PDA

Bekijk Volledige Versie : Testen: Quote



Dr. Phlox
22-05-06, 14:38
Hoi Allemaal,

Hoe kan je tekst van een ander meenemen in je eigen tekst.
Ik zie regelmatig dat er een blokje met tekst van een verhaal is ingesprongen en je daaronder een antwoord zet van je zelf, wat op die tekst slaat.

Voorbeeld :
http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=1872&postdays=0&postorder=asc&start=10


Grz
Dr. Phlox
8) :lol: 8)

marisca
22-05-06, 14:40
Rechts boven zie je quote, Die tik je in en daaronder schrijf je, je eigen bericht :lol:
It's so simpel!

Dr. Phlox
22-05-06, 16:29
Rechts boven zie je quote, Die tik je in en daaronder schrijf je, je eigen bericht :lol:
It's so simpel!

Ok we testen nu

Dr. Phlox
22-05-06, 16:39
je eigen bericht :lol:
It's so simpel!

Nog een testje
Alvast bedankt Marisca

Grz
Dr. Phlox
8) :lol: 8)

Michael66
23-05-06, 01:52
Heeft een aantal opties.

Je kunt de optie met de naam van een gebruiker toepassen met (quote="Naam")tekst(/quote), (de ronde haakjes() vervangen door vierkante haakjes[])

Dan krijg je dit:
Leuke tekst

Of als je iets algemeens wil aanhalen gebruik je deze optie: (quote)tekst(/quote), (de ronde haakjes() vervangen door vierkante haakjes[])

Dan krijg je dit:
Ook leuke tekst

pyca
23-05-06, 12:39
je kopieert het stukje, plakt het in een nieuw berichtje, selecteert het en drukt op quote
gr
Pyca

paula
23-05-06, 13:17
En als ik nu 4 verschillende zinnen uit 4 verschillende berichten in één bericht wil plaatsen? Ik heb het laatst wel een keer gedaan, maar weet niet meer hoe (ben wat kort van memorie) met knippen en plakken lukte het niet vanochtend :?: :?: :?:

Michael66
23-05-06, 16:50
En als ik nu 4 verschillende zinnen uit 4 verschillende berichten in één bericht wil plaatsen? Ik heb het laatst wel een keer gedaan, maar weet niet meer hoe (ben wat kort van memorie) met knippen en plakken lukte het niet vanochtend :?: :?: :?:

Gewoon zoals Pyca het hierboven beschrijft. Als je je bericht aan het intypen bent scroll je in dat scherm naar beneden en dan krijg je aale voorgaande posts te zien. Daaruit kun je dan knippen wat je wilt hebben, weer naar boven scrollen en in jouw nieuwe bericht plakken. Tekst dan selecteren, op "quote" klikken, vooraan de (quote) veranderen in (quote="naam van degene die het schreef") en klaar is klara. Deze dus:


Je kunt de optie met de naam van een gebruiker toepassen met (quote="Naam")tekst(/quote), (de ronde haakjes() vervangen door vierkante haakjes[])

En zo ga je door.