PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Elstars 22 april - 13 mei Van het zuiden van Florida naar de Gulfcoast



elstars
20-04-16, 20:41
Binnenkort start een nieuwe Florida-vakantie van ons. We starten in het zuiden in Fort Lauderdale en Homestead en verkassen na een kleine week naar Palm Coast in het Noordoosten. We blijven hier een week en verhuizen dan naar de Gulfcoast voor de laatste 8 dagen. Op de planning staan o.a. Key West, St. Augustine en een concert van een klassiek orkest met muziek van de Police. Dat is in St. Petersburg. We hebben er zin in!

trails
21-04-16, 05:34
Heerlijk toch. We gaan weer lekker met jullie mee...
Hele goede reis!

Esther2013
21-04-16, 22:01
O leuk, mooie reis weer voor de boeg, ik volg!!
Fijne vakantie!

Digitalman
21-04-16, 22:20
Ik ga jullie ook volgen. En misschien komen we elkaar nog tegen! Veel plezier.

2theUSA
22-04-16, 20:54
Ik ga ook volgen! Wie weet zien we elkaar.... Wij zijn vanaf 27 april ook op The Keys en omgeving Miami te vinden.

stephie
24-04-16, 18:08
Wat lekker! Veel plezier. Ik ga jullie reisverslag zeker weer lezen!

elstars
29-04-16, 04:01
Het zuiden van Florida hebben we inmiddels achter ons gelaten. We hebben erg genoten van een paar nationale parken (Biscayne National Park en de Everglades), een mooie boottocht naar Boca Cita Key, een tripje over de Keys naar Key West met een prachtige zonsondergang en lekkere milkshakes bij "Robert is here". We kijken hier met veel plezier op terug. Nu zitten we na een lange autorit voor een week in Palm Coast, tussen Daytona en St. Augustine. Ook hier gaan we hopelijk mooie uitstapjes maken. Voor wie wil meelezen: http://goto-florida.com/nu-in-florida-1.html

stephie
14-05-16, 11:12
Wat een leuk reisverslag was het weer! En bedankt voor de tips :)we gaan zeker een kijkje nemen bij the Venice Rookery!

elstars
14-05-16, 16:40
Inmiddels zijn we weer thuis, we hebben een heerlijke vakantie gehad!
Nog even over de Venice Rookery: het is geen dagdeelvullend uitstapje, maar gewoon leuk om eens te kijken. Als je een echte vogelaar bent, kun je waarschijnlijk je hart ophalen.

stephie
14-05-16, 17:52
Wij zijn meer van de snelle bezoeken. Vaak gaan we in de middag als we terugkomen van het strand nog even wat leuks doen.
We hebben weer een appartement gehuurd in Sarasota. Heerlijke omgeving!