PDA

Bekijk Volledige Versie : naam op voucher



gudu
01-06-16, 23:10
ik wil graag een eticket voor legoland overdoen aan een vriendin . nu staat mijn naam erop maar kan ik dat veranderen in haar naam?? ik ga ervan uit dat de barcode van een gekocht ticket via een reseller in Europa niet gekoppeld is aan een naam . ik zag namelijk dat er bij de kassa vaak om ID werd gevraagd . iemand die dit weet??

Niels82
01-06-16, 23:14
legoland weet ik niet maar bv Universal keken ze niet naar de naam. Daar was adult genoeg en de vingerafdruk moet na 1x matchen. Is vaak ook veel te druk bij de poortjes om zoiets te controleren.
misschien iemand hier meer ervaring met legoland?

gudu
01-06-16, 23:16
de voucher moet bij de kassa worden omgeruild voor echte kaartjes ...bij de poortjes zou ik me niet druk maken inderdaad

gudu
01-06-16, 23:20
ik ga sowieso de sitewaar ik ze gekocht heb vragen of ze de naam willen veranderen

Lelli Kelly
02-06-16, 08:12
Twee jaar geleden met omruilen voucher bij de kassa hebben wij wel ons paspoort moeten laten zien.

marjolijne
02-06-16, 20:21
Wij hebben bij het omwisselen ook onze id moeten laten zien.
Mijn man was op dat moment even naar het toilet en we moesten echt wachten tot hij terug was.

gudu
02-06-16, 22:07
dat snap ik maar de vraag was of de barcode gekoppeld zit aan de naam ;)

ik heb een pdf voucher en kan makkelijk zelf de naam wijzigen in die van haar

inmiddels heeft de verkoper aangegeven het geen probleem voor ze is om de naam te wijzigen , ik heb alleen de nieuwe voucher nog niet binnen