PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema augustus 2016



m2jeff
15-06-16, 14:54
Hallo,

wij gaan dit jaar, augustus, voor het eerst naar Florida. Wij gaan met 2 volwassen en 2 kinderen (5 en 7 jaar).

Wij hebben een rondreis geboekt bij een reisbureau. Nu zijn er bij deze rondreis de hotels al geboekt. Niet alle hotels zijn even denderend, maar wij zullen veel op pad zijn.

de route die wij gaan afleggen is:
dag 1,2 en 3 Orlando
dag 4 en 5 st. augustine
dag 6 en 7 Space Coast
Dag 8 en 9 Miami beach
dag 10 en 11 Fort Myers
dag 12 en 13 st. Petersburg
Dag 14 Orlando


Nu zijn wij druk aan het plannen, maar graag zouden wij tips krijgen hoe wij het beste dit kunnen gaan doen.

Don Tuse
15-06-16, 18:01
Misschien handig om aan te geven waar jullie interesses liggen: natuur, shoppen, pretparken, zee, historie etc.

m2jeff
16-06-16, 11:15
Is inderdaad wel makkelijker om dit aan te geven :cool:

Volgens de vliegtijden komen wij de eerste dag rond 19:00 uur. Nadat wij de auto hebben opgehaald gaan we naar het hotel.
Deze avond gaan wij niets ondernemen.

De volgende dag zal in het teken staan om een van de pretparken te gaan bezoeken. Welke dit gaat worden, vinden we nog lastig.
In eerste instantie waren wij er wel uit om naar de Universal sttudio's te gaan. Maar na het bekijken van een diverse filmpjes op YouTube weten we dit nog niet zeker. Volgens de filmpjes zijn er veel achtbanen en daar zijn de kinderen nog (helaas) te klein voor.

Kijkend naar Disney, is deze keus ook weer lastig aangezien er zoveel parken beschikbaar zijn. Ons budget voor de parken zal rond de 550 euro zijn (alleen de toegangskaarten).

Ik heb de route al uitgestippeld op een kaart. Ik zou dit ook graag digitaal doen, heeft iemand een tip welk programma ik hiervoor het beste kan gebruiken?

Verder willen gedurende de reis allerlei dingen gaan bekijken. Winkelcentra, strand en een aantal activiteiten staan al op ons lijstje.
Zo ben ik op deze site ook al de snorkel tocht tegengekomen in Fort Launderdale.

Don Tuse
17-06-16, 11:25
Met kinderen van deze leeftijd zou ik naar Magic Kingdom gaan. Daar zijn v.w.b. de parken in de Orlando omgeving, de meeste attracties die geschikt en leuk zijn voor kids van deze leeftijd. Als dat te duur wordt is Legoland misschien nog een optie. Voor Eur 550 heb je wel 4 kaarten voor Magic Kingdom maar daar komt dan wel parkeren (USD 20) en eventueel consumpties bij.