PDA

Bekijk Volledige Versie : reizen met peuter en baby



lisannenico
21-06-16, 11:42
goedemorgen,
wij willen in November richting florida met een peuter ( 3jaar) en een baby(3mnd) de laatste weken van mijn verlof genieten als alles goed gaat in florida.
zelf zijn wij er al 2x geweest maar met een baby en een peuter wordt de reis toch iets anders.


zelf dachten wij aan
6 a 7 dagen Orlando ( 2xDisney,shoppen,relaxen bij het zwembad enz)
3 dagen fort myers (Sanibel, siesta key)
en we wilde eigenlijk ook nog verblijven op de keys maar omdat het een halve dag rijden is vonden we dat voor de kids niet zo fijn.

Miami vinden wij echt niets aan.

verder wat voor auto raden jullie ons aan, we hebben een tweelingwagen met ligbak en buggy gedeelte en 3 grote koffers?

iemand nog leuke tips voor ons?

hannie
21-06-16, 15:14
Ik zou kiezen voor een verblijf in een villa op 1 plek(b.v Kissimmee) Lekker veel ruimte voor jezelf en de kids.
Als je ook naar de golf kust wilt zul je waarschijnlijk naar een hotel moeten zoeken want appartementen daar worden vaak voor minimaal een week verhuurd.
En je hebt het over dat de Keys een halve dag rijden is. Orlando-Fort Meyers zal ook gauw een uur of 3 zijn.
Qua auto heb je denk ik al minimaal een standard SUV nodig.

charly
21-06-16, 17:33
Ben het met Hannie eens, ik zou met twee kleine kinderen ook op een plek blijven en een villa huren. Geeft denk ik veel meer rust. Wij hebben een aantal keer een Dodge Grand Caravan gehuurd, niet de meest mooie auto maar den heb je zeker voldoende ruimte om de wagen en koffers kwijt te kunnen.