PDA

Bekijk Volledige Versie : Kan ik klm vouchers doorverkopen ?



cindy74
19-02-16, 17:42
Ik heb nog 3 klm vouchers die gebruikt moeten worden voor 21april . Kan ik deze doorverkopen of niet ?

cindy74
22-02-16, 06:31
Heeft niemand hier ervaring mee hoe dit in zijn werk gaat ?

Niels82
22-02-16, 11:23
Hoi Cindy,

Ik heb er nog nooit van gehoord. Misschien het beste even met KLM bellen.

Moolenschotjes
22-02-16, 12:45
Ik heb nog 3 klm vouchers die gebruikt moeten worden voor 21april . Kan ik deze doorverkopen of niet ?

Hoi Cindy, volgens mij is dit mogelijk al heb je wel drie verschillende type vouchers.
Heb je een EMD, TCV of een TDC voucher?



Een EMD-voucher is een elektronische voucher die je via de e-mail hebt ontvangen. Als op de voucher staat dat deze inwisselbaar is, dat kun je de voucher inwisselen tegen contant geld. Als op de voucher staat dat deze niet-inwisselbaar is, dan kunt je de voucher gebruiken om een vliegticket of extra opties mee te betalen op KLM.com
Een Travel Discount Certificate (TDC) of een Transportation Credit Voucher (TCV). Dit zijn papieren vouchers die je kunt gebruiken om een vliegticket mee te betalen.
Je kunt max. 2 KLM-vouchers of max. 1 AIR FRANCE-voucher per ticket of per extra optie besteden.




Een TDC mag alleen worden gebruikt bij de betaling van een nieuw vliegticket. Een TCV mag niet worden gebruikt bij de betaling van overige diensten zoals extra bagage, wijzigingskosten en tariefverschillen. Een TDC of TCV is overdraagbaar, maar kan niet worden ingewisseld tegen contant geld of andere middelen.



Meer aanvullende informatie hierover staat op hun website (https://www.klm.com/travel/nl_nl/plan_and_book/booking/payment/travel_discount_certificate.htm).