PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema FloridaFabian & iRoshelle juli 2016



FloridaFabian
25-02-16, 15:41
Ons reisschema staat allesbehalve vast en is op dit moment vooral afhankelijk van hotelprijzen dus verwacht tot juli een aantal wijzigingen. Het begin van onze reis staat echter wel vast en er zijn een aantal dingen die wij sowieso willen doen dit jaar. Wij twijfelen vooral aan het bezoeken van de 'linkerkant' van Florida (Golfkust). Wij komen geen van beide voor het eerst in Florida dus nemen vooral de tijd op de plekken die wij leuk vinden.

Wij hebben de intentie om een 14 dagen park-to-park pas te kopen voor Universal Studios, dit omdat wij beide gek zijn op dit park en ondanks dat het niet iedere dag in de reisplanning zal staan zullen we er vaak heengaan!

Wij zijn beide niet vies van winkelen & relaxen, dit zal waarschijnlijk ook zichtbaar zijn in onze reisplanning.

Voor nu zal onze reis er ongeveer zo uit komen te zien:

6/7 Start reis vanuit Purmerend naar Dusseldorf (overnachten nabij de luchthaven).
7/7 Dusseldorf-Londen-Miami
8/7 Surfside, Miami Beach - ( bezoek aan de Dolphin Mall & Wynwood Walls)
9/7 Surfside, Miami Beach - ( Safari Edventure (http://www.safariedventure.com/)
10/7 Surfside, Miami Beach - ( Strand & bezoek aan Aventura Mall)
11/7 Surfside, Miami Beach - Doorreis naar Fort Myers door de Everglades (airboatrit/fietsen)
Hier wordt het een beetje afhankelijk van een goed hotelaanbod
12/7 Fort Myers -(Bezoek aan Marco Island gecombineerd met Miromar Outlet Mall)
13/7 Fort Myers -(Trip naar Sanibel Island, natuurdag)
14/7 Fort Myers -
15/7 Fort Myers -
16/7 Fort Myers - Doorreis naar Orlando(yay!)
17/7 Orlando - Universal Studios
18/7 Orlando - Bezoek aan Kelly Park om te tuben, eventueel kanotocht King´s Landing.
19/7 Orlando - Altamonte + Florida Mall
20/7 Orlando - Universal Studios
21/7 Orlando - Bezoek Gatorland
22/7 Orlando - Wet ´n Wild (laatste kans!)
23/7 Orlando - Doorreis naar Fort Lauderdale
24/7 Fort Lauderdale - Vamos a la playa!
25/7 Fort Lauderdale - Sawgrass & Las Olas + Bezoek aan een Florida Marlins game!
26/7 Fort Lauderdale - Snorkeltrip Sea-experience
27/7 Fort Lauderdale - Strand, inpakken & met de vlucht van 21:15 terug via Londen, Dusseldorf naar huis!

Syllvia
25-02-16, 17:14
Hallo, Lijkt mij een mooi schema.
Wij zijn in Ft Myers in het Outtrigger beach geweest, een doodgewoon hotel, maar de ligging is super. Misschien wat voor jullie.

ps. Ik verheug me al weer op de vlog!

AlexFL
25-02-16, 19:55
Geen Disney guys?

FloridaFabian
26-02-16, 06:47
Dat zou inderdaad ook nog een optie kunnen zijn al vind ik de entreeprijzen best hoog en zijn we in december jl. nog een week naar Disneyland (weliswaar Parijs) geweest.

AlexFL
26-02-16, 14:48
Tickets zijn idd niet goedkoop. WDW heeft uiteraard wel veel meer te bieden dan Parijs en nu jullie daar al een paar x geweest zijn de afgelopen jaren wordt het langzaam tijd om Roshelle kennis te laten maken met The Most Magical Place On Earth :o. Ik neem aan dat jij er al wel eens geweest bent?

FloridaFabian
26-02-16, 15:42
Ik ben het zeker met je eens dat WDW meer te bieden heeft dan Parijs (Epcot, Animal Kingdom, etc.) ik krijg alleen Roshelle niet zover om Disney i.p.v. Universal te doen.. :D Het liefst zou ik zo'n Orlando Flexticket nemen maar dat is weer zo duur.. Ach, we zullen vast niet voor de laatste keer naar Florida gaan! Ben zelf trouwens in 2005/2006 voor het laatst in WDW geweest dus het wordt weer tijd!!

Roshelle
27-02-16, 17:37
Kan al niet meer wachten! Ik vind Disney ook super, maar voor nu even buiten ons budget. We zijn al zoveel kwijt aan de reis zelf, vooral aan de huurauto, waardoor dit soort dingen er eigenlijk niet bij kunnen. Althans, het zou wel kunnen, maar dan moeten we er teveel voor laten! :)

FloridaFabian
02-03-16, 19:48
Kleine update: we hebben zojuist 3 park bonus tickets gekocht voor Universal Studios, Islands of Adventure & Wet 'n Wild. Deze tickets geven ons 14 dagen onbeperkt toegang tot deze parken. We hebben een optie op een hotel genomen op 148m afstand van Wet 'n Wild en zijn dus ook van plan om het er nog even van te nemen voor dit park sluit op 31/12/2016.. To be continued!:cool:

Tinker
02-03-16, 21:13
Mocht het nog in jullie schema passen is dit ook een hele leuke http://raymondjamesstadium.com/about-the-stadium/stadium-tours/ .

FloridaFabian
03-03-16, 09:09
Raymond James Stadium is voor iedere Bucs´ fan natuurlijk een must visit. Omdat we in juli gaan staat het voor nu niet op de planning. Mijn intentie is om vanaf 2017/18 in oktober naar Florida te gaan om zo ook een wedstrijd te kunnen bezoeken. Dit is er tot op heden steeds niet van gekomen. Bedankt voor de tip!

corrus
03-03-16, 10:06
zijn we in december jl. nog een week naar Disneyland (weliswaar Parijs) geweest.
Da's appels met peren vergelijken... Dit kun je écht niet vergelijken met elkaar.

FloridaFabian
03-03-16, 10:14
Appels & peren gaat misschien weer wat ver, misschien Elstars met Jonagolds vergelijken. Het blijven twee parken van Disney.. Buiten dat ben ik het met je eens dat WDW leuker is dan Parijs, zoals een aantal posts eerder ook aangegeven.:o

corrus
03-03-16, 22:10
Appels & peren gaat misschien weer wat ver, misschien Elstars met Jonagolds vergelijken. Het blijven twee parken van Disney.. Buiten dat ben ik het met je eens dat WDW leuker is dan Parijs, zoals een aantal posts eerder ook aangegeven.:oNog héél even Off-Topic...

Elstars vergelijken met Jonagolds zou een compliment zijn. Het enige wat deze parken met elkaar verbinden is de naam Disney.
Disneyparken horen schoon te zijn, Parijs is een bende. Loop maar eens van de parkeerplaats naar de ingang van het park.
Overal zie je zwerfvuil.
De meeste CM's weigeren Engels te spreken. De uitstraling is 99% minder dan de andere Disney parken ter wereld.
Moest ik toch even kwijt.

Dus nu gaan we weer gezellig On-Topic :cool:

Roshelle
04-03-16, 11:24
^Wil toch nog wel even reageren! :D Ik vind Disneyland Parijs onwijs leuk. Tijdens December rondlopen in de Kerstsferen vond ik echt magisch! Fabian en ik hebben het daar zeker naar ons zin gehad en moet eerlijk zeggen dat ik de dingen die jij hierboven benoemt niet ben tegengekomen. Fabian en ik hebben het top gehad in Parijs en vinden het een prachtig en leuk park. Wij zijn in ieder geval van plan om volgend jaar weer Disneyland te bezoeken omdat wij het daar onwijs naar ons zin hebben :D. En we zullen ongetwijfeld andere Disney parken gaan bezoeken in de toekomst!

Verder heeft het niet zoveel toegevoegde waarde aan ons reisschema op dit moment omdat we dit jaar niet van plan zijn om WDW te bezoeken vanwege de prijs, maar lekker naar Universal Studios gaan, woooohoooo.

petrajessy
08-03-16, 20:13
Hoi Roshelle en Fabian. Supertoevallig vandaag jullie vlogs gezien op you tube! Zo leuk en ik ben al heel lang lid van het Florida-forum maar nu opeens kom ik jullie ook hier tegen. Ik vond de video's erg leuk. Vroeg me ook af met wat voor camera jullie ze gemaakt hebben.
Wij zijn zelf al heel vaak naar de golfkust geweest en het si echt de moeite waard. Sanibel en Captiva zijn erg leuk! G a dan zeker eten bij the Bubble room. Heerlijk eten en super grappige entourage. Leuk ook om over te vloggen. Kelly park hebben wij ook meerder keren gedaan en is zeker een aanrader maar ga doordeweeks. Op zondag zitten er veel locals.

Roshelle
08-03-16, 23:50
Wat leuk Petrajessy! Wij zijn inderdaad ook actief hier, vinden we leuk! Lekker alles lezen van anderen enzo! Houden alle tips zeker bij ons, we kunnen nog schuiven omdat we dagen ruimte hebben. Top!

alyda
01-05-16, 11:30
Wat leuk Petrajessy! Wij zijn inderdaad ook actief hier, vinden we leuk! Lekker alles lezen van anderen enzo! Houden alle tips zeker bij ons, we kunnen nog schuiven omdat we dagen ruimte hebben. Top!


Wat leuk,

Ik ben nieuw op het forum en vertrek ook op 7 juli vanaf Düsseldorf met het gezin naar Orlando voor de eerste keer. Ik ben dus alles aan het lezen op het forum. Heel leuk maar de info duizelt me wel een beetje, ik denk dat ik me niet moet focussen om alles maar te zien in een korte tijd. Aangezien de meeste al vaker zijn geweest en verschillende plekken aandoen.

FloridaFabian
08-05-16, 12:18
Vliegen jullie dan op Miami of Orlando? Wij vliegen vanuit Dusseldorf naar Londen en door op Miami. Verder lijkt het mij inderdaad een goed idee om zoveel mogelijk te genieten en niet alles in 1 vakantie te willen proppen, wie weet komen jullie ooit nog terug!

Reiziger00
09-05-16, 18:13
Leuke trip voor de boeg! Wij hebben vorige week een eerste kennismaking met Florida mogen maken, helaas niet zo lang, maar wel erg tof!
Wij reden ook vanuit Miami Beach naar Everglades voor zo'n Airboat tour, en daarna door naar Fort Myers. Hier: https://www.groupon.com/deals/coopertown-airboat-tours-1 hebben wij die tour gedaan. Schrijf je (opnieuw) in op Groupon, dan krijg je 10 dollar korting, en zijn die airboat kaartjes dus maar 20 dollar voor twee. Geen geld dus. Zo'n tour duurt een ruim uur, en je krijgt een mooi beeld van de Everglades, ook veel Alligators gezien!
In Fort Myers sliepen we in het La Quinta. Normaal netjes hotel, op een paar minuten rijden van Sanibel Island. Sanibel Island is (toen wij er waren) een heerlijk eiland. Rustig, mooie stranden...
Fort Myers is verder ook een leuk stadje om s'avonds door te wandelen. Leuke boulevard en veel bedrijvigheid.
Nog veel plezier met de voorpret!

FloridaFabian
10-05-16, 09:05
Bedankt voor de airboat tip! Vorig jaar hebben wij hier van afgezien vanwege de lage waterstand dus daar gaan we zeker gebruik van maken. Sanibel staat ook hoog op onze lijst, we kunnen niet wachten! :cool:

FloridaFabian
19-05-16, 14:40
Een nieuwe ontwikkeling! Wij hebben nu ook de overnachtingen voor 11 t/m 16 juli vastgelegd. Via Hotwire kwam er een, naar onze mening, mooie ´aanbieding´ voorbij: Trianon Bay Bonita Springs (link (http://www.zoover.nl/verenigde-staten-van-amerika/florida/bonita-springs/trianon-bonita-bay/hotel)) voor €57 p/n. Inmiddels heb ik ook (onder andere via dit forum) wat meer kennis opgedaan over de regio en nu lijkt de planning als volgt:
12/7 Fort Myers - (Bezoek aan Sanibel Island gecombineerd met Miromar Outlet Mall)
13/7 Fort Myers -
14/7 Fort Myers - (Bezoek aan Marco Island, gecombineerd met Naples)
15/7 Fort Myers -
16/7 Fort Myers - Doorreis naar Orlando

De lege ruimtes zullen gebruikt worden om te shoppen en naar het strand te gaan, het blijft een nare hobby; Florida...:cool:

Roshelle
19-05-16, 23:22
Nog 48 dagen! :)

Roshelle
28-06-16, 12:49
48? Nog maar 8! Fabian, heb jij nog onze actuele planning? ;)

Syllvia
29-07-16, 14:09
En nu wachten op de vlogs :)

FloridaFabian
29-07-16, 14:26
Gisteravond rond 20:00 helaas weer thuis aangekomen. Ik ben inmiddels weer aan het werk (ZzzzzzZ) maar Roshelle is druk bezig de vlogs te editten. Ondanks dat ik overal zelf bij was kijk ook ik erg uit naar de vlogs, er is in ieder geval genoeg beeldmateriaal kan ik beloven! ;)

Roshelle
29-07-16, 14:38
En nu wachten op de vlogs :)

Haha, leuk dat je reageert! Heb al veel vragen wanneer ze komen. Ben nu de eerste aan het editten en ga zo nog wel even door met de tweede en eventueel derde. Dan kan ik ze alvast klaarzetten. Zondag staat de eerste online, dat is van de reisdag en de eerste avond in Miami! :)

Cindy1969
29-07-16, 21:58
Oh jullie zijn al geweest! Kijk uit naar de vlogs. Leuk, drukke werkweek gehad, zondag is mijn chilldag, kan er dan mooi even voor gaan zitten :D

Syllvia
30-07-16, 05:34
Oh leuk, zondag weer een vlog:) drie weken zonder is best lang hoor ! :)

Roshelle
30-07-16, 16:54
@Cindy, ah wat leuk! Hij komt om 7:00 al online, dus dan kun je hem kijken wanneer je wilt!

@Syllvia woohoo! Ja inderdaad, 3 weken is ook lang! Normaal 2 per week. Ik wilde nu lekker echt ontspannen op vakantie, dus dacht, voor nu kan het wel even! Nu komt alles gewoon weer lekker online! :)

Cindy1969
30-07-16, 21:16
Mooi zo, ben altijd al op tijd wakker, dus ga er lekker voor zitten.

Cindy1969
31-07-16, 11:45
Zo, even gekeken. De vlog over de ontmoeting met je vader vond ik ook bijzonder, die ook even meegepikt ;)
Heerlijke soepele reis was het naar Miami. Fijn als je een extra stoel hebt.
Heb me even geabonneerd op je YT kanaal. Zie de volgende dan wel verschijnen.

Syllvia
31-07-16, 17:19
Wij zitten nu nog even buiten en gaan straks de vlog kijken, vast weer leukleukleuk :)
@Cindy, ja leuk, abonneren, heb ik ook gedaan, Roshelle maakt echt leuke vlogs ook al is het geen vakantie :)

Roshelle
03-08-16, 10:00
@Cindy, ah lief van je! Het was inderdaad best heftig zo voor de vakantie er nog even bij, maar ben blij dat het gebeurd is. Leuk dat je geabonneerd bent!
@Syllvia, leuk leuk! Top dat je ook m'n andere vlogs leuk vindt!

soes
07-08-16, 16:23
Leuke vlogs!! Wij gaan volgend jaar

Roshelle
29-08-16, 13:46
Leuke vlogs!! Wij gaan volgend jaar

Heerlijk zeg! Dus druk met aftellen? :)

snerual
19-09-16, 15:11
Leuke vlogs om de zondag mee te beginnen...

mickey
19-09-16, 16:48
Kijk altijd uit naar je vlogs op zondag ��

Zaliyah
06-02-17, 11:39
Hebben jullie al een planning voor 2017 ter inspiratie? ben heel benieuwd!

FloridaFabian
06-02-17, 17:46
Tot nu toe staat weinig vast in onze planning, wij hebben alleen de eerste vier overnachtingen vastgelegd bij een 'kennis' - die wij via Airbnb hebben leren kennen - in Surfside, Miami Beach. Vanuit Surfside zullen wij vooral een strand en shopvakantie hebben. Ook willen wij graag een dag snorkelen in het John Pennekamp State Park maar het kan goed zijn dat wij na de 4 nachtern Surfside voor 1 a 2 nachtjes naar de Keys trekken. Anders wordt het een combinatie tussen Naples & Miami denk ik. Omdat wij maar 'kort' gaan (dit klinkt super verwend maar wij zijn 21 dagen gewend en gaan nu 14 dagen) is Orlando voor mij niet echt een optie maar Roshelle wilt altijd graag naar de pretparken dus ook hier nog alles mogelijk. Ik zal alle wijzigingen van ons schema in ieder geval plaatsen zodra wij meer weten!

Stefan&Jolijn
08-02-17, 21:54
Wij zitten de afgelopen 2 dagen jullie vlogs te kijken haha toevallig dat ik nu zie dat jullie ook op dit forum zitten :D

We halen er in ieder geval leuke bruikbare tips uit!

Zaliyah
12-02-17, 20:44
Klinkt nu al als een geweldige vakantie! Geniet er in ieder geval lekker van, maar dat zal wel lukken :)

Patrick
13-02-17, 08:51
Al jullie vlogs aan het bekijken. Leuk hoor!