PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: myrquin (Sandra)



myrquin
01-06-16, 11:16
Hoi Florida liefhebbers,

Ik ben Sandra en zal proberen het kort te houden.
In 1997 getrouwd en op huwelijksreis naar Florida geweest.
Ons plan was om 12,5 jaar getrouwd in Florida met onze kinderen te vieren, maar er kwam nog een gewenste verrassing bij.
Inmiddels is die ook alweer bijna 7, een mooie leeftijd om dingen te gaan onthouden, zijn de andere alweer 14 en 15 en zijn wij volgend jaar 20 jaar getrouwd.
Kortom; tijd om terug te keren en de kinderen te laten zien waar wij zo leuk zijn begonnen.
Maar o o wat is het lastig om een betaalbare mogelijkheid en tijd te vinden voor zijn 5-en.

Meivakantie gaat hem niet worden ivm examens oudste, zomervakantie is volgens mij erg warm en regenseizoen(destijds in juni aardig weggespoeld)
Hoe zit het met de kerstvakantie? Eigenlijk vinden wij dat te kort voor de mooie staat en kunnen wij amper keuzes maken, maar dan moeten wij nog maar eens terug. :rolleyes:
Hoe is jullie ervaring van 24dec tot 7 jan qua weer en drukte in de parken? En mss toch in juli/aug? hoe dan?

rjkd
01-06-16, 11:27
Wij zijn 2 jaar geleden met onze kinderen van toen 6 en 9 in juli/aug naar Florida geweest en gaan dit jaar weer. Ik vond het prima te doen. Binnen is overal airco en buiten moet je het gewoon rustig aan doen. Wij hebben dan ook geen hele dagen parken gedaan maar steeds een dagdeel en dan bv een dag deel winkelen of lekker zwemmen. We hebben wel wat buien gehad maar eigenlijk niets wat onze plannen in de war schopte. Wij zijn zelf 2 weken geweest en gaan dit jaar weer 2 weken. Ik weet dat de meeste mensen 3 gaan maar voor ons is dit prima. Je moet uiteindelijk toch keuzes maken want je kan toch niet alles doen �� Dus mocht je toch kiezen om met kerst 2 weken te gaan vind ik dat ook prima kunnen. Je moet dan alleen niet proberen heel Florida in deze 2 weken te proppen. Misschien weer een excuse om ooit terug te gaan ��

rjkd
01-06-16, 11:29
Wij vond de drukte in de parken trouwens erg meevallen. We hebben nooit lang moeten wachten. Wij zijn wel alleen naar seaworld, aquatica, bushgarden en legoland geweest. Ik kan mij voorstellen dat dat voor andere parken misschien anders is.

Esther2013
01-06-16, 13:11
Wij zitten ook vast aan de vakanties, met name de zomervakantie als we het over Florida hebben. Ik vond het allemaal wel meevallen, hele volksstammen gaan dan, dus waarom niet. We gingen de eerste keer 's ochtends tot 14:00 of 's avonds nog leuker naar Seaworld! Maar geen hele dagen. Er zijn ook heel veel leuke waterparken. Overal is airco, in de villa, in de auto, in winkels. De kust bevalt ons nog beter in het hoogseizoen, maar wij zijn dan ook geen fervente parkgangers. Aan zee staat altijd een heerlijk windje en er is zat te doen en te zien.

nicolea
11-06-16, 07:50
Same here, augustus is ons prima bevallen. Twee weken ook (tuurlijk is langer ook leuk, maar wij zijn ook met 5), we hadden 1 week een villa in Kissimee, en 1 week in Cape Coral. Drukte viel mee, alleen Kelly Park was vreselijk vol!