PDA

Bekijk Volledige Versie : Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)

Pagina's : 1 [2]

mblokland
31-01-17, 16:21
super aanbieding Keulen/Bonn naar Miami rechtstreeks o.a. mei vakantie voor 225 euro!
http://www.momondo.nl/flightsearch/?Search=true&TripType=2&SegNo=2&SO0=CGN&SD0=MIA&SDP0=30-04-2017&SO1=MIA&SD1=CGN&SDP1=07-05-2017&AD=1&TK=ECO&DO=false&NA=false

hannie
10-02-17, 15:20
Geboekt bij: . Flugladen.de
d.d: . 6 feb
Periode: . 18 April-3 Mei
Route: .AMS-FRA-TPA en TPA-ZRH-AMS
Maatschappij: . Lufthansa en Edelweiss air
Aantal Personen: .2
Totaalprijs: .€ 824

Opmerkingen: .Ben benieuwd naar Edelweiss air, nog nooit van gehoord. Beide vluchten zijn met een A340, indeling 2-4-2. Dat is altijd fijn als je met z'n tweeën reist.
Vluchten zijn als ik nu kijk al ruim € 200 pp duurder.

Stefan&Jolijn
13-02-17, 11:52
Geboekt bij: tui.nl
d.d. 01.02.2017
Periode: 05.06.2017 t/m 23.06.2017
Route: AMS - MIA
Maatschappij: TUI
Aantal personen: 2 volwassenen
Totaalprijs: € 1353 Premium Comfort

kimm82
13-02-17, 18:04
Geboekt bij: . Supersaver (via Skyscanner)
d.d: . 13 feb
Periode: . 12 Mei-30 Mei
Route: .Dusseldorf-Miami en Miami-Dusseldorf
Maatschappij: . Air Berlin
Aantal Personen: .3 (2 volwassenen en 1 kind van 3 jaar)
Totaalprijs: .€ 1089,60

Eerste keer via Dusseldorf. Wilde graag rechtstreeks en vond het een mooie prijs. Nu nog een sleep park and fly hotel boeken.

kimm82
13-02-17, 21:57
Kleine correctie: totaalprijs is 1086,88 euro ;)

miekje
15-02-17, 21:05
Geboekt bij: Schiphol tickets via momundo
D.d: 14 febr
Periode: 4 aug t/m 29 aug
Route: Amsterdam-Londen -Miami
Maatschappij: britissch airway en iberia
Aantal pers:4
Totaalprijs: 1900 euro

Chantal Van Wijngaarden
15-02-17, 21:48
Ook geboekt via edreams tot nu toe prima ervaring direct E tickets. Een fout in een van de geboorte data kosteloos via KLM kunnen wijzigen.

Esther43
13-03-17, 14:41
Voor voorafgaand verhaal zie pagina 24 van dit topic.
Vervelend genoeg nieuwe ontwikkelingen. Gisteren een melding van e-dreams dat een van de vluchten geannuleerd is. Die van Orlando naar Atlanta op 10 juli. Ook in de app KLM en Delta zichtbaar dat deze vlucht vervallen is met het verzoek tot contact. Aldus gedaan. Via medewerker KLM de melding dat ik dit met e- dreams moet regelen, is voor hun niet mogelijk dit te doen.Wel de melding, geen zorgen er zijn genoeg andere opties rond dezelfde tijd vanaf Orlando. Jullie snappen het al, de moed zakte in mijn schoenen. Alle telefoonnummers die ik kon vinden van e-dreams: van Nederlandse tot een nummer in India gebeld: geen gehoor.
Vervolgens met delta gebeld, omdat deze de vluchten uitvoeren, met het gevoel van zal wel niet lukken maar ik weet .het ook niet meer. Bij Delta dezelfde mededeling dan als bij de KLM, overigens erg vriendelijk te woorde gestaan maar geen oplossing. Nadat ik mijnwanhoop aan de medewerker had uitgelegd kwam deze met een Amerikaans telefoonnummer uit Florida.
Eindelijk verbinding na een half uur in de wacht, medewerker E-dreams kon geen andere optie vinden. Vertelt dat de KLM gezegd heeft dat er meer dan genoeg alternatieven rondom dezelfde tijd waren. Hij kon ze niet vinden dus moest overleggen met KLM, weer in de wacht. Helaas medewerker kreeg geen verbinding met KLM, dus word ik binnen 24-48 uur terug gebeld of een emailOp de vraag of de vluchten niet gecanceld konden worden met refund was het antwoord dat dit pas kan als de KLM niet met een optie komt die wij willen accepteren. Vrees dat ik sowieso weer terug moet bellen. Telefoongesprekken van deze ochtend staan al op meer dan 25 euro.
Moraal van dit verhaal, boek alleen bij betrouwbare en bekende sites!!!!!
Ik hoop dat jullie bovenstaande in jullie afweging meenemen voordat je boekt.

PENPE
13-03-17, 15:24
Ik hoop dat jullie bovenstaande in jullie afweging meenemen voordat je boekt. Pff... ,niet een verhaal om vrolijk van te worden, zelf heb ik dit weekend voor het eerst geboekt bij TIX dat verliep allemaal prima.

elstars
13-03-17, 17:52
Vervelend, hopelijk loopt het straks goed af en krijgen jullie een andere vlucht.

moniquekruiningen
14-03-17, 21:03
Oh wa een drama, ik kreeg gisteren en vandaag antwoord op mijn mails aan EDreams, die ik op 21 januari stuurde... ik vrees het ergste, maar hoop het beste! Sterkte Esther!

sanook
15-03-17, 08:02
Retour Miami, rechtstreeks vanaf Keulen voor €260,-

http://www.momondo.nl/flightsearch/?Search=true&TripType=2&SegNo=2&SO0=CGN&SD0=MIA&SDP0=28-03-2017&SO1=MIA&SD1=CGN&SDP1=04-04-2017&AD=1&TK=ECO&DO=false&NA=true&currency=EUR&utm_source=webgains&utm_medium=affiliate&utm_campaign=%20205035&utm_content=8613

Ruimbagage is extra betalen.

Esther43
18-03-17, 10:18
Laatste update van verhaal.Inmiddels nog 2 kostbare telefoontjes verder, vlucht is weer ingeboekt. Ik was er al achter dat het om exact dezelfde vlucht gaat alleen met een andere naam. KLM wist ook nog te melden dat Delta vaak dit soort acties doet, wat niet zo erg is als er een fatsoenlijke, goedkope communicatie mogelijk is.
Voor zover ik nu kan overzien hebben we twee opties. Eerste optie, de vlucht op eigen initiatief annuleren maar dan zijn we ons geld kwijt. Dan zullen we andere vluchten moeten boeken. Nadeel is dat we geld kwijt zijn en voordeel is dat stress weg is.
Tweede optie is dat we de tickets laten bestaan en dan enerzijds hopen dat er geen vluchtwijzingen meer plaatsvinden en indien er toch weer wijzigingen plaatsvinden hetzelfde hopeloze, dure contact met e- dreams maar weer aangaan.
Mijn eerste reactie was weg ermee! Nu, een dag later weeg je de opties tegen elkaar af en ben je in ieder geval verstandelijk en financieel gezien het beste af met de tweede optie. Kijken het dus nog maar even aan. Godzijdank hebben we de hotels en auto wel geboekt met optie gratis annuleren. Had al zo'n onderbuikgevoel na het eerste akkefietje. Maar jonge, jonge wat heb ik hier in ieder geval van geleerd🙄

moniquekruiningen
18-03-17, 11:24
Oh wat een ellende! Nooit meer E-dreams! Voor mij ook niet meer hoor, wel duur leergeld; de stress is killing. De moeizame bereikbaarheid heeft een hoge prijs. Nu maar hopen dat er niks meer wijzigt.

Fitzroy
01-04-17, 12:37
Mag ik ook al tickets 2018 toevoegen :o

Geboekt bij: Airberlin
d.d: 01-04-2017
Periode: maart 2018
Route: Düsseldorf - Fort Myers
Maatschappij: Airberlin
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: 848,-

Eergisteren nog 2 tientjes goedkoper maar ben hier al heel blij mee. AirBerlin is ons echt super bevallen! Wel direkt XL stoelen bijgeboekt. Ik heb op lange vluchten altijd last van mijn knieën en dit jaar met Airberlin voor het eerst niet. Ik heb bij geen enkele maatschappij in Economy Comfort zoveel beenruimte gehad.

Frans1949
01-04-17, 14:28
@Fitzroy
Retour? Deze vraag omdat ik op weliswaar heel andere data uitkom op een veel hogere prijs. :confused:

Fitzroy
01-04-17, 17:37
Ja, retour. 424,- per stuk en als ik eergisteren had geboekt zelfs 414,-. Vind het een mooie prijs voor een directe vlucht op 40 minuten van de eindbestemming, Cape Coral.

Frans1949
01-04-17, 17:52
Ja, retour. 424,- per stuk en als ik eergisteren had geboekt zelfs 414,-. Vind het een mooie prijs voor een directe vlucht op 40 minuten van de eindbestemming, Cape Coral.

Inderdaad een zeer goede prijs.
Helaas totaal niet op de dagen die ik zoek.

Stefan&Jolijn
06-04-17, 15:30
Geboekt bij: tui.nl
d.d. 01.02.2017
Periode: 05.06.2017 t/m 23.06.2017
Route: AMS - MIA
Maatschappij: TUI
Aantal personen: 2 volwassenen
Totaalprijs: € 1353 Premium Comfort

Tegen beter weten in vandaag eens gekeken wat de prijzen nu doen.. Er is een actie gaande! Nu nog maar €939 totaal:mad::mad:
Helaas gaven ze bij TUI niet thuis desondanks de ''laagste prijs garantie''. Helaas, niets aan te doen was het antwoord.

ronenivonne
06-04-17, 16:22
Mag ik ook al tickets 2018 toevoegen :o

Geboekt bij: Airberlin
d.d: 01-04-2017
Periode: maart 2018
Route: Düsseldorf - Fort Myers
Maatschappij: Airberlin
Totaalprijs: 848,-

Eergisteren nog 2 tientjes goedkoper maar ben hier al heel blij mee. AirBerlin is ons echt super bevallen! Wel direkt XL stoelen bijgeboekt. Ik heb op lange vluchten altijd last van mijn knieën en dit jaar met Airberlin voor het eerst niet. Ik heb bij geen enkele maatschappij in Economy Comfort zoveel beenruimte gehad.

Konden wij maar al boeken voor 2018 :( Helaas zitten wij met de vakantie aanvragen op het werk en moeten we tot waarschijnlijk decemnber/ Januari wachten om voor Mei te kunnen boeken.

Cindy1969
06-04-17, 20:59
Tegen beter weten in vandaag eens gekeken wat de prijzen nu doen.. Er is een actie gaande! Nu nog maar €939 totaal:mad::mad:
Helaas gaven ze bij TUI niet thuis desondanks de ''laagste prijs garantie''. Helaas, niets aan te doen was het antwoord.

Ja jammer... Ik heb zelf ook geboekt voor 5 juni, en heb 399 betaald (ex Comfort en bagage). Weet dat ze altijd ticketsale weken hebben. Via google kan je soms vinden welke periodes dat zijn. Was nu eind december, vanaf 30-12 dacht ik, ook het jaar daarvoor, dus heb er bewust op gewacht. Ze hebben het meerdere keren per jaar. Ik dacht ook in september.
Volgende keer maar goed in de gaten houden.

pzomerdijk
07-04-17, 08:59
Geboekt bij: Arke
d.d: 6-4-2017
Periode: 29 mei - 12 juni
Route: AMS-SAN-SAN-MIA-AMS
Maatschappij: Arkefly
Totaalprijs: 813 Econ. excl. bagage

Opmerkingen: 2e maal met Dreamliner. Daarover minder enthousiast v.w.b. de ruimte en zeker niet de 3-3-3 opstelling. Verder blijft de terugvlucht via MIA vervelend en kost veel tijd. Heenreis en afhandeling op Sanford is prima.

sanook
07-04-17, 09:16
Vanaf Zwolle kan vertrek vanaf Dusseldorf ook interessant zijn. Je kunt met Airberlin voor 384 euro rechtstreeks naar Orlando en dat is incl bagage.(https://www.skyscanner.nl/transport/vluchten/duss/mco/170529/170612/vliegtarieven-van-dusseldorf-naar-orlando-internationaal-in-mei-2017-en-juni-2017.html?adults=1&children=0&adultsv2=1&childrenv2=&infants=0&cabinclass=economy&rtn=1&preferdirects=false&outboundaltsenabled=false&inboundaltsenabled=false&ref=day-view#results)

Ik zie jouw TUI vlucht op jouw data overigens voor 366 bij Expedia staan... (https://www.expedia.nl/Details?piid=v5-df1e532a4e0ca615e1dd40935fea6518-0-0-1&cadt=1&paandi=true&ccyc=EUR&ccls=Coach&dcty=L1%3AAMS%7CL2%3ASFB&acty=L1%3ASFB%7CL2%3AAMS&cchl=0&MDPDTL=FLT.AMS.SFB.OR&sort=Price&MDPCID=NL.META.GOOGLE.CORESEARCH.FLIGHT&ptyp=air&serviceVersion=V5&carrier=OR&tytr=RoundTrip&price=365.16&csen=0&rfft=N&action=UnifiedDetailsWidget%40showDetailsForDeepLi nk&langid=1043&ddte=L1%3A2017-05-29%7CL2%3A2017-06-12&messageGuid=417b51b0-4cb7-44c8-9680-3c2eb704192d&)

b767-300er
07-04-17, 17:06

Ik denk dat de laagste prijs garantie iets anders inhoudt als wat jij in dit geval denkt wat het inhoud...

Don Tuse
07-04-17, 19:18
Ik denk dat de laagste prijs garantie iets anders inhoudt dan wat jij denkt dat het inhoudt.

Stefan&Jolijn
08-04-17, 09:25
Dat gaan we ook zeker doen, het is alleen zo jammer om te zien. Gelukkig zijn we met de auto wel op het beste moment ingestapt die prijs is enorm gestegen :-)

gudu
09-04-17, 19:14
gaan we of gaan we niet .... as vrijdag :) nog steeds niet geboekt door prive omstandigheden maar mooie prijzen gezien vanaf amsterdam met united ( 330 euro ) . door pasen zijn wel hotels een stuk duurder dan ik gewend ben . heb de auto ook al uitgezocht ... zou bijna zeggen we gaan toch maar weer

Frans1949
09-04-17, 19:48
[QUOTE=gudu;225863]maar mooie prijzen gezien vanaf amsterdam met united ( 330 euro ) /QUOTE]

Ben benieuwd op welke dag en van waar naar waar?

gudu
10-04-17, 23:32
Geboekt bij: budgetair
d.d: 10-04-2017
Periode: 13april - 30 april
Route: AMS-chicago ( overstap 24 uur ) - mco mco-newark-ams
Maatschappij: united
Aantal Personen: 3
Totaalprijs: 1102 economy met 1 stuk ruimbagage entertaiment en eten

poeh last minute boeking :)
24 uur overstap in Chicago. express gekozen ipv heel laat aankomen ( na 22.00) . nog nooit in chicago geweest dus vond dit wel een leuke bijkomstigheid en leuke manier om de vakantie te starten . andere optie was 24 uur overstap in NY maar omdat we daar al een keer zijn geweest niet voor gekozen . ik had gisteren tickets gevonden met goede vliegtijden voor deze prijs maar die waren vandaag opeens 2x zo duur .

Don Tuse
19-04-17, 16:00
Geboekt via Skyscanner
Datum: 9-4-2017
Periode: 21-11-2017 t/m 2-1-2018
Route: Amsterdam - Atlanta - Melbourne (2 uur overstap) terug Melbourne - Atlanta - Parijs - Amsterdam 1'37 & 1'30 overstap
Maatschappij: KLM uitgevoerd door Delta.
Prijs per persoon: Euro 316,-

Ben benieuwd. Nog nooit gevlogen op Melbourne. Kans bestaat dat we in Parijs blijven. Plakken we er een weekje Parijs aan vast. Moeten even kijken of dat te regelen is met de koffers.

Iemand ervaring met Orlando Melbourne international airport?

sanook
19-04-17, 18:17
Dat noemen ze nog Orlando? 100 km afstand. Wel een mooie prijs. Koffers in Parijs er uit laten komen kan wel eens een probleem worden....

Anthon14
22-04-17, 05:06
En na vele vluchtwijzigingen inmiddels compleet andere route voor dezelfde prijs als we eerder geboekt hadden echter nu met eindstation AMSTERDAM :)

Datum: 13-1-2017
Periode: 23-12-2017 t/m 6-1-2018
Route: Dusseldorf - Amsterdam - Miami terug Miami - Parijs - Amsterdam
Maatschappij: KLM/AF
Prijs per persoon: Euro 322,-

Dus uiteindelijk de reis die we wilden hebben en nu zonder het laatste stuk over te slaan (waar helaas erg veel commentaar op was). Zo goedkoop hebben we deze reis nog nooit mogen maken met de kerst en wij zijn nog steeds heel erg blij dat we deze reis toen geboekt hebben, zeker met de laatste wijzigingen waarbij de Airline zelf de vlucht naar Dusseldorf eruit heeft gehaald.

Dus auto lekker parkeren op P3 op Schiphol en dan met de trein voor Euro 60,- naar het hotel in Dusseldorf om 's morgens rond 6 uur te vertrekken via Schiphol naar Miami waar we nu ergens net na 14 uur aankomen.

sanook
22-04-17, 08:35
Hebben ze dat in overleg met jullie gedaan of was het laatste stuk zomaar veranderd ? Dat zou ik wel raar vinden, want over het algemeen is het niet praktisch om een andere aankomst te hebben dan het vertrek. Kijk maar naar het parkeren, jij noemt het lekker maar het lijkt mij een drama om eerst je auto naar Schiphol te moeten brengen en dan (met bagage) in de trein naar Dusseldorf...

Patrick
22-04-17, 08:41
Geboekt via Skyscanner
Datum: 9-4-2017
Periode: 21-11-2017 t/m 2-1-2018
Route: Amsterdam - Atlanta - Melbourne (2 uur overstap) terug Melbourne - Atlanta - Parijs - Amsterdam 1'37 & 1'30 overstap
Maatschappij: KLM uitgevoerd door Delta.
Prijs per persoon: Euro 316,-

Ben benieuwd. Nog nooit gevlogen op Melbourne. Kans bestaat dat we in Parijs blijven. Plakken we er een weekje Parijs aan vast. Moeten even kijken of dat te regelen is met de koffers.

Iemand ervaring met Orlando Melbourne international airport?
Je bent verplicht je hele reis te maken, anders brengen ze het verschil in ticketprijs in rekening.

Als je bv een vlucht MCO-AMS-DUS , moet je die hele vlucht maken en mag je er niet in AMS al uit. MCO-AMS is een duurdere ticket dan MCO-AMS-DUS.

Dit bovenstaande voorbeeld heb ik toen nagevraagd bij KLM.

Anthon14
22-04-17, 09:47
@Sanook, het verbaasde ons eerlijk gezegd dat we opeens per email het voorstel kregen om te eindigen in Amsterdam maar aangezien dit al eerder ons plan was om niet verder te reizen dan Amsterdam kwam het ons uitermate goed uit en hebben wij het voorstel geaccepteerd.

YBodur
22-04-17, 11:07
Anthon, jullie hebben toch ook via Schipholtickets geboekt? Ik stond namelijk op dezelfde vlucht vanaf Düsseldorf en kreeg ook een vluchtwijziging. Ik heb geprobeerd om hetzelfde schema te krijgen als jij nu hebt maar dit was niet mogelijk. Wij staan nu op de Iberia vlucht via Madrid. Ik ben dan ook erg verbaasd dat jij wel op die vlucht staat en wil nog wel een keer proberen om dit ook voor elkaar te krijgen. Indien je het geen probleem vindt, ontvang ik graag van jou de mail waarin ze deze wijziging voorstellen. Mijn mailadres is yvanderende@hotmail.nl

Ik hoop dat je me de mail doorstuurt zodat ik wellicht kans maak om alsnog op deze vlucht te komen maar als je het niet prettig vind om de mail door te sturen snap ik het ook hoor.

Groetjes, Yvette

Anthon14
22-04-17, 14:56
@YBodur, Wij hebben ook via schipholtickets geboekt inderdaad en kregen het voorstel via Parijs naar Amsterdam te reizen en daar de reis te beëindigen. Ik heb je de mail doorgestuurd en hoop dat het je lukt om ook deze wijziging te krijgen. Je kunt bv aangeven gewoon absoluut niet via Madrid te willen vliegen.

YBodur
22-04-17, 15:06
Ik zag je mailtje net al binnen komen. Bedankt voor het doorsturen.

Ik ben zo boos! Ik heb ze precies dit schema voorgesteld en dat was toen niet mogelijk.
Ik ga ze gelijk mailen en hoop dat ze me nu alsnog op de KLM/Air France vluchten willen zetten.

AlexFL
23-04-17, 17:35
Je bent verplicht je hele reis te maken, anders brengen ze het verschil in ticketprijs in rekening.

Als je bv een vlucht MCO-AMS-DUS , moet je die hele vlucht maken en mag je er niet in AMS al uit. MCO-AMS is een duurdere ticket dan MCO-AMS-DUS.

Dit bovenstaande voorbeeld heb ik toen nagevraagd bij KLM.

Dat klopt niet hoor, ze zullen je niet achteraf iets in rekening brengen omdat jij je vlucht "gemist" hebt. Alleen moet je geluk hebben met de gate-agent in de VS of deze bereid is om de koffers niet door te labelen naar AMS.

cvr
04-05-17, 22:04
zojuist geboekt: 14-21 oktober DUS-MIA voor 330 pp met Iberia via Madrid. Prima overstaptijden, 1.45 uur heen en 55 min terug (als we die missen pakken we de volgende naar DUS). Wij zijn blij https://forum.allesamerika.com/images/smilies/icon_e_smile.gif

pvroovert
04-05-17, 22:20
Is allebei makkelijk te halen
Wij hebben deze route in de zomer gedaan

LT1989
09-05-17, 20:25
Zojuist tickets geboekt!

Geboekt bij: Chaser.nl -> BudgetAir.nl
d.d: 09-05-2017
Periode: 21-09-2017 t/m 06-10-2017
Route: Heen: Amsterdam - Frankfurt - Miami. Terug: Orlando - Houston - Amsterdam
Maatschappij: Heen: Lufthansa. Terug: United
Aantal Personen: 1
Totaalprijs: € 412

Opmerkingen: Wilde eigenlijk onder de € 400, maar de vluchttijden waren top en vind het toch altijd wel lekker om eerst een korte vlucht en daarna de lange vlucht te hebben wanneer ik moet overstappen. http://www.floridaforum.nl/images/smilies/smile.png Nu de rest van de pret en rustig gaan oriënteren op een reisschema, hotels en auto. Zin in!

moonlight91
09-05-17, 21:02
Ik zie mooie bedragen voorbij komen voor een retour.
Ik ben ook begonnen met kijken naar tickets Van 21-10 / 28-10 het liefst Brussel -Orlando maar vanaf Amsterdam is ook een optie .
ik hoop rond de € 500 maximaal uit te komen pp

Frans1949
09-05-17, 23:14
@LT1989 Waar heb jij deze vlucht gevonden?
Ik zoek Amsterdam naar Florida voor ongeveer 1 oktober heen en ongeveer 27 maart terug.

LT1989
09-05-17, 23:41
@LT1989 Waar heb jij deze vlucht gevonden?
Ik zoek Amsterdam naar Florida voor ongeveer 1 oktober heen en ongeveer 27 maart terug.

Ik heb gezocht via Chaser.nl en die verwees me door naar Budgetair. Wel gek, want ik zocht voor de zekerheid ook via de website van Budgetair en daar kreeg ik een hogere prijs te zien. Er waren mijn data ook goedkopere vluchten (393 euro), maar die ik nu heb geboekt, had voor mij net wat betere tijden :)

ap89
10-05-17, 00:15
1e keer Amerika.

Geboekt bij: Schipholtickets
d.d: 21-01-2017
Periode: 06-07-2017 t/m 21-7-2017
Route: Heen: Amsterdam - Madrid - Miami. Terug: Miami - Madrid - Amsterdam
Maatschappij: Iberia
Totaalprijs: € 1044

Overstaptijd op Madrid heenreis 70min en terugreis 60min, Hoop dat dit genoeg is.

Anthonie
10-05-17, 17:59
Overstappen wordt krap! Wij hebben dit gedaan in 2015, werd er ook nog eens uit gepikt voor controle. Moesten hard lopen om onze aansluitende vlucht naar Miami te halen, we stonden net in het vliegtuig en de deur ging meteen dicht. Doen we dus nooit meer.
Anthonie

moonlight91
03-06-17, 19:42
Geboekt bij: klm.be
d.d: 3-6-2017
Periode: 21 tm 28 okt
Route: bru-ams-detroit-mco
Mco-jfk-bru
Maatschappij: klm cityhopper & delta
Aantal Personen: 4
Totaalprijs: 1667,00

hadden voor de zelfde prijs ook heen bru -jfk-mco
kunnen kiezen maar geven omdat een weekje al kort is
de voorkeur aan smiddags aankomen in orlando

Dinie Broers
28-06-17, 18:59
Geboekt bij: Kilroy
d.d: 27-06-2017
Periode: 11-12-2017 t/m 08-01-2018
Route: Praag-Frankfurt-Orlando
Maatschappij: Lufthansa
Totaalprijs: 1134 euro

Wij vertrekken vanuit Praag omdat wij in Tsjechie wonen.
Prijs is incl koffers
Terug een overstap in Chicago

hannie
01-07-17, 15:55
Geboekt bij: . Budgetair
d.d: .1 juli
Periode: .10-26 Okt
Route: .AMS_IAH_MCO_FRA_AMS
Maatschappij: .Heen United terug Lufthansa
Totaalprijs: .838 euro

Opmerkingen: .Waren ook vluchten net onder de 400 euro maar met ongunstiger vliegtijden. Vanaf DUS is bizar goedkoop zag tickets voor 297, maar als je 10 min van Schiphol woont vind ik dat toch niet zo handig.

sanook
02-07-17, 09:44
Als er vanaf DUS rechtstreekse vluchten gaan (tegen vergelijkbare prijzen) heb ik de extra reistijd om in DUS te komen er graag voor over. Kost je netto meestal minder tijd en geen kans op missen van een overstap.

wehave
02-07-17, 18:28
Als er vanaf DUS rechtstreekse vluchten gaan (tegen vergelijkbare prijzen) heb ik de extra reistijd om in DUS te komen er graag voor over. Kost je netto meestal minder tijd en geen kans op missen van een overstap.

de rechtstreekse vluchten zijn vaak wat duurder.

sanook
02-07-17, 20:55
AirBerlin heeft regelmatig voor ca 400 euro rechtstreekse vluchten vanaf DUS naar Florida. Is misschien wel iets duurder dan die 297 (wat wel extreem goedkoop is mits incl bagage) maar ik vind 400 euro voor een rechtstreekse vlucht ook nog een koopje. Maar goed, ik kan natuurlijk niet in iemand anders zijn portemonnee kijken.

corrus
02-07-17, 20:58
De vraag is alleen in welke woonplaats zit je... ;)

sanook
02-07-17, 21:13
Rotterdam, hoezo ?

Nee ik snap dat, maar voor een hoop Nederlanders is DUS best wel interessant. Tarieven zijn over het algemeen een stuk lager dan vluchten vanaf AMS, en vaak rechtstreeks terwijl het vanaf AMS met overstap is. KLM vliegt rechtstreeks op MIA maar meestal flink duurder dan AirBerlin. Tui vliegt rechtstreeks (heen althans) op Orlando maar tarieven zijn excl bagage.

hannie
03-07-17, 08:34
Ik heb verder niet gekeken bij die prijs van 297 euro of het een rechtstreekse vlucht was. Maar als je je bagage nog extra moet betalen en misschien een hotelovernachting, vind ik het niet waard om helemaal naar DUS te gaan. Ik woon in Amstelveen! Maar die afweging moet iedereen voor zichzelf maken.
Heb nu 420 betaald vanaf AMS incl bagage en prima tijden.

corrus
03-07-17, 10:13
Rotterdam, hoezo ?
Dus in plaats van een overstap met een vliegtuig kies je voor een overstap in Düsseldorf. (maar dan met de auto)
Is dat niet een eind rijden? ik bedoel bijna 2.5 uur rijden (met parkeren mee toch al gauw bijelkaar 3 uur).
En dan de terugweg... het meest erge lijkt mij, vanaf Düsseldorf terug vlak na een vlucht van 8 uur nog "even" weer bijna 3 uur rijden...
Nee, niks voor mij... vroeger vlogen wij uitsluitend United, maar deze wordt voor ons steeds ongunstiger, vanwege de prijs.
Wij vliegen tegenwoordig via Dublin. (Immigration al van te voren en niet meer in de USA) :-)

sanook
03-07-17, 10:21
Klopt, maar we slapen dan de avond ervoor al in Dusseldorf en laten de auto bij het hotel geparkeerd staan. Dat scheelt in prijs niet veel vergeleken met alleen parkeren op Schiphol. Dus de volgende ochtend op het gemak met de shuttle bus naar het vliegveld.
En de extra tijd die je nodig hebt voor het rijden van/naar DUS (ruim 2 uur) is veel minder dan de extra tijd door een overstap (incl dubbele kans op vertragingen én missen van je aansluiting).
Ik moet toegeven dat de terugreis van DUS naar huis niet echt gemakkelijk is maar ik doe dit toch liever dan een vlucht met overstap.

corrus
03-07-17, 10:28
Wat kost dat hotel?
Want die prijs moet je wel optellen bij de prijs van het vliegticket. :-)

sanook
03-07-17, 11:05
Voor 3 weken parkeren incl hotelovernachting was dat 159 euro. Voor alleen parkeren op Schiphol ben je dan ook al gauw 100 euro kwijt dus meerprijs voor hotel is dan zeg maar 60 euro. Tel dit op bij de ticketprijs van 400 pp dan wordt het 430 pp voor rechtstreekse vlucht (incl bagage) van DUS naar MCO. We hebben dit nu 2 keer gedaan en is prima bevallen.

FrankS
03-07-17, 11:17
Ik kan iedereen de extra overnachting + parkeren aanraden; het is vaak maar een klein beetje duurder dan lang parkeren, je vakantie begint een dag eerder en op de dag van je vlucht ben je al een stuk minder gestressed en veel kleiner risico op vertragingen in het verkeer. Op het gemak ontbijten in hotel en dan de shuttle in.

b767-300er
03-07-17, 15:12
Als je in Rotterdam woont, kan je dan niet vanaf Rotterdam vertrekken (via LHR/LGW). Of bestaat die lijndienst niet meer. Zou helemaal top zijn naar mijn idee.

sanook
03-07-17, 15:32
Vluchten vanaf RTM naar Londen gaan tegenwoordig alleen naar City.

Mushu
03-07-17, 16:29
Als je in Rotterdam woont, kan je dan niet vanaf Rotterdam vertrekken (via LHR/LGW). Of bestaat die lijndienst niet meer. Zou helemaal top zijn naar mijn idee.
Zeker top. In het verleden ook wel eens op Rotterdam gezocht maar helaas is dat geen optie voor Florida reizen. Of je moet in London overstappen om daar naar een ander vliegveld te gaan of er zijn opties met de trein naar Schiphol en dat was nou net niet de bedoeling. Gelukkig is Schiphol ook niet zo heel ver van Rotterdam en vind ik het een fijn vliegveld. Mijn vakantie begint altijd al op Schiphol.

b767-300er
03-07-17, 18:45
Voorheen vloog men van RTM ook naar LHR. Dan hoefde je niet te pendelen. Wist niet meer zeker of die nu opgeheven was of niet. Wel dus. Zonde!

Jillysan
27-07-17, 22:33
Geboekt bij BudgetAir.be op 4.02.2017
Periode: sept 2017
Route: BRU - NY - MCO / MCO - ATL - BRU
Maatschappij: Delta
Aantal pers: 2
Totaalprijs: 850,30 E (425 pp)

wendy1
26-08-17, 17:36
Joehooeee!
We gaan voor een last minute :-)
Geboekt bij: .billigflug.de
d.d: .26/8/17
Periode: .23/9/17
Route: .Dus-cdg-bos-Orlando en terug via fort myers-atl-dus
Maatschappij: delta/air france
Totaalprijs: 730

Al met al een goede prijs gezien we in het weekend vliegen.

Opmerkingen:

EIQ
17-09-17, 22:23
Na in juli met mijn dochter in Florida te zijn geweest nu met mijn vrouw.

Geboekt bij: E-Dreams
d.d: 18-05-17
Periode: 29-09-17 t/m 15-10-17
Route: HEEN: 10:40 DUS -> 11:30 FRA 13:05 -> 15:05 BOS (Dur: 10:25), TERUG: 13:45 TPA -> 15:57 IAD 18:25 -> 06:45 +1 LHR 08:05 -> 10:25 DUS (Dur: 14:40)
Totaalprijs: €915,10 (€457,55 pp)

Opmerkingen; We hebben gekozen voor een weekje Boston en daarna een weekje Florida. Halverwege vliegen we 11:45 BOS -> 15:00 SRQ (Dur: 03:15)

Maatschappij: Lufthansa

Harold
29-11-17, 10:08
Geboekt bij: Tui.nl
d.d: . 28-11-2017
Periode: 18-12 tm 01-01
Route: AMS - SFB en MIA - AMS
Maatschappij: TUi
Aantal Personen: 4
Totaalprijs: 1880 (€470 pp)

Opmerkingen: Comfort heen en terug, 2 koffers heen en 4 terug. Yeahhhhhh:cool: