PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: mriekje



mriekje
17-05-16, 10:14
Ik ben Marieke 33 jaar, getrouwd met Robert.
Vroeger werkzaam in het toerisme (voornamelijk Finland), dus de weggetjes weet ik redelijk te vinden ;)
Heb een aardige vliegangst, dus ga niet zomaar voor elke aanbieding qua vliegen.
Mijn favo combi is tot op heden BA & Virgin. Tui vind ik ook een prima optie.
Inmiddels 3 keer naar Florida geweest, 2011, 2012 en 2014.
Eerste keer rondje Orlando (Cocoa Beach), St. Petersburg, Naples, Everglades, Miami. 2e keer Miami, Key's en Naples.
Laatste keer starten in New York en met de auto naar het zuiden gereden, dus St Augustine, Orlando en Pompano Beach.
Het is inderdaad een verslaving. Echter hebben we ook een VW busje (2e verslaving). Dus onze droom is nog eens deze te verschepen voor een reis door Amerika.
Dit jaar gaan we weer (over 2,5 week), samen met mijn broertje. Planning is ongeveer als volgt: landen op Orlando, daarna door naar St Augustine en omgeving, St. Petersburg en omgeving, Naples en omgeving en terug naar Orlando. Dit kan nog iets aangepast worden, aangezien alleen de 1e overnachting geboekt is en de laatste 6 nachten. (we gaan ruim 2 weken).
Dit forum al tig keer bekeken voor tips & trics en nu toch maar eens een account aangemaakt. Wie weet kan ik ook weer anderen helpen.

koenkamphuys
01-06-16, 22:16
Florida is altijd een verslaving. Leuk idee om een keer met je volkswagenbusje door Amerika te touren. Is die als camper ingericht? Zul je wel opvallen tussen al die megacampers...

Welkom op ons forum voor Floridaverslaafden en toekomstige verslaafden.

mriekje
03-06-16, 08:21
Ja het is een camper. Er zijn er al meerdere voor ons geweest en in Amerika rijden ze ook gewoon rond. Lijkt me inderdaad erg leuk om dan tussen die megacampers te staan ;)

Niels82
03-06-16, 16:32
Hey wat leuk!
Hoop idd dat je kennis deelt hier, zo te lezen heb je genoeg ervaring!