PDA

Bekijk Volledige Versie : Amoma.com



Anita&Dennis
23-02-16, 17:03
Hoi,
via trivago komt heel vaak de websit amoma.com eruit als de goedkoopste website. Soms zelfs onwaarschijnlijk goedkoop. Heeft iemand ervaring met het boeken via deze site?
gr. Anita

Niels82
23-02-16, 18:49
yep,

Ik had geboekt bij hun voor een hotel op schiphol.
Ik had specifiek via hun geboekt voor twee bedden + extra bed. Toen ik 2 dagen later even navraag deed schetste mijn verbazing dat ze bij het hotel alleen een reservering hadden staan voor twee bedden.
Na de reservering van amoma te laten zien hadden ze dit aangepast, maar in eerste instantie was het dus niet helemaal goed doorgekomen.

Ook net na het boeken kreeg ik mailtjes van abonnementsdiensten waarin ik 50 euro terug zou krijgen (maar dan wel aan een abonnement zou vast zitten).

Ik denk dus wel dat je ze kunt vertrouwen, maar er zit wel een luchtje aan..
ik boek zelf bijna alles bij hotels.com (spaar je na 10 overnachtingen voor 1 gratis nacht) of otel.com (maar hebben vaak weinig aanbod.

knaapje
23-02-16, 19:04
Al eens gegoogled op AMOMA ?
Ervaringen genoeg.
Daarna zal je er wel niet willen reserveren.

Anita&Dennis
23-02-16, 19:35
Ja gegoogled en ook wisselende ervaringen gelezen. Maar soms de vraag wat je er van moet geloven. Jullie mening hier in een degelijk forum komt wat geloofwaardiger en eerlijker over.

Niels82
23-02-16, 19:57
en hou er rekening mee dat mensen eerder geneigd zijn negatieve ervaringen te delen dan positieve!

Fitzroy
23-02-16, 19:59
Ik heb ook mooie aanbiedingen in Miami gezien van Amoma maar durf ze toch niet te boeken. Er gaat wel vaak wat fout met een reservering.

Anita&Dennis
23-02-16, 20:14
Dat wordt een avondje of week zoeken naar hotels. Zijn twee jaar geleden ook in florida geweest. Toen in clarion suites maingate verbleven in kissimmee. Zeer goed bevallen alleen nu veel duurder dan toen :(

Ritchie
24-02-16, 10:28
Ik heb afgelopen maand ook bij Amoma.com geboekt, een hotel overnachting in de buurt van Disneyland Paris Resort, alles ging heel makkelijk en zonder problemen.

knaapje
24-02-16, 13:26
Het zal best vaak goed gaan.
Een 2 jaar geleden zag ik ook een prima aanbieding, veel en veel goedkoper dan bijv. Expedia.
Toen al eens gegoogled en nu weer.
Op hun site staan foto's die in elk willekeurig call center genomen kunnen zijn.
Nergens op de foto's zie je een vast logo staan, alleen maar op banners en vlaggen die ergens over of voor hangen.
Het adres is in Geneve, maar als je wilt solliciteren zitten ze plotseling in Boekarest.

Een ieder moet zijn eigen afweging maar maken.

Anita&Dennis
26-02-16, 19:58
Inmiddels een goede expedia deal gevonden voor een week in Orlando.
Wat adviseren jullie voor een nachtje Miami? Priceline of Hotwire? We willen ook nog een nacht of 3 in de buurt van Fort Myers overnachten. Hebben jullie daar tips voor? Het valt me op dat er veel villa's gehuurd worden maar ik vind die voor 2 personen erg prijzig. Ik denk aan een prijs van circa 100 euro per nacht

Njit
26-02-16, 20:10
Op hun site staan foto's die in elk willekeurig call center genomen kunnen zijn.

Is dan ook gewoon een stockfoto :)


Het adres is in Geneve, maar als je wilt solliciteren zitten ze plotseling in Boekarest.

Dat is zo te zien de IT afdeling. Niet zo raar om die in Bucharest te hebben zitten. Had ook India kunnen zijn..

Neemt niet weg dat ik de verhalen die ik lees ook niet echt vertrouw :)