PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Ruud2004: Orlando, Panhandle en een stukje Texas



Ruud2004
06-03-16, 13:57
Eind juni vetrekken we weer naar Florida. Vanuit Orlando eerst naar het noordwesten (Panhandle), daarna een stukje Texas en eindigen weer in Orlando.

Meelezen kan via www.ruud2004.wordpress.com (http://www.ruud2004.wordpress.com)

Ook van onze reizen naar Florida van 2011 en 2014 hebben een reisverslag gemaakt en zijn ook via deze link te bekijken.

Veel leesplezier,

Ruud

Bianca Stripes & Stars
06-03-16, 19:33
Leuk! Ik ga meelezen. Ben ook heel benieuwd naar Texas :D
Veel voorbereidingsplezier!

Ruud2004
07-03-16, 17:17
Thanks, wij zijn ook benieuwd naar het stukje Texas wat we doen. Trouwens ook naar het noordwesten van Florida wat we gaan bezoeken. Daar lees je op de diverse fora bijna niets over.

knaapje
07-03-16, 19:21
Ik ben wat jaren geleden een paar dagen in NW Florida (Pensacola)en Alabama geweest en toen naar Orlando.
Is echt de moeite waard.
Mooie stranden, vergeet de marinebasis met museum niet.

Ruud2004
07-03-16, 19:53
Oké, welke marinebasis bedoel je? Hebben wel Eglin AFB op het oog om te bezoeken.

Cindy1969
07-03-16, 21:54
Hoi, ik lees net je blog, zie even niet waar ik kan reageren, maar hier een tevreden klant van TUI.
Het eten is (vind ik) erg redelijk. Je krijgt wat water en koffie/thee, en drinken en overige snacks kun je kopen. En dat is niet duurder dan drinken op Schiphol inslaan.
Het entertainmentsysteem is alleen leuk als je bijna geen films kent (zoals ik) anders skippen en zelf wat meenemen.
Het voordeel, de rechtstreekse vlucht, is ideaal! Wel kan het op Sanford soms wat lang duren bij immigration.
Voor de terugvlucht is het vliegveld ideaal, zo ingecheckt, en nooit druk op de luchthaven. Wel maar 1 restaurantje, en 2 winkels. Weet niet of je rookt (ik niet meer) maar ook een rookruimte, lekker buiten in de zon.

Leuke trip hebben jullie in het vooruitzicht, heb me aangemeld!

knaapje
08-03-16, 16:32
@Ruud2004

Deze:
https://en.wikipedia.org/wiki/Naval_Air_Station_Pensacola


http://navalaviation.com/?gclid=CLyT5POzscsCFUa4Gwod_YsI5A
home of the Blue Angels

Ruud2004
08-03-16, 20:30
@Knaapje: Thanks, dat Navalmuseum ziet er goed uit, we komen er praktisch langs.

@Cindy: Bedankt voor je info, viel mij gewoon op dat de vliegervaringen met de Dreamliner overwegend negatief zijn. Had ik niet verwacht, ligt ook niet aan het toestel zelf, maar aan wat TUI er mee heeft gedaan.

Cindy1969
09-03-16, 06:30
Tja, de ruimte zelf is natuurlijk niet super, volgepropt met stoelen. Zat zelf economy, upgraden naar Comfort was ontzettend duur omdat ik via Vliegtarieven.nl had geboekt.
Maar de economy is wel erg krap hoor. Het is te doen, maar daar is ook alles mee gezegd ;)
Vond het vooral opvallend dat je de motoren een stuk minder hoort in de Dreamliner, het is een stuk rustiger in de cabine.

moonlight91
09-03-16, 09:25
wij zijn paar jaar geleden naar het Cavern statepark geweest in Marianne,FL ... echt een aanrader!

trails
19-03-16, 08:19
Bedankt voor je reactie op ons verslag.
Doen jullie breakfast lady Cathy in Niceville de groeten van "de 2 girls from France". We hadden haar een pakje stroopwafels gegeven omdat ze speciaal voor ons bacon had gebakken. Vond ze erg lekker. :)

Ruud2004
20-03-16, 12:22
Haha, Lady Cathy. Die zet ik even in de agenda :up: Die stroopwafels doen het goed in de VS, United deelt ze al uit op hun vluchten. (Chocolate Cookie verslagen door een stroopwafel :D)

Ruud2004
26-06-16, 21:44
Alles staat klaar, morgenochtend op weg naar Orlando. Vanaf dinsdag zal ik ons verslag bijwerken. We hebben er zin in !!!

Moon29
26-06-16, 22:00
Ik ga zeker meelezen! Heerlijk zelf in vakantiestemming komen en ik ben heel benieuwd naar jullie reis!
Geniet ervan!

Fitzroy
26-06-16, 22:21
Veel plezier! Ik ga jullie volgen, leuk !

Digitalman
26-06-16, 23:18
Heel veel plezier! Lekker meelezen.

Ruud2004
02-07-16, 03:06
@Trails: We zijn inmiddels in Niceville en hebben Cathy gesproken. Ze wist jullie nog goed te herinneren en jullie krijgen de groeten terug. Jullie waren gezellige gasten vond ze. Aardige vrouw, werkt hard en verzorgd het ontbijt goed.

Vwb de "volgers" van onze website/blog, ik begrijp dat de emailnotifications een beetje vreemd bij jullie binnenkomen. Ik heb de instellingen nogmaals bekeken, maar zie er niets aparts aan. Wie het weet mag het zeggen.

trails
02-07-16, 13:37
Hé wat leuk dat jullie de groeten hebben gedaan aan Cathy in het hotel.
En... ook leuk dat jullie het kleinste politiebureautje in Carrabella hebben gevonden. Renée lachte me al uit dat ik dit op de foto wilde.
Groetjes,
Jacky (en Renée)
Have fun!!!

Ruud2004
19-02-17, 15:52
Een TomTom is goud waard in de VS, tot op de m2 nauwkeurig en dat was ook wel nodig in Carabelle.