PDA

Bekijk Volledige Versie : Minimale lengte voor achtbanen Busch Gardens



Eljo
20-02-16, 21:52
Wij willen misschien naar Bush Gardens om de vele achtbanen te doen. Nu is de minimale lengte voor de grote banen 54" dit is als het goed is 1.37m. Nu is 1 van mijn kids met schoenen aan net 1.36/1.37. Weet iemand uit ervaring of dit genoeg is?

Niels82
21-02-16, 00:20
Lastige vraag, zoiets hangt vaak van de medewerker af. De een doet het echt heel strik, en de ander neemt het meer als een ongeveer.
Wanneer ga je en is je kind dan misschien niet nog net wat gegroeid?

Eljo
21-02-16, 09:06
We gaan in augustus dus hopelijk groeit hij nog 1 cm ;). Zit te twijfelen om van te voren kaartjes te kopen of ter plaatsten. Alleen heb ik dan nog geen zekerheid of hij overal in mag.

Niels82
21-02-16, 10:09
Hangt er van af of je ook seaworld gaat bezoeken en of je meerdere dagen binnen wilt.
Er is volgens mij meer te zien dan een paar achtbanen ;).
Check de FAQ voor de tickets : http://www.floridaforum.nl/showthread.php?17634-FAQ-Busch-Gardens-Tampa

Je hebt namelijk de 14 dagen onbeperkt Seaworld/Bush Gardens ticket die interessant kan zijn voor je.

Dehillies
23-02-16, 23:46
Wij zijn vorig jaar ook naar BG geweest en Seaworld met onze tweeling. De 1 is groter en kwam met schoenen aan net boven de 1,37, maar zijn broer helaas net niet. Aangezien ze rollercoasterfan zijn hebben we in de schoenen van de kleinste een hielverhoger gedaan (te koop bij schoenmaker) en daarop gevouwen enkelsokjes. Het was even wennen, maar hij heeft hierdoor in alle achtbanen kunnen zitten. We hadden voor de zekerheid voor onze andere zoon ook extra enkelsokjes meegenomen, maar dit was niet nodig. Ze Letten idd wel op de lengte, lieten altijd de grootste eerst meten en daarna de andere en nooit een probleem gehad. Ze hadden skechers aan, volgens mij was die zool ook iets dikker dan andere gympen. Zorg ervoor dat de veters goed strak zitten. Veel plezier, wij en zeker mijn zoontje vond het absoluut de moeite waard!!

Eljo
25-02-16, 12:18
Dank Dehillies! Zaten jullie kinderen goed vast in de achtbanen? We hebben een keer Joris en de Draak in de Efteling gedaan maar daar zat je niet echt goed vast in. Hij kon qua lengte er net in.

Riverwood
25-02-16, 20:41
Daarom zijn ook de lengtes aangegeven, zodat de kinderen veilig kunnen genieten, sneu als ze nog een jaartje moeten wachten.
Veiligheid voor alles.
Groepjes Henke.

Dehillies
26-02-16, 00:08
Ze zaten heel goed vast, veel beter dan bij Joris en de Draak! Beugels van bovenaf. Ik zou vlak voor vertrek nog even de lengte meten en dan eventueel een zooltje/sokjes in de schoen doen. Zou idd sneu zijn als hij/zij daardoor er niet in kan. Hebben wij ooit is gehad in de Efteling bij de Vliegende Hollander, ging echt om n verschil van niks, maar hij mocht er echt niet in. Dat was zo sneu destijds dat we voor Florida een zooltje en sokken in de schoenen hebben gedaan.