PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw (29) alleen van Miami naar Orlando: hoe?



Ankew
20-07-16, 03:22
Hi allemaal,

mijn vader en ik gaan naar Orlando begin augustus. Ik ben nu op Curacao en vlieg naar Miami (ipv Orlando) omdat dit het goedkoopst is, mijn vader landt 5 augustus op Orlando.

Wat kan ik nu het beste doen?
- ik land om 10 uur maar de amtrax trein vertrekt laatste om 11:30? Dat red ik nooit..
- ik kan met een shuttle bus? Welke zijn betrouwbaar?
- ik kan vliegen van Miami naar Orlando maar dat is best duur?
- ik kan met de huurauto van Miami naar Orlando rijden en dan in de middag mijn vader daar van AirPort halen (alleen vertrouwd hij dit niet, is zijn gevoel juist wat betreft verkeer?)


Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen!

groetjes Anke

Fitzroy
20-07-16, 07:46
Wat vertrouwt je vader er niet aan bij een huurauto? Het verkeer is prima te doen.
Een huurauto lijkt mij het makkelijkst, je kunt dan direct van de luchthaven naar Orlando rijden. Het is me niet helemaal duidelijk of je nu 's avonds of 's morgens 10 uur aan komt. Anders eerst een overnachting bij een airporthotel en de volgende dag een huurauto ophalen.

P9ol
20-07-16, 10:33
Met een huurauto van Miami over de tollweg naar Orlando,is goed te doen hoor.
Alleen zou ik zoals hier boven ook staat een nachtje in Miami slapen als je savonds aankomt.

har66
21-07-16, 11:49
gewoon met de auto gaan. Hebben wij al vaker gedaan. Is wel zwaar als je net een vlucht er op hebt zitten. Beter om te overnachten in Miami en daags erna te gaan rijden.

Lizz
21-07-16, 12:25
De rit zal voor Ankew niet zo zwaar zijn als voor ons vanaf Europa, want zoals ik lees vliegt Ankew vanaf Curaçao.
En dat is maar een korte vlucht 3, 5 uur dus zou je direct door kunnen rijden naar Orlando en via de tol weg ben je met 4 uurtjes in Orlando.
Zou lekker een auto huren en op mijn gemakkie naar Orlando knorren.

Henk Mychelle
22-07-16, 11:35
Anke,

hoe groot is het prijsverschil? Als je in je berekening meeneemt dat je ook transport in beide richtingen mee moet betalen en misschien zelfs 1 of 2 overnachtingen is het misschien toch aan te bevelen dat je naar Orlando vliegt. maar een andere optie is via https://www.greyhound.com/

Henk

Lannie
23-07-16, 00:16
Eventueel een vlucht boeken van Miami naar Orlando?

Eelco Geertsma
31-07-16, 16:18
hoi het lijkt mij aardig omslachtig om vanwege prijstechnische redenen zo naar florida te gaan,
ok als het verschil dusdanig groot is als je het verschil neemt van rechtstreeks naar orlando neemt.
en de kosten om via miami te vliegen dus miami autohuur tol als je dit op telt en het is goedkoper dan gewoon lekker een nachtje slapen op het vliegveld en de volgende dag naar orlando reizen.
om je vader dan gerust te stellen zo min mogelijk stoppen ook al is het niet gevaarlijk maar ja
succes en alvast een goede vlucht