PDA

Bekijk Volledige Versie : reisschema Orlando-Fort Myers



Esther2016
29-04-16, 17:08
Hallo, Wij gaan 23 oktober voor 19 dagen naar Florida!! We hebben 2 jongens van 5 en 7 jaar. Zoveel zin in, ben met niks anders meer bezig:D
Er is op internet zoveel te vinden, dat ik elke dag wel verander van wat we gaan doen..
Tot nu toe is dit ons plan:

23 okt: komen pas laat aan...(hebben onze eigen villa)
24: rustdag, boodschappen doen
25: Aquatica en nog lekker rustig aan
26: Magic Kingdom
27: ?? misschien midget golf/Malls
28: Discovery Cove (zwemmen met dolfijnen)
29: Legoland
30: lekker bij het huisje/ man gaat golfen, kijken bij Disney Springs
31: kijken wat er allemaal te doen is rondom Halloween/ misschien dagje Sea world
1: Kellypark
2: Epcot
3: ....Aquatica..
4: Sea world
5:....
6: weg uit Orlando..Bush Gardens en door naar Fort Myers. (Outtrigger beach resort)
7: Fort Myers
8: Everglades
9: Sannibel/ Captiva
10: weer terug naar huis

Dit is een beetje wat we in gedachte hebben, dagen kunnen natuurlijk nog wisselen, zit ook nog te twijfelen aan Universal studios, of nog dagje Disney extra?
Is Epcot wel echt leuk? Allemaal dingen die nog niet helemaal duidelijk zijn, alleen Legoland, Discovery cove (met daarbij 14 dagen toegang tot Aquatica,sea world, Busch Gardens) zijn al geboekt,
En ik wil minstens 2 dagen Disney doen.... iemand nog tips?? Wat wel en wat niet te doen?

groetjes Esther

vertmaori
30-04-16, 14:19
Wij zitten nu in Florida. Met 5 en 7 jarigen zou ik geen Epcot pakken. Dan zou ik van Disney Animal Kingdom nemen. Denk ook aan de parken van Universal. Met halloween zelf een park bezoeken is vragen om ellende: 1 van de 5 drukste dagen van het jaar met rijen tot 3 uur wachttijd!

Wat betreft malls: Premium Outlets (Vineland) en The Florida Mall kan ik aanraden.

Wij waren 6 jaar geleden in het Outrigger Beachresort. Hopelijk is het opgeknapt: destijds was het een oude bende.

Hou er rekening mee dat boodschappen relstief duur zijn. Buiten de deur eten kun je zo duur maken als je zelf wilt.

Esther2016
30-04-16, 16:42
Ja ik heb zo zitten twijfelen over epcot, maar ik lees er zo'n verschillende verhalen over...en animal kingdom trekt me dan weer niet zo, gaan ook al naar Busch Gardens...
Waarom zou je epcot niet doen? Er zijn toch veel figuren? Agent P? En nieuwe atractie van Frozen? Of stelt dit allemaal niet zoveel voor?
En goede tip om op Halloween niet naar een park te gaan, verder is die periode juist wel heel rustig toch?
En outtrigger is al geboekt, en laatste recensies zijn gelukkig wel positief, dus ben heel benieuwd.

vertmaori
30-04-16, 21:18
Epcot is meer gericht op oudere kinderen. Wij waren er in 2010, onze zoon was toen 7. Zou het niet snel weer doen met die leeftijd. Ook omdat Epcot heel ruim is opgezet en erg lopen is (grote afstanden hakken erin voor de kids). Animal Kingdom is voor hen veel leuker.

Esther2016
30-04-16, 21:27
Oh wat is het moeilijk zeg, twijfel nu zelfs al over een 5 dagen ticket😜 En dan gewoon kortere dagen, zodat we overal iets hebben gezien, en geen spijt krijgen...
Maar ja wil ook rust Voor de kinderen.... Pff zo moeilijk...