PDA

Bekijk Volledige Versie : [shopping] Sports Authority failliet



Michael66
26-05-16, 06:46
Helaas gaat Sports Authority sliuten:
May 25, 2016
Dear Customers,
Sports Authority and its predecessor companies have been serving the sporting goods needs of our customers since 1919. It is with great sadness that we are intending to close all of our stores by the end of August.
We will be holding store closing sales at all of our locations that will allow you to take advantage of big discounts on great brands.
On behalf of the entire Sports Authority team, I would like to express our sincere appreciation to our customers for their years of loyalty. It has been a pleasure to serve you and your family.
Sincerely,

Michael Foss
Chief Executive Officer

Fitzroy
26-05-16, 07:02
Ik moet zeggen dat ik het er ook nooit echt druk vond en daarbij nog behoorlijk prijzig.
Wel jammer, gaat het nu dezelfde kant op als in Nl?

Anthon14
26-05-16, 07:39
Geregeld geweest voor sportartikelen, toch wel zonde dat ze nu gaan sluiten.

Overigens zet je in de titel dat ze failliet zijn maar als je giftcards e.d. nog aanneemt tot eind juni lijkt het me dat ze niet failliet zijn. Ook in het schrijven wordt dit niet vermeld.

FloridaFabian
26-05-16, 09:16
Ik kwam er graag! Nu dan maar naar Dick's Sporting Goods...

Ruud2004
26-05-16, 19:11
Jammer zeg. Fijne zaak, maar idd ook wel aan de prijs en nooit erg druk.

Michael66
26-05-16, 21:20
@anthon14:
In een eerder schrijven een tijdje geleden meldde de CEO dat ze bescherming tegen vorderingen hadden aangevraagd en al een deel van de winkels zou sluiten om het bedrijf weer levensvatbaar te maken. De bovenstaande email is daar een vervolg op: blijkbaar is er onvoldoende uitzicht op verbetering om de huidige schulden af te lossen en te weinig vertrouwen bij de geldschieters voor een verdere financiering van het bedrijf.

http://s33.postimg.org/vifbcv0lb/itburtvtcy.jpg