in disney of orlando zelf,wij vliegen van dusseldorf naar tampa,en terug tampa,frankfurt,dusseldorf en de ticket kostte 635,00 de tickets van jullie hebben wij ook gezien maar toch toen maar gewacht en goedkoper werden ze niet dus dan maar iets meer kwijt.

Dirkje
23-08-16, 19:16
Heerlijk vooruitzicht, leuk programma! Ik geniet al zo van de voorpret mede door het floridaforum!