PDA

Bekijk Volledige Versie : Aanslag Orlando



Iris02
13-06-16, 14:02
Naast alles wat leuk en fijn is aan Orlando, hebben we helaas gisteren moeten constateren dat we in een rare wereld leven. Mijn medeleven gaat uit aan alle familieleden van de overleden slachtoffers.

Roy Reuter
13-06-16, 16:38
Eergisteren nog een Idols-zangeres doodgeschoten in een mall in Orlando, nog geen dag later een daad van terrorisme met 50 (of meer) dodelijke slachtoffers, gericht op de homogemeenschap.

Ik vind het alleen vreemd dat mensen die het overleefd hebben en in het ziekenhuis zijn nog steeds niet geidentificeerd kunnen worden. Ook voor de ouders en vrienden lijkt me dat toch veel rust geven, de zekerheid of je kind bij de overlevenden (al dan niet in kritieke toestand) is.

Don Tuse
13-06-16, 18:15
Als je even nadenkt is dat niet zo vreemd natuurlijk.

Esther43
13-06-16, 21:51
Inderdaad vreselijk wat er gebeurd is. Wij verblijven momenteel in Barcelona. Ook hier was een gedenk bijeenkomst voor de slachtoffers waar wij ook een tijdje bij hebben gestaan. Erg indrukwekkend! Ik hou erg van Amerika, maar niet van de wapenwetgeving daar die maakt dat iedere gek makkelijk aan een wapen kan komen.

Iris02
14-06-16, 07:43
De wapenwet in Amerika moet worden afgeschaft. Echter aanslagen elders in de wereld tonen aan dat het altijd mogelijk is om aan wapens te komen :-(