PDA

Bekijk Volledige Versie : Auto huren bij Discount Florida Car Hire



Florida junky
20-03-16, 13:38
Beste mensen,

Ik heb deze keer een auto gehuurd bij http://www.discountfloridacarhire.co.uk
Prijs technisch is dit een hele beste keuze.

Op het forum van onze britse florida fans (the Dibb) hebben veel mensen daar gehuurd en hebben goede ervaringen gedeeld.

Overigens gaat de verhuur via alamo en heb ik ook de skip the counter straight to your car gedaan.

Succes met deze mogelijke besparing voor je vakantie.

jpbriaire
20-03-16, 14:32
Hoe zit het met verzekeringen? Wanneer je bij bijv. autoeurope.nl boekt is alles inclusief. Boek je direct in USA dan moet je nog vanalles bijboeken. Weet je hoe het bij deze dan zit?

Anthon14
20-03-16, 16:34
Fully inclusive of all required insurances, taxes and fees

Dat staat in ieder geval op de pagina genoemd, ik heb ze verder niet nagelopen.

Ik vind ze aardig aan de prijs en kom wel goedkopere aanbieders tegen.

Daarnaast is een normale eerste post op een forum geen reclame uiting voor een bedrijf dus ik denk dat dit meer pure reclame spam is.

Florida junky
25-03-16, 17:17
Ik maak gewoon iets duidelijk voor mijn medelanders, geen reclame maar wel goedkoper dan alamo / brits

Fleurida
25-03-16, 17:23
Als ik bij alamo/brits kijk is een standard SUV bijna £ 100,00 pond goedkoper als bij de site die jij aanprijst.

Njit
25-03-16, 20:24
De prijs is meestal het bewijs. Er is niet zoiets als dé goedkoopste aanbieder. Heb in het verleden veel gebruik gemaakt van Brits en USAReisen. Afgelopen jaar van USCarhire.com. Maar alle drie zijn die dit jaar duur. Dus voor de komende vakantie huren we bij Budget.com. En voor het najaar gaan we gewoon wéér vergelijken.

@Anthon: zelf geef ik nieuwe forumleden altijd het voordeel van de twijfel ;) Als Moderators hebben we geen aanwijzingen gevonden dat het om spam gaat.

Ebelix
25-03-16, 20:26
Voor ons trip naar het westen is deze site wel goedkoper dan alle andere aanbieders. Het gaat om een 7 persoons full size suv voor de periode 7 juli t/m 2 augustus. Ophalen op LAX en inleveren in Phoenix.

Voor dezelfde prijs hadden we eerst een minivan. Prijs is gbp 960.

Elliekeuh
05-04-16, 10:36
Wij hebben vorig jaar en dit jaar ook gehuurd bij deze site. Vorig jaar een auto via budget en dit jaar via alamo. Dit jaar was het in ieder geval goedkoper dan alamo brits en vorig jaar ook maar dit gelde dan voor budget.
Wij hebben geen problemen gehad vorig jaar en alle verzekeringen uitgenomen roadside assistance is inbegrepen.
Ik denk dat je vooral goed moet rondkijken voor een auto en dat er inderdaad geen site is die standaard de goedkoopste is.

fransje
05-04-16, 12:08
Ook ik heb eens gekeken, maar helaas dezelfde bedragen als die ik bij bv duitse sites tegen kom.

maar ik kom ook dit tegen: In de tekst staat dat betaling met creditcard 2% van het bedrag berekend wordt en met een debitcard gratis. maar lees je de veelgestelde vragen dan staat er dat bij betaling met debitcard van buiten de UK ook 2% extra berekend wordt.
En ook lees ik op de voorpagina met vette letters: no depostit requiered, en ook weer bij veelgestelde vragen: we take 10% deposit:confused:

moniquekruiningen
05-04-16, 18:06
Ik ben altijd bang dat ik te veel betaal, dus ook gecontroleerd..
Maar voor dezelfde periode, zelfde autotype, betaal ik hier, bij de goedkoopste optie €100 meer, dan wat ik nu betaal.

Ik heb maar 1 advies, altijd zelf zoeken en op verschillende sites en dagen van de week proberen! Is de moeite waard..