PDA

Bekijk Volledige Versie : Reviews over hotels



trails
19-03-16, 08:24
Voor degenen die reviews over hun accommodaties schrijven op bijvoorbeeld Tripadvisor:
als je tevreden bent over de service van een bepaalde persoon (receptie, ontbijt, onderhoud of iets dergelijks), noem ze dan met naam in je review. Ze worden hierop beoordeeld en krijgen vaak een bonus (soms geld, soms bezoekje pedicure, soms iets anders).
Kleine moeite, groot plezier. :)

Niels82
19-03-16, 12:16
Goede tip. Probeer dit ook altijd te doen wanneer ze iets speciaals hebben gedaan.
Ik had dit ook eerder gehoord dat er soms iets leuks aan vast zit voor de medewerker.

Frans1949
19-03-16, 16:25
Heel goed.
Wat een klein probleem is dat iedereen op sommige sites een review kan geven.
Dan wordt het wat minder betrouwbaar.
Ik heb heel vaak een hotelkamer geboekt bij hotels.com
Zo'n 200 maal.
Daar kan je alleen een review geven wanneer je er geweest ben.
Ik deed dat dan zo dat iedere keer als ik in een hotel (motel) was er direct een review over schreef en dat dan opsloeg in een WORD file.
Omdat als de vraag kwam van hotels.com was ik vaak twee of drie hotels verder en kon het hotel niet meer zo goed kan herinneren.

En als ik een kamer zoek kijk ik ook altijd naar de review van andere mensen.
Ook goed lezen waarom ze een kamer aan of af raden.
De reden waarom iemand een kamer bijvoorbeeld afkraakt hoeft voor mij nog geen reden zijn hem niet te nemen.
Ik herinner me bijvoorbeeld een keer dat iemand een kamer afkraakte omdat er een kakkerlak aanwezig was.
Terwijl hij ook nog dood was.:confused:
Als dat dan in een kamer in Azië is in "the middle of nowhere" dan raak ik daar niet van onder de indruk.

Maar goed idee Trails om eventueel een naam te noemen.