PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Florida Dennis en Marloes+2 kinderen



D-M
10-03-16, 10:34
Hallo allemaal,

Aankomende zomer gaan wij met ons beide kinderen van 5 en 6 jaar een rondreis door Florida maken. Voor onze kinderen is het de eerste keer en wij zijn er zelf in 2007 en 2008 geweest.

Ons schema ziet er als volgt uit:
17-07: Vertrek vanuit Düsseldorf naar Miami (rechtstreeks met Air Berlin)
18-07 t/m 19-07: Miami: hotel, Embassy Suites by Hilton Miami International Airport: auto ophalen bij Budget, acclimatiseren voor de kids, 2 nachten
20-07 t/m 21-07: West Palm Beach: hotel Best Western Palm Beach Lakes, 2 nachten
22-07 t/m 27-07: Orlando: appartement/hotel Parc Corniche Condominium Suite Hotel, 6 nachten
28-07 t/m 29-07: Clearwater Beach: hotel?? 1 nacht
29-07 t/m 30-7: Sanibel Island, hotel?? 2 nachten
31-07 tm 02-08: The Keys: hotel??, 3 nachten
3-08 t/m 5-08: Miami, Best Western On the Bay Inn & Marina, 3 nachten
5-08: Vertrek naar Düsseldorf (rechtstreeks met Air Berlin)

We willen aan de westkust (Clearwater, Sanibel, Napels) een paar nachten verblijven, omdat wij hier met onze vorige tripjes niet zo lang zijn geweest. Ook zitten we in dubio om bijvoorbeeld 2 a 3 nachten in Key Largo te verblijven en dan een dag naar Key West te gaan (hier zijn we met een cruise al eens geweest). Is het aan te raden om heen en weer te rijden voor 1 dag?
De dagen na Orlando tot Miami (28 juli tm 3 augustus liggen nog niet vast). Als iemand nog tips heeft voor activiteiten/uitstapjes in de andere plaatsen die ook leuk zouden zijn voor (met name) de kids, hoor ik het graag!

Wolf2014
10-03-16, 22:33
Wij hebben verleden jaar ervoor gekozen om twee nachten op Key Largo te verblijven en vanuit daar een dag Key West te doen. Wij vonden het goed te doen, op ons gemak heen gereden, verschillende stops en na een leuke middag/avond weer terug gereden. Dat is ons goed bevallen, zelfs zo goed dat we dat dit jaar weer doen.

Bianca Stripes & Stars
11-03-16, 12:16
Wij hadden op Key West 2 overnachtingen ( Ik vond het wel prijzig trouwens.) Het ligt eraan wat je er wilt doen. Al zou ik wel minimaal 1 overnachting doen, anders is het zo'n gehaast ;)
Misschien heb je iets aan mijn blog over Dingen doen op Key West:
http://www.stripesandstars.nl/10x-doen-in-key-west/

Voor de kids zijn de volgende restaurants leuk: Rainforest Cafe
en T-Rex Cafe: http://www.stripesandstars.nl/t-rex-cafe-restaurant-downtown-disney-orlando/

D-M
12-03-16, 11:56
Bedankt voor de reacties. In Key West zullen we een nachtje meepakken. Puur om de sfeer te proeven. We zijn er zelf al eens geweest zonder de kinderen.

Het T-rex restaurant hebben er genoteerd. We hebben even op de website gekeken en de kinderen zullen het fantastisch vinden.

Verder doen we walt Disney world en Seaworld in Orlando aan en Bush Gardens in Tampa. Universal hebben we al eens bezocht. Ook vanuit Orlando willen we nog naar ocala Np.