PDA

Bekijk Volledige Versie : Tattoo shop Miami



J.Scheren
27-05-16, 12:04
Hallo allemaal,

Mijn vriendin en ik gaan in september een rondreis in Florida maken. We eindigen in Miami waar we een kleine tattoo willen laten zetten als herinnering aan onze reis.

Wij willen niet bij de bekende zoals Miami Ink gaan omdat dat niet veel bijzonders meer is en veel te duur.

Misschien heeft iemand hier goede ervaringen met een andere shop in Miami?

natalie
27-05-16, 17:24
Hoi,

Ik heb 6 jaar geleden een tattoo laten zetten bij Salvation, die hebben 2 vestigingen op Washington Av, mooie zaak maar ook niet heel goedkoop.

J.Scheren
27-05-16, 18:15
Hoe staan de prijzen tegenover hier? Is dit een beetje vergelijkbaar?

moonlight91
27-05-16, 20:48
Ik volg op dit moment Ink Masters op tv
een van de deelnemers heeft een shop in Miami
' the Lab ' Ik vind zijn werk zeker de moeite waard...

J.Scheren
27-05-16, 22:21
Ik volg dit inderdaad ook. Tatu baby heeft ook een tattoo shop in Miami. Maar denk zelf dat je daar de hoofdprijs betaald.

moonlight91
28-05-16, 10:22
vragen staat vrij toch? , ik zou gewoon eens een mail richting die shops sturen
ik neem aan dat je ongeveer wel weet wat je/jullie willen laten zetten

sunnyrojo
28-05-16, 16:06
http://miami.racked.com/maps/miami-best-tattoo-shops
Misschien heb je hier wat aan?
Ben zelf ook op zoek, ik wil al jaren een kleine tattoo van een Manatee zwart/wit, ik wil er maar 1 dus moet hij goed zijn, dus ben ook nog ah speuren op internet.

Roshelle
29-05-16, 11:47
Ik heb toevallig een tijdje geleden ook gezocht naar shops. Lijk mij ook leuk om iets te zetten ter herinnering aan de vakantie, ik heb het alleen niet gedaan omdat ik het onhandig vond met zwemmen/zon etc. Ik ben gewoon gaan googelen en heb de artiesten op de websites bekeken. Zo krijg je een beetje een idee van wat ze kunnen en in wat voor soort stijlen ze zetten. Het is natuurlijk ook een beetje afhankelijk van wat jullie willen zetten. Ik volg dit topic in ieder geval ook even, leuk! :)

sunnyrojo
29-05-16, 15:35
ik ben dan ook van plan dit helemaal aan het eind van mijn vakantie te doen, de dag voordat we weer terugvliegen vanuit Miami want anders heb je inderdaad problemen met zwemmen en zon. Dus als iemand ervaring heeft met tattooshops hoor ik graag.

moonlight91
29-05-16, 21:04
Ik weet niet of Gerrit dit topic al voorbij heeft zien komen ..aangezien hij nu op reis is. .
Maar misschien kun je Gerrit hier op het forum eens pb-en... die heeft vast wel adviezen. . Over welke conculega er wel en niet aan te raden is. .

Ta2 Gerrit
30-05-16, 00:36
Ben wel op reis, maar lees gewoon mee hoor :cool: De keer dat ik in een studio in Miami was is long long time ago, nl. Miami Inc., dus niet Ink zoals de moneymakers van Discovery, al was de toenmalige eigenaar wel één van de Discovery sterren, Chris Garver. Bij de TV studio, Love & Hate, ben ik nooit geweest, geen behoefte aan. Zelf kom ik wel eens bij Orlando e.o. studio's, ook erg goed (bijv. Fine Ink op OBT) en wat meer realistische prijzen.

Maar het advies van eerst wat sites bekijken, of googelen, of de link van Sunnyrojo is alvast een goed begin. Er zijn nog al wat studio's in en rond Miami;)

Roshelle
31-05-16, 09:53
^ Thanks voor je berichtje! Finke Ink even bekeken en dat ziet er goed uit! Misschien dan toch een adresje gevonden.. haha! :)

J.Scheren
31-05-16, 15:27
Ik ook al flink op weg geholpen! Thnx

J.Scheren
23-06-16, 21:51
Tatu Baby maakt erg mooie tattoos maar de prijs val je van achterover. €200 per uur met een minimum van drie uur. Kon ook niet anders als "TV star"

sunnyrojo
24-06-16, 09:37
is iemand bekend met http://www.fametattoos.com/ ?

Roshelle
28-06-16, 00:57
is iemand bekend met http://www.fametattoos.com/ ?

Ziet er wel erg goed uit! Afhankelijk van wat je voor tattoo wilt natuurlijk!