PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Daan: Orlando maart/april 2017



Daan
09-08-16, 13:32
Zo, weer terug van weggeweest. Het is toch alweer 4 jaar geleden dat ik naar Florida geweest ben. Hier wil ik onze planning gaan bij houden. Komende september ga ik trouwen, en ik ga proberen mijn aanstaande ook te besmetten met het Florida virus :rolleyes: Scheelt ook dat zij daar een nicht heeft wonen in St. Cloud. Die kunnen we gelijk gaan bezoeken.

Voor nu is er nog weinig echt gepland, Maar ik ga hem toch alvast invullen:

21 maart: Vliegen naar Orlando via Frankfurt met Lufthansa/United Airlines
22 maart:
23 maart:
24 maart:
25 maart:
26 maart:
27 maart:
28 maart:
29 maart:
30 maart:
31 maart:
01 april:
02 april: Wrestlemania 33 in CitrusBowl
03 april:
04 april:
05 april:
06 april: Terug naar Amsterdam via Houston met United

Verder staan een aantal dingen wel op de planning. Tripje St. Cloud naar d'r nichtje. Island of Adventures, Seaworld en Busch Gardens als pretparken. Misschien nog Magic Kingdom voor het magische momentje. Gatorland staat ook weer op de planning. Mn aanstaande wil gaan schieten (nee niet op mij). Planning is om te gaan zwemmen met zeekoeien. En een tripje Clearwater staat ook in de planning. Verder wordt het even rondneuzen.

vgool
09-09-16, 01:02
Ook wij vertrekken op 21 Maart naar Florida. Ook vliegen wij met United maar dan via Washington naar Tampa. Ik zie dat je van plan bent om naar Bush Gardens en Seaworld te gaan. Op de site van een van de parken kan je een combi ticket kopen. https://seaworldparks.com/en/buschgardens-tampa/book-online/tickets/allticketstourists

Mads2010
10-09-16, 08:34
Ook wij vertrekken op 21 Maart naar Florida. Ook vliegen wij met United maar dan via Washington naar Tampa. Ik zie dat je van plan bent om naar Bush Gardens en Seaworld te gaan. Op de site van een van de parken kan je een combi ticket kopen. https://seaworldparks.com/en/buschgardens-tampa/book-online/tickets/allticketstourists

Voor de beste ticketprijs is het zinvol om de diverse sites te bezoeken van atractionsticketsdirect. De zijn er in verschillende extensies: .de .ie en .co.uk

Hebben erg goede prijzen en mooie combi's. 100% betrouwbaar en snelle service. In aantal aantal topics is hier al uitgebreid over geschreven

Daan
22-09-16, 07:37
Mmmmm ik dacht dat ik mijn post wel kon wijzigen als ik een aanpassing had :)

Ondertussen tickets geboekt voor Orlando Magics tegen Detroit Pistons. Via attractionticketsdirect.de
vgool/Mads2010, die hou ik inderdaad goed in de gaten. Het is even goed overleggen met mn vrouw waar zij naar toe wil gaan. Ik ben een parkbeest, maar zij heeft er niet zo heel veel mee. Dus het moet een goede middenweg worden. Seaworld/Busch Gardens aanbiedingen heb ik inderdaad gezien. Zelfs met gratis parkeren er bij. Dat waren mooie aanbiedingen.

edit: ik zie t al, alleen als er nog niet gereageerd is kan je het veranderen. Dus bij deze ook even t schema aanpassen.

21 maart: Vliegen naar Orlando via Frankfurt met Lufthansa/United Airlines
22 maart:
23 maart:
24 maart:
25 maart:
26 maart:
27 maart:
28 maart:
29 maart: Orlando Magics vs Detroit Pistons
30 maart:
31 maart:
01 april:
02 april: Wrestlemania 33 in CitrusBowl
03 april:
04 april:
05 april:
06 april: Terug naar Amsterdam via Houston met United

Daan
16-02-17, 08:42
21 maart: Vliegen naar Orlando via Frankfurt met Lufthansa/United Airlines
22 maart: SeaWorld
23 maart:
24 maart:
25 maart: Old town, oldtimers parade
26 maart:
27 maart: Busch Gardens / Serengeti Safari tour
28 maart:
29 maart: Orlando Magics vs Detroit Pistons
30 maart:
31 maart: Wrestlecon
01 april:
02 april: Wrestlemania 33 in CitrusBowl
03 april:
04 april:
05 april:
06 april: Terug naar Amsterdam via Houston met United

Auto is ondertussen ook al geboekt. Via Expedia, een familie wagen. Aangezien we maar met z'n 2en zijn, hoeven we ook geen super grote auto te hebben.
Er staan ook nog tripjes naar Coco beach, Clearwater, St Cloud in de planning. We hebben een Orlando Explorer ticket voor 4 attracties. The Orlando Eye en Gatorland staan in ieder geval op t lijstje. En we hebben zo'n gratis ticket voor een hoverboat ritje, die we ook vast wel gaan doen :-)

edit: En vrouwlief heeft gevraagd of we ook nog naar venice beach kunnen rijden, dus dat komt ook nog ergens op de agenda te staan.
Wrestlecon is verplaatst naar vrijdag ipv zaterdag. En aangezien m'n vrouw niet weet wat ze kan verwachten van de pretparken en niet weet of ze er meer wil doen, gaan we gelijk de dag na aankomt naar Seaworld. Met dan de optie dat we nog een extra disney tripje er bij doen (animal kingdom).

Zaliyah
23-02-17, 23:03
Is Venice beach niet in LA?

Daan
24-02-17, 06:56
Klopt, daar zit DE Venice beach :-)
Ik bedoel ook het strand in Venice. Op de kaart ook aangegeven als Venice beach, daarom noemde ik het zo. Ik snap de verwarring :-D

Ondertussen hebben onze kaartjes voor Seaworld/Busch Gardens geupgrade met Universal voor 14 dagen.

Stefan&Jolijn
24-02-17, 20:12
Waar heb je de informatie vandaag over de sport wedstrijden? Wij gaan in juni en willen ook iets bijwonen

vgool
25-02-17, 19:35
Wij hebben het volgende schema:
21-03 Aankomst.
22-03 Zijn we bij familie in Tampa tot 26-03
26-03 Naples.
27-03 via Everglades naar Marathon.
28-03 Keywest.
29-03 Miami.
30-03 Orlando tot 04-04. Sea world, Kennedy space centre en nog een park.
Terugweg naar Tampa via Daytona beach.
05-04 Honkbal wedstrijd Tampa bay rays-Yankees.
tot 11-04 wederom bij familie in Tampa. waar we vanuit naar Busch gardens,Clearwater beach en andere uitstapjes maken.

Nog even........

Daan
26-02-17, 08:22
Waar heb je de informatie vandaag over de sport wedstrijden? Wij gaan in juni en willen ook iets bijwonen

Ik weet dat orlando aan basketbal doet. Dus het was gewoon gericht zoeken op de NBA site wanneer ze thuis spelen. En dan via attractionticketsdirect kon ik ze kopen. En anders is stubhub ook een goede site om kaartjes te vinden. Ik weet niet of er in juni ook wat te bekijken is. Basketbal is nl in mei klaar. Misschien is er dan nog wel honkbal bezig. Daar zou je eventueel op zoeken.

mads2017
26-02-17, 11:51
In de zomervakantietijd is alleen de honkbal-competitie nog bezig. Orlando heeft geen team in MLB, Miami wel: Miami Marlins http://miami.marlins.mlb.com/index.jsp?c_id=mia

Daan
01-03-17, 07:29
21 maart: Vliegen naar Orlando via Frankfurt met Lufthansa/United Airlines
22 maart: SeaWorld
23 maart:
24 maart:
25 maart: Old town, oldtimers parade
26 maart: Clearwater (met overnachting)
27 maart: Busch Gardens / Serengeti Safari tour
28 maart: BBQ
29 maart: Orlando Magics vs Detroit Pistons
30 maart:
31 maart: Wrestlecon
01 april:
02 april: Wrestlemania 33 in CitrusBowl
03 april:
04 april:
05 april:
06 april: Terug naar Amsterdam via Houston met United

Zo,weer een beetje uitgebreid. Aangezien we op maandag naar Busch Gardens gaan, en we toch naar Clearwater willen, heb ik maar een hotelletje in Clearwater gereserveerd. Scheelt weer een klein stukje rijden op de maandag ochtend.

Njit
01-03-17, 07:51
Hele dag BBQ? Lekker!

Daan
01-03-17, 08:23
Hele dag BBQ? Lekker!

Haha ja toch. Nee ik weet totaal niet hoe laat, alleen dat het op die dag is :-) Dus wie weet. Misschien wel de hele dag. Ik zou t niet erg vinden ;-)