PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen met Roomsxxl



FloridaFabian
30-03-16, 08:57
Zojuist via deze site (roomsxxl.nl) de volgende boeking gedaan:

Sunsol International drive
16/07 - 23/07 7 nachten inclusief ontbijt

Voor €110 direct en $63 bij aankomst. Dit zou dus gaan om €24 per nacht!

Heb het hele internet inmiddels gehad maar kom, met uitzondering van 1 Tripadvisor pagina waar ook niemand iets negatiefs weet te benoemen, helemaal niets tegen.

"When something seems too good to be true, it usually is." en daarom richt ik mij tot het Floridaforum, iemand een (negatieve) ervaring ?

Heb bewust met mijn Creditcard betaald, dus in een worst case scenario schrijf ik Mastercard aan en krijg ik alles terug.. Wij vonden het het gokje in ieder geval waard.

Njit
30-03-16, 09:49
De website is sinds 2014 actief. De registratie ervan klopt iig met wat er op de contact-pagina staat.
International Drive kun je soms best goedkoop slapen. Maar dit is idd wel erg goedkoop. Op Trivago kom ik niet lager dan 80 euro tegen voor dit hotel.

Je zou ook met het hotel kunnen mailen of ze een boeking hebben staan. Zie http://www.sunsolhotels.net/internationaldrive/contact-us?lang=en

FloridaFabian
30-03-16, 18:01
Inderdaad direct even Sunsol aangeschreven en vrijwel direct antwoord dat het inderdaad bevestigd is. M.u.v. de 63$ betalen wij bij aankomst helemaal niets. Niet gek voor 7 nachten midden juli! Hiermee kan ik dus mijn eigen vraag in dit topic beantwoorden: ik heb een positieve ervaring met roomsxxl.nl ;)

Njit
30-03-16, 18:18
Prima deal dus. En voor wat je bespaard hebt kun je leuke dingen doen in Orlando :)
Ontbijt zou ik alleen niet teveel van voorstellen als ik Trip zo lees. Maar goed, Denny's ben je voor een appel en een ei ook klaar.

FloridaFabian
30-03-16, 19:02
Met het uitgeven van het bespaarde bedrag verwacht ik inderdaad weinig problemen! Zag het inderdaad van het onbijt maar met o.a. een iHop en inderdaad een Denny's om de hoek komt dat ook goed.

koenkamphuys
30-03-16, 19:18
Per kamer per nacht of per persoon per nacht?

35-40 dollar per kamer voor een simpel logement is niet heel ongebruikelijk. Maar als dit inderdaad voor een kamer is, dan is het wel erg goedkoop.

FloridaFabian
30-03-16, 19:30
Per kamer per nacht! Zag inderdaad voorheen ook de tarieven van 40$ +- maar €24 is wel heel goedkoop. Kan helaas geen link sturen want het is inmiddels niet meer te boeken.:(

Roshelle
01-04-16, 15:56
We gaan het zien! Hoe erg kan het zijn? Mochten we nog wat bij moeten betalen dan is dat gelukkig nog steeds goedkoper dan het hotel wat we eerst hadden geboekt. Genoeg ontbijt gelegenheden in de omgeving gelukkig, ik ben toch niet zo'n grote eter 's ochtends! :-)

koenkamphuys
03-04-16, 18:14
Genoeg ontbijt gelegenheden in de omgeving gelukkig, ik ben toch niet zo'n grote eter 's ochtends! :-)
Dat wordt nog een uitdaging - buiten de deur ontbijten als je geen grote eter bent.

Frans1949
03-04-16, 22:31
Wat mij enorm opvalt is dat de lay-out van roomsxxl.com heel erg lijkt op motel6.com.:p

Roshelle
04-04-16, 23:43
Dat wordt nog een uitdaging - buiten de deur ontbijten als je geen grote eter bent.

Haha, ik bedoelde meer omdat veel recensies zeggen dat het ontbijt niet uitgebreid genoeg is. Ik heb genoeg aan een toast met wat jam en een glaasje jus. Mocht het voor Fabian heel erg tegenvallen kunnen we buiten de deur eten, dan neem ik vaak iets kleins! :)

Daan
09-08-16, 13:04
Ola, ik zat op t forum te zoeken naar Sunsol International Drive. Vooral naar de ervaringen. Nu zag ik dat jullie hem via roomsxxl.nl geboekt hebben. Hoe is het hotel bevallen? Behalve t karige ontbijt dan :)

Groeten
Daniel

stephie
05-03-17, 22:46
Wij hebben net een hotel geboekt in Crystal River via Rooms XXL (gevonden via Trivago).
Spannend, want ik ken deze organisatie verder niet. Het zag er betrouwbaar uit...