PDA

Bekijk Volledige Versie : Is Universal boulevard ook een drukke weg?



Scooby
05-07-16, 00:39
Ik heb regelmatig gelezen dat international drive een nogal drukke straat is en vaak een reden om daar geen hotel te kiezen. Is dit nu echt zo storend of valt dit wel mee. Mede door deze reacties ben ik mij aan het orienteren op hotels aan de universal boulevard. Maar is deze nu een stuk rustiger of gelijkwaardig aan int. drive. Na de toch al vermoeiende dagen willen we wel genieten van een goede nachtrust. (Zonder oordopjes)

PixelMagic
05-07-16, 08:26
Wij hebben twee keer in The Enclave gezeten, in een zijstraat tegenover Wet 'n Wild en heb daar nooit oets gemerkt van drukte of lawaai. Dit is dan wel niet bij het drukste gedeelte waar de Eye enzo is, maar ook daar liggen de hotels niet direct aan de straat.

ik kan me wel voorstellen dat als je aan de kant van de snelweg zit (I4?) dat je daar meer last van zal hebben.

Syllvia
05-07-16, 12:05
Wij hebben een paar keer in het Hampton Inn gezeten bij het convention center, ( Universal Boulevard 8900) en nergens last van gehad :)

Patrick
07-07-16, 21:54
Afgelopen mei voor de 3e keer in de Rosen Inn 7600 verbleven. Nooit last gehad. Ideale ligging om 's avonds lopend nog wat te ontdekken.

Scooby
07-07-16, 23:08
Afgelopen mei voor de 3e keer in de Rosen Inn 7600 verbleven. Nooit last gehad. Ideale ligging om 's avonds lopend nog wat te ontdekken.

Ik heb ook gekeken naar deze Rozen inn. Lijkt ons ook wel een geschikt hotel.
Wij hebben nu in eerste instantie 3 hotels op het oog.
Eerst 2 weekjes in het comfort inn aan de 7675 west irlo bronson highway, daarna 1 week in fairfield inn & suites at seaworld en dan nog een weekje in extended stay de luxe convention center at pointe orlando.
Het is erg moeilijk kiezen, maar als ik de recenties bekijk zijn deze wel goed.
maar wellicht veranderen we nog van mening. ;-)
En nee, we gaan niet voor een villa. Ondanks dat het misschien goedkoper is. :-)

Ritchie
11-07-16, 11:06
Ik vind Universal Blvd echt een stuk rustiger rijden, we nemen vaak deze weg i.p.v. Int. Drive