PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag 2theUSA 27 april/8 mei 2016



2theUSA
09-04-16, 10:31
Voor onze komende vakantie, eind april, hebben we een nieuw reisverslag gemaakt.
Deze keer een reisverslag in Wordpress, na jaren Blogger gebruikt te hebben.

We vertrekken 27 april vanaf Zaventem naar Londen, waar we overstappen om onze reis te vervolgen naar Miami.
Deze vakantie zullen we in de omgeving van Miami en The Keys doorbrengen. Komende zomer gaan we voor ruim 3 weken terug naar Florida, dan zullen we oa in de omgeving van Orlando en the Golf van Mexico verblijven, afgesloten door een 6 daags bezoek aan New York.


We vinden het erg leuk en gezellig als jullie weer meelezen.

www.2theusa.wordpress.com (http://www.2theusa.wordpress.com)

groetjes Christa

Ilse_
09-04-16, 11:18
Ik heb e alweer bij mn favorieten staan en ga gezellig meelezen !!

moniquekruiningen
09-04-16, 13:14
Ik heb me ook aangemeld! En vanochtend weer jullie verslag gelezen. Wat een gedoe zeg en de onzekerheid lijkt me echt niet leuk, maar wat ik me afvraag is waarom je wacht met je Esta en de auto huren?
De auto kun je toch kosteloos cancelen?

Digitalman
09-04-16, 13:35
Wij regelen de ESTA ook altijd een tijdje van te voren. Ik weet dat dit ten koste gaat van de 'houdbaarheid', maar het zal maar gebeuren dat het om een of andere reden afgewezen wordt. Dan heb je i.i.g. nog de tijd om te proberen een visum te regelen...
En inderdaad auto's zijn bijna altijd wel tot een of twee dagen voor huurperiode te cancellen. Wij leggen altijd gelijk vast als we geboekt hebben en houden de sites in de gaten voor goedkopere alternatieven. ZOdra die er zijn; vorige boeking cancellen en opnieuw boeken. Dit gebeurt soms wel een keer of 4 a 5 voor de reis begint.

AlexFL
09-04-16, 16:03
Ik begrijp heel goed dat je wacht met de esta, des te langer kun je in 2018 er nog mee vliegen. De kans dat de esta plots niet goedgekeurd wordt voor ons normale mensen is eigenlijk nihil.

2theUSA
20-04-16, 13:19
Dank voor de reacties.Leuk dat er weer met ons nieuwe reisverslag meegelezen wordt.

Afgelopen zondag een nieuwe Esta aangevraagd, en inderdaad zoals AlexFL ook al zei, geen enkel probleem. Dus blij dat we de aanvraag zolang mogelijk uitgesteld hebben, des te langer gaat hij weer mee voor de toekomstige tripjes. Ook de auto is ondertussen geregeld.
Nog maar een weekje en dan zijn we er al.

avhkj
21-04-16, 08:56
Ik heb me weer aangemeld, ik verheug me er al op.

Bianca Stripes & Stars
25-04-16, 01:11
Leuk zeg! Ik ga jullie volgend :D

2theUSA
28-04-16, 16:09
De eerste update vanuit Miami Beach is geplaatst. Hier heerlijk zonnig met mooie blauwe luchten. Straks rijden we richting Islamorada.