PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema vanderdoorntjes



Vanderdoorntjes
10-05-16, 10:22
Wij (twee volwassenen twee kids van 11 en 14) vertrekken 7 juli met Finnair vanaf Dusseldorf via Helsinki naar Miami. Daar pikken wij onze suv op en rijden door naar ons geboekte huis in Fort Lauderdale. Dan gaan we op 14 juli naar Orlando, waar we weer een huis geboekt hebben en tickets voor Nasa en de twee universal parken hebben.
23 juli zakken we af naar Fort Myers om daar heerlijk te relaxen in wederom een gehuurde villa om tot slot 31 juli terug te rijden naar Miami om dan via Londen met British Airways terug te vliegen naar Dusseldorf.
het is voor ons de derde keer dat wij naar Florida gaan, maar de eerste keer Fort Lauderdale.
Als jullie tips hebben, ik hoor het graag!

jerrylegrande
19-06-16, 18:00
wat een vermoeiende vluchten....... toch veel plezier! waarom niet rechtsreeks?

Vanderdoorntjes
21-06-16, 08:10
Omdat het ontzettend veel scheelde in ticketprijs.....en het valt mee hoor, heen totaal 12 uur en terug totaal 13 uur met overstappen

FloridaFabian
22-06-16, 09:48
Grappig hoe onze reisschema's bijna gelijk zijn! Ook wij vertrekken op 7/7 naar Miami vanaf Dusseldorf, echter hebben wij gekozen voor de vlucht met lange(re) overstap in Londen i.p.v. de overstap in Helsinki. Persoonlijk vind ik een overstap niet erg - soms zelfs wel leuk, dus een directe en daarmee duurdere vlucht hoeft voor mij ook niet zo.

Vanderdoorntjes
22-06-16, 09:50
Wij vliegen voor het eerst vanaf dusseldorf, wij vliegen om 11.50 en jullie? Dit was voor ons de kortste overtap en reistijd, wel fijn voor de kids.

FloridaFabian
22-06-16, 09:54
Ja met kinderen goed te begrijpen, wij vertrekken om 07:20 naar Londen om vervolgens om 12:15 naar Miami te vertrekken, genoeg tijd voor een 'typical English breakfast (brunch?)' dus.:cool:

Vanderdoorntjes
22-06-16, 10:11
Weet jij toevallig ook of de koffers doorgelabeld worden? Of is dat per maatschappij verschillend? Wij hebben ons eerste huis in Fort Lauderdale, dus we rijden na landing en douane gelijk door naar Fort Lauderdale

FloridaFabian
22-06-16, 10:17
Mijn ervaring met dit type vluchten is dat de baggage inderdaad gewoon doorgelabeld wordt. Zou het voor de zekerheid nog wel even checken/vragen bij het afgeven van de koffers.

Vanderdoorntjes
22-06-16, 10:52
Ga ik zeker doen!

Roshelle
22-06-16, 20:55
Nog eventjes aftellen dus voor ons beide!