PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Vanderdoorntjes (Mariska en gezin)



Vanderdoorntjes
15-04-16, 09:30
Hallo allemaal! Dit jaar ga ik voor de derde keer met mijn gezin, man en twee kids van 11 en 14 naar het prachtige Florida. Twee jaar geleden een keer naar Californie geweest, maar Florida trekt toch weer....
we gaan 25 dagen, en verblijven in Fort Lauderdale, Orlando en Fort Myers.
Wij doen voor het eerst alles zelf, ook de vliegtickets. We vliegen van Dusseldorf, via Helsinki naar Miami.
In de drie steden huizen gehuurd, alleen de auto moeten wij nog regelen.
We hebben er weer veel zin in en zijn aan het aftellen tot wij weer mogen!

Roshelle
15-04-16, 09:39
Dat klinkt heerlijk, 25 dagen, wauw! Wanneer gaan jullie? :) Welkom op het forum!

Vanderdoorntjes
15-04-16, 12:01
Wij gaan van 7 juli en komen 1 augustus weer terug. 7 dagen fort lauderdale, 9 dagen orlando en de rest in fort myers!

Ilse_
15-04-16, 18:39
Heerlijk vooruitzicht.

H&H17
15-06-16, 08:50
Hoi hoi,

Wij gaan juli 2017 voor het eerst naar Florida.
O.a : Orlando- kissimee, Key west ( duiken en met dolfijnen zwemmen ) en naar Miami . Etc

Onze reisagente gaf aan dat het dan orkaan seizoen is.
Moeten wij ons zorgen maken ivm dat weer?

Dit is namelijk de enige mogelijkheid omdat de schoolvakanties dan samenvallen om met ons gezin te gaan.
( incl. pubers 2 )

Beter om een hotel of
appartementen te laten boeken ?
Wij gaan max 2 dagen ergens overnachten.
Gaan 16 dagen en de indrukken zullen mega zijn.

Welk bedrag is redelijk
als je kijkt naar :

Vlucht
Auto
Hotel of appartement
Eten
1 park ( ivm te weinig dagen en te veel moois om te zien )
Duiken
Zwemmen met dolfijnen
( bij Maraton Key West )
Koopjes etc

In het vliegtuig met een knieprothese zitten waar is dan de beste plek ?

Sorry voor de vele vragen 😊

Groetjes

Vanderdoorntjes
15-06-16, 11:52
De eerste keer dat naar Florida gingen was onze jongste 4 en de oudste 7, en toen nog alles via het reisbureau geboekt. Eten kun je zo duur maken als je zelf wilt, wij huren altijd huizen, dan kun je ook lekker zelf koken.
wij zij wel op de Keys geweest maar niet met dolfijnen gezwommen, en ook niet gedoken dus ik weet niet wat de prijzen daarvan zijn. Dit jaar hebben wij voor de vliegtickets 500,00 per persoon betaald en voor de auto 815 euro, wel allemaal zelf geboekt. Onze inmiddels pubers vinden universal en universal studios helemaal geweldig, en uiteraard nasa in kennedy space center. Shoppen doen wij heerlijk in de outlets, waar je echt goede koopjes kunt scoren en met volle koffers weer thuiskomt......het voordeel van het huren van een huis is dat je een wasmachine en een droger hebt, dus je hoeft niet veel kleren mee te nemen..... Wat betreft orkanen, wij hebben er nog nooit mee te maken gehad, wel iedere dag een tropische regenbui, maar dat mag de pret niet drukken! Geeft niet hoor, al die vragen, zo ben ik ook steedes wijzer geworden wat betreft de vakantie!

H&H17
15-06-16, 12:35
Hoi hoi,
Dank je voor de info.
Deze zomer ( juli ) zijn de tickets zag ik erg goedkoop. ( ivm de aanslagen ? )
Wij zouden tegen de duizend pp zitten. ( TUI )
Waar boeken jullie ?

Roy Reuter
15-06-16, 13:08
Hoi hoi,
Dank je voor de info.
Deze zomer ( juli ) zijn de tickets zag ik erg goedkoop. ( ivm de aanslagen ? )
Wij zouden tegen de duizend pp zitten. ( TUI )
Waar boeken jullie ?

Het is vaak goedkoper om alles zelf te zoeken en te boeken, maar kost wel meer tijd. Via een reisbureau is altijd veel duurder.
Wij gaan in oktober en hebben maanden geleden 350 euro p.p. betaald retour. Dat heeft dus niets met de aanslagen te maken.
Je kan voor tickets het beste skyscanner.nl in de gaten houden.

Fleurida
15-06-16, 13:32
Hallo, je kunt de ticketprijzen van de grote aanbierders voor volgend jaar Juli nog niet zien. Je kunt het beste de ticketsites in de gaten houden, skyscanner,chaser en dergelijke, en dan tickets boeken op het moment dat het je goed lijkt. Wij hebben voor volgend jaar Maart tickets voor € 464.00 terwijl ze de dag ervoor nog boven de € 600.00 zaten.

Niels82
16-06-16, 19:10
Zo, dat klinkt als een heerlijk vooruitzicht!!!
Ruilen :P

Vanderdoorntjes
21-06-16, 08:15
Het gaat nu echt kriebelen! Donderdag over twee weken mogen we weer!!!!!

Roshelle
22-06-16, 20:52
Woohoo! Fabian en ik gaan ook op de donderdag, ook nog twee weekjes!

Vanderdoorntjes
23-06-16, 08:21
Ook al inpakstress???? Ben al druk aan het verzamelen.....