PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Newport Beachside Hotel & Resort, Miami Beach



Danny
28-10-04, 21:01
Hee allemaal,

Heeft een van jullie toevallig ervaring met het Newport Beachside Resort Hotel in Miami Beach? Wij gaan er namelijk in februari naar toe voor 9 dagen :lol: (via Jan Doets). De website ziet er leuk uit maar ervaringen zijn belangrijker dan een paar foto's op internet :!: .

Alvast bedankt voor jullie moeite.

meannie
29-10-04, 00:37
Kijk even bij de reviews van tripadvisor en travelocity. De meningen lopen nogal erg uit een. Ik hoop dat je weet dat je in het noorden van Miami Beach zit, waar veel minder te beleven valt dan op South beach.

Anthonie
31-10-04, 07:52
Hoi

In 98 eens geweest,vond het een erg mooi hotel.Wel ligt het ver weg van south beach.Tegenover het hotel zit een Publix, ook kun je gebruik maken van de vispier van het hotel.

Anthonie

Natasja L.
05-11-04, 12:02
Ik vond het een heel fijn hotel. Kamers met balkon, dat geeft bij mij altijd de voorkeur. Het hotel is inmiddels gerenoveerd, maar toen wij er waren vond ik het al een fijn, verzorgd hotel, dus het kan er alleen maar op vooruit zijn gegaan. Het hotel heeft een mooi strand met palmbomen en ligbedden. Ik vind het strand in Sunny Isles mooier en fijner. Ik heb de afstand nooit een probleem gevonden. Wij hebben altijd een huurauto bij ons. 's Avonds pakten we de auto en reden naar Ocean Drive. Je kan je auto daar makkelijk parkeren in één van de vele overdekte parkeergarages. Het is een hotel waar ik zo weer naar toe zou kunnen gaan. Veel plezier.

ienelien
03-08-07, 00:58
De laatste bevindingen zijn van ong. 2½ jaar geleden. Zijn er in de tussentijd nog meer vakantiegangers in dit hotel geweest ??
Vorig jaar hebben we gelogeerd in het Ramada Plaza Marco Polo Beach Resort in Miami Beach. Nu kunnen we daar natuurlijk wel naar teruggaan, maar misschien is het leuker om een ander hotel te proberen.
Dus reacties ? :?:

Ien

Natasja L.
03-08-07, 09:40
Wij zijn er in tussentijd niet meer geweest. Ik zou er ook niet zo gauw meer naar toe gaan. Ik vond het toen een prettig hotel. Ik geef nu de voorkeur om in de buurt van Ocean Drive te zitten. Er is door de jaren heen veel gebouwd rondom Newport Beachside Resort. Toen was het er nog lekker rustig, nu is het...nou ja, kijk maar naar de foto.....

http://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/01/02/d0/6c/miami-beach.jpg

Deze gebouwen stonden er toen nog niet. De laatste jaren gingen we altijd naar Sonesta Key Biscayne. Het Sonesta is gesloopt en wordt een Condo/hotel. Superdeluxe als je de site mag geloven. Wij zijn nu ook op zoek naar een ander hotel in Miami.

bouwm026
14-08-07, 18:28
Wij hebben er eergisteren 1 nacht geslapen en waren reuze blij dat het er niet meer waren. Wat een puinhoop! Van de 6 hotels die we in deze vacantie hebben gezien viel het Newport lelijk door de mand!

Conchi
19-08-07, 19:51
Hoi, wij zijn gisteren teruggekomen uit Florida en toevallig was ons laatste hotel het Newport Beachside Resort. Het hotel is prima. Wel heb je een auto nodig als je nog wat buiten het hotel wil zien. Wij hebben gebruik gemaakt van valet parking $ 15,-- per dag. Zelf parkeren was ook mogelijk (aan de overkant van het hotel) voor $ 10,-- per dag. Voor Miami begrippen niet duur! Wij hadden een kamer gehuurd met 2 Queen size bedden. Bij aankomst bleek dit een kamer te zijn met een King size bed en een uitklap bed. Aangezien onze oudste zoon 17 jaar is, vonden wij dit wel wat aan de krappe kant. Ik heb daar melding van gemaakt bij de receptie en na een helder en vriendelijke uitleg over de afspraken tussen het hotel en de de "European travel agencies" kregen wij zonder morren een andere kamer. Een suite wel te verstaan met 3 ruimtes. 1 aparte slaapkamer met een 'huge' bed voor de kinderen, 1 aparte slaapkamer met another 'huge' bed voor ons en een ruimte met een keukentje en een zit gedeelte. Let wel je moet per dag $ 10,-- resort fee betalen. Dit is voor entertainment, gebruik van ligstoelen op het strand en bij het zwembad.

bowie13
20-08-07, 16:39
Hoi Conchi,

Hoelang zijn jullie daar geweest? Zijn jullie daar al eens eerder geweest?
Vonden jullie het verder wel een goed hotel?
Weten jullie soms of je vanuit dit hotel ook excursies kan maken?
Of kan je een bus nemen ofzo?
Kunnen jullie mij soms meer vertellen hierover of over deze buurt?
Vast bedankt.

Groetjes,
Bowie13

Conchi
22-08-07, 00:27
Ha Bowie13,

We zijn eerder in Miami geweest. De 1e keer in Miami's South Beach Art Deco District (ook erg leuk). We zijn 3 dagen in het Newport geweest. Het hotel was prima. Ze zijn naar mijn idee wel aan het verbouwen of aan het renoveren maar daar hebben wij als gast niets van gemerkt. Wij hebben voor onze Florida trip een auto gehuurd maar via de concierge (van elk hotel overigens) kan je van alles regelen, dus ook excursies. Er rijdt een stadsbus langs de deur, daar hebben wij dus geen gebruik van gemaakt maar ik zag wel hotelgasten van de busdienst gebruik maken.

Het is echt een hele rustige buurt, verder geen direct toeristen vertier buiten het hotel op de Sunny Isles. Voor het 'echte' uitgaanswerk moet je echt op South Beach (Art Deco district) zijn. Daar is het 24 uur per dag gegarandeerd vermaak, winkels, disco's, bars en restaurants.

Mocht je nog vragen hebben? vraag ze gerust hoor.

Heel veel plezier!

Conchi

bowie13
22-08-07, 17:35
Hoi Conchi,

Dank je wel voor de reactie.
Wij zijn ooit 2 nachten (2003) daar geweest en vonden het toen een schitterend hotel. Dus vandaar dat wij er weer naar toe gaan nu voor 3 nachten. We hebben wel een auto, maar het lijkt me best wel lastig om in Miami te rijden. Vandaar mijn vraag voor excursies vanuit het hotel. Of heb je tips van zet daar je auto en bekijk de boel of zet daar je auto en ga vandaar een excursie doen. Toen waren we met een groepsreis en werd alles geregelt. We willen een soort stadstour doen incl. een boottocht langs Star Island. We zijn 2 volle dagen in Miami. Dus alle tips zijn welkom.

Groetjes,
Bowie13

floriaantjes
25-11-08, 20:53
Is er sinds aug. 2007 nog iemand geweest?
Wij willen er volgend jaar een nachtje verblijven op onze rondreis.

Gr. de floriaantjes

cindy74
25-11-08, 20:56
Ik vond het ook een leuk hotel en een mooie pier .Maar het is veel te ver van het art deco destrickt

floriaantjes
25-11-08, 23:10
Cindy wat is ver ? Lees ook als je toch in het bezit bent van een auto dat het dan wel mee valt. Parkeren in een overdekte garage. Kan jij een afstandstijd noemen?

cindy74
26-11-08, 12:16
Ik vond het spijtig dat het veel te ver was om te voet te doen . En omdat mijn vriend nogal bang was in miami ( hij zat telkens op een zender te kijken wat er in miami gebeurde van misdaad bleek dat we er telkens kortbij zaten ) kwamen we niet verder dan het strand en de mall die ook nog veel te duur was . Maar inderdaad met de autois alles te doen he ikdenk dat een 15 min rijden was

Teleton
26-11-08, 14:22
K weet niet of je dat wel redt in een kwartiertje...... wij niet in ieder geval toen we er waren. Vergeet niet dat je de auto waarschijnlijk niet voor de deur kunt parkeren, dat kost dus even tijd. Van Sunny Isles naar South Beach is al snel 10-12 miles en het kan behoorlijk tegenzitten op Collins als het druk is. Dan mag je in DTMiami weer een parkeerplaats zoeken.....\\:D/

Als je er toch maar één nachtje bent, waarom boek je dan geen hotel op South Beach Art Deco District als je daar toch graag naar toe wilt? Vergelijk het als je een dagje City Shopping in Amsterdam wilt doen en je boekt een hotel in Heemstede.....Zoals Cindy ook al aangeeft, voor een kort bezoek zijn de Hotspots op 'loop' afstand ideaal. Tsja, de hotels op Sunny Isles zijn wel voordeliger, maar goedkoop kan ook duurkoop zijn.

derrobbie
26-11-08, 18:20
Ik vond het ook een leuk hotel en een mooie pier.

Wij zijn er 2 maanden geleden geweest. En die pier was al tijden dicht door een hurricane. Dat was wel erg jammer.
Verder vonden wij dat onze kamer wel z'n beste tijd gehad heeft en waren er nogal wat luidruchtige buren.
Maar qua uitzicht (hadden zeezicht) en lekker luieren op het strand was het wel toppie.


K weet niet of je dat wel redt in een kwartiertje......

Dat kwartiertje lukt volgens mij ook niet hoor. 't is toch nog wel een stukje rijden.

Katty
26-11-08, 19:07
Wij dachten dit hotel te boeken omdat:
- wij vanuit Miami uitstappen plannen naar Everglades, Key Largo,...
- een hotel willen met een zwembad waar de kids zich na de uitstap kunnen amuseren
- het 's avonds niet te lawaaierig moet zijn, waarvoor ik schrik heb bij de hotels in South Beach

Zitten we hier dan goed? Wat vinden jullie?

derrobbie
26-11-08, 19:47
- een hotel willen met een zwembad waar de kids zich na de uitstap kunnen amuseren
- het 's avonds niet te lawaaierig moet zijn, waarvoor ik schrik heb bij de hotels in South Beach

het hotel vond ik ZEKER kinder geschikt, maar daardoor was het juist voor ons wat te druk.
Maar voor een gezin is het een prima hotel, direkt aan het strand en een enorm zwembad.

floriaantjes
26-11-08, 22:19
Lees ook vaak dat de wat voordeliger hotels op south beach ook hun beste tijd hebben gehad, en dacht dat dit hotel juist goed uit de bus kwam.
Zeker met kids wel prettig als je rustig kunt slapen.
Art Deco wilde ik gewoon een keer gezien hebben.

derrobbie
27-11-08, 13:03
Volgens mij hebben de hotels daar het gewoon erg moeilijk om te overleven.
Ze bouwen er veel liever dure appartementencomplexen. Levert meer op.
Maar wel met gevolg dat het onderhoud wel wat te wensen overlaat.
En qua drukte, wij vonden het in ieder geval het lawaaiigste hotel van onze vakantie, al kan dat natuurlijk nu wel weer heel anders zijn.
Misschien hadden wij gewoon veel drukke gasten die houden van hard slaan met deuren.

Maar eenmaal op het balkon gezeten maakt dat wel een hoop goed hoor.

Mijn mening: Voor één of twee nachtjes best leuk maar langer zou ik er niet willen zitten.
Wij gaan in ieder geval volgend jaar naar het Albion hotel in het Art Deco Destrict.

Staat van 'ons' balkon
http://farm4.static.flickr.com/3046/3063457984_a01c8fafa8.jpg?v=0
http://farm4.static.flickr.com/3155/3062618231_d8eac5afdb.jpg?v=0

Ons uitzicht vanaf het balkon maakt héél veel goed.
http://farm4.static.flickr.com/3254/3062617463_a1c1d35a9f.jpg?v=0

Katty
29-11-08, 16:02
Heb je ook foto's van de kamer? Die interesseren me ook wel.
Het is juist dat het balkon er niet geweldig uitziet maar ik kijk dan wel vanuit het raam naar het uitzicht en dat maakt veel goed.

derrobbie
29-11-08, 17:13
Ik heb niet zo heel veel foto´s maar ze staan voor je op m´n Flickr pagina. (http://www.flickr.com/photos/23813147@N02/)

En voor een paar nachten zal het je er echt wel bevallen. Dat uitzicht is uniek in miami. (zie de pier regelmatig bij CSI miami voorbij komen)

Nog een tip: Als je er verblijft wel Valet parking nemen. Het is (vonden wij) een hele belevenis als iemand de auto voor je op haalt en als je het niet doet loop je een héél eind te slepen met je koffers over de straat naar het hotel.

ps. hoop dat de foto's je een indruk geven.

Katty
29-11-08, 18:20
Bedankt voor de foto's, zal mij maar verheugen op de ligging.
Die gebloemde bedspreien, daar zijn die Amerikanen precies wel gek op hé.

derrobbie
29-11-08, 19:16
inderdaad. En spiegels.
Echt de halve kamer hangt vol met spiegels.
Vandaar zo weinig foto's van de kamer. Je komt er zelf altijd raar op te staan, hahaha.

Janne66
11-05-09, 00:12
Wij zijn hier onlangs 2 nachten geweest met 2 kinderen. En inderdaad, ook wij kregen een enorme suite met een giga bed, allemaal spiegels, extra kamer voor de kinderen De inrichting... tsja.. daar moet je van houden :(, maar ach als dat het enige is. Zwembad, strand alles verder prima. Wel ver van Sobe, maar ja... wat is ver. Al zou je een paar blokken eerder zitten , dan is het nog niet te lopen: wat een lang stuk is die Collin Avenue , totaal een mijl of 25 geloof ik. Dus niet te lopen.
Ideaal die valet parking.

pzomerdijk
11-05-09, 00:41
Zijn in 1988 in dit hotel geweest en vonden het vorig jaar leuk om terug te gaan. We kregen een 3-persoons kamer eigenlijk niets bijzonders, aan de zijkant, op een hoek, zonder balkon. Heb nog gevraagd of de kamer een upgrade kon krijgen maar alles zat vol. Het hotel is gedateerd en oud, staat tussen prachtige torenflats maar werd vorig jaar opgeknapt. 3 nachten vonden wij dan ook wel meer dan genoeg. Jammer, de pier was in het verleden vrij te betreden maar je komt nu niet verder dan een restaurantje. Op zich jammer omdat de pier met name in de avond druk bezocht werd door vissers. Wat ik er van begrepen heb hoort het ook niet meer bij Newport Beach en was op last van ,,de gemeente'' gesloten. Leuk voor een paar dagen maar gezien de beschikbare capaciteit zijn er voor dezelfde prijs zeker betere hotels op plaatsen dichtbij South Beach.
In het verleden zat er in de kelder een Polynesian Club, was vooral 's avonds erg gezellig maar goed, tijden veranderen. De sfeer in het hotel was op zich wel leuk en rondom het zwembad/strand kun je je goed vermaken.

Chablis
23-09-09, 14:33
Wij hebben in dit hotel verbleven van 20-23 aug. 2009. Het hotel is prima bevallen voor die paar nachten. Alhoewel we dit niet zouden kiezen in het geval we bv. een paar weken zouden bevallen.

We hadden een 1 bedroom kamer gereserveerd en kregen een 2 bedroom kamer. Aan de kamers merk je helaas wel dat het allemaal wat ouder is. Nou zag ik wel dat er ook een grotere toren was, waar wellicht wel moderne kamers zijn ?!

Het personeel achter de receptie, valet parking of waar dan ook was erg vriendelijk.

Op het zwembad hebben we ook helemaal niets aan te merken.

Het lastige vond ik wel dat ik op tripadvisor herhaaldelijk had gelezen dat er gestolen wordt door het schoonmaakpersoneel waardoor we steeds alles opborgen. Zelf geen slechte ervaringen gehad wat dat aangaat, maar toch help je er natuurlijk zelf een handje door voorzorgsmaatregelen te treffen.

fransje
01-01-11, 19:29
Wij hebben dit hotel "gewonnen" bij Hotwire voor $66 per kamer/nacht voor eind october, en ik ben heel benieuwd hoe het is. We gaan met 5 volwassenen, en we hebben 2 kamers. Het lijkt me dat dat geen probleem gaat worden.
Ik lees hier in de vorige berichten wat wisselende reacties, dus we wachten af.
Gezien de prijs is het geen slechte deal denk ik.

fransje
02-01-11, 14:50
Jammer, de pier was in het verleden vrij te betreden maar je komt nu niet verder dan een restaurantje. Op zich jammer omdat de pier met name in de avond druk bezocht werd door vissers. Wat ik er van begrepen heb hoort het ook niet meer bij Newport Beach en was op last van ,,de gemeente'' gesloten.

Die beroemde pier is in 2005 getroffen door hurricane Wilma, en sindsdien gesloten. Toevallig las ik gisteren, op zoek naar info over dit hotel, dat vlak voor de kerst de eerste stap gezet is tot opknappen en het zou in augustus 2011 gerenoveerd en open moeten zijn=D>:D. Ben benieuwd.

marcel&mirella
22-03-11, 00:22
Zaterdag teruggekomen van 2 weken Florida, waarvan de laatste week in Miami (Newport Beach Hotel)...Als je binnenkomt ziet het er werkelijk prima uit. Nette lobby, redelijk mooi zwembad met bar (duur !), leuke winkeltjes, strand prima met ligbedden en handdoekenservice. Het schijnt een voormalig Holiday Inn hotel te zijn geweest.
De gangen naar de kamers zien er echter niet uit, lijkt wel een 2 sterren hotel uit Praag met die lichtbruine verf en donkere vloerbedekking. Wij spraken onderling hardop onze verbazing uit en alsof de duvel ermee speelde. Jl Donderdag werd en begonnen om de liften die dezelfde grauwe kleur hadden een likje nieuwe verf te geven...De hotelkamers zelf zijn wat donker en wij zaten niet aan de zwembadkant en dan heb je dus wel ramen maar die kunnen niet open, redelijk stille airco is aanwezig dus ook daar heb je geen last van. Overigens, you're in Florida (!!) dus helemaal geen tijd om in je hotelkamer rond te hangen, je komt er alleen om te slapen, te douchen en je tanden te poetsen !!

Als uitvalsbasis een prima hotel op North Beach, via Collins Avenue ben je wel minimaal een minuut of 25/30 onderweg naar South Beach en Ocean Drive, maar je hebt vakantie en geniet onderweg van alle mooie mensen, huizen, auto's en water om je heen....De Highway 826 begint praktisch voor je deur en die voert je zo naar de Palmetto Way en de Interstate 95, dus je zit zo op het vliegveld en op de grotere wegen rondom en door Miami...en natuurlijk snel bij Aventura Mall (max 5 minuutjes rijden)....

Parkeren is inmiddels wel wat opgeslagen, valet parking in het hotel kost $ 18 per nacht maar het 30 meter tegenover het hotel gelegen parkeerterrein met 24 uurs "bewaking" is met $ 12 een perfect alternatief.....