PDA

Bekijk Volledige Versie : Miami Marlins



Vanderdoorntjes
22-06-16, 09:20
Zondag 10 juli willen wij met de kids naar de Miami Marlins. Nu zijn wij alleen nog naar een wedstrijd in Fort Myers geweest, wat je niet kunt vergelijken met Miami.....iemand tips voor een goeie plek en parkeren?

FloridaFabian
22-06-16, 10:38
Wijzelf zitten 8/7 bij de Marlins. Parkeerticket heb ik gewoon online gekocht toen ik de kaartjes kocht, of dit goedkoop is weet ik niet maar wel 'lekker makkelijk'.
Met betrekking tot de zitplaatsen wil ik je Seatgeek aanraden, hier kun je per vak een foto van het uitzicht vanaf dat vak zien en aan de hand daarvan bepalen of de plek goed is. (link (https://seatgeek.com/venues/marlins-park/seating-chart)) Veel plezier alvast!

Vanderdoorntjes
22-06-16, 10:46
Wij willen die zondag ivm met de kids, dat is leuker voor hun. Wij waren inderdaad al op de site aan het kijken, vanavond gaan we kaartjes kopen. Bedankt voor de tips! Jullie gaan ook 7 juli naar florida? Wij ook!

Iris02
22-06-16, 10:55
Wij hebben in 2012 ook parkeertickets gekocht via de officiele site. Volgens mij was dat iets van 15 dollar en parkeer je in de parkeergarage tegenover of naast het stadion. Het viel mij destijds trouwens op dat er overal mensen op straat staan die parkeerplaatsen aanbieden bij hun woning tegen een vergoeding van (toen) 10 dollar.
Goede plaatsen zijn inderdaad fijn om te hebben.
Tip: wij zijn op een avond geweest in juli en het was in het stadion best koud. Een vest of iets met lange mouwen is geen overbodige luxe ;D

Vanderdoorntjes
10-07-16, 02:42
Vandaag bij het stadion van de marlins kaartjes gekocht voor morgen! Ben benieuwd zo een groot stadion!

SaBBeS
21-09-18, 13:55
Onlangs een wedstrijd bezocht van de Miami Marlins, maar momenteel presteren ze niet zo goed en zitten de stadions meer leeg dan vol. Wat betreft sfeer is het dan niet per se een must om te doen, maar wel een eventueel alternatief op een regenachtige dag in Miami.