PDA

Bekijk Volledige Versie : Tip: Voordeel auto huren bij Auto Europe



Moolenschotjes
18-02-16, 13:44
We zijn best al een tijdje aan het zoeken naar een goede deal voor een leuke huurauto in de zomervakantie.
De huurprijzen zijn dit jaar aanzienlijk hoger dan voorgaande jaren.. waarschijnlijk vanwege de sterk in waarde toegenomen Dollar koers.

Afgelopen jaar hebben we twee maal een Full Size SUV geboekt via USA Reisen in Duitsland bij verhuurder National (New York en Sanford) Dit omdat huurauto's in New York aanzienlijk duurder zijn dan in Florida en wij de rest van onze vakantie in Florida verbleven.

Daarvoor hebben we een aantal keer een leuke aanbieding geboekt via Easy Terra/Auto Europe in Nederland.

I.v.m. supersized foto (forumregels 640x480 pix), deze vewijderd en als link weergegeven

Link foto 1 (https://1.bp.blogspot.com/-_M4ckxMvlb8/VsSGGDyzcYI/AAAAAAAAYdc/wSha9o1TmlQ/s1600/IMG_6593.JPG)

Link foto 2 (https://1.bp.blogspot.com/-00T0NVkNy2s/VsSGIpVOBHI/AAAAAAAAYdg/r8jxtlKzg6I/s1600/IMG_8141.JPG)

Door het vergelijken van prijzen in de afgelopen weken via diverse verhuurders, zijn we er achter gekomen dat dezelfde klasse auto bij Auto Europe Duitsland aanzienlijk goedkoper is dan via hun Nederlandse site. Daarnaast krijgen we ook nog een aanvullende verzekering voor risico afdekking op de bodem, banden en glas.

Deze aanbieding via Auto Europe Duitsland hebben we dus geboekt en hopen weer een mooie Full Size SUV te krijgen - net zoals vorige zomer :-)

TIP indien je een auto wilt huren via EasyTerra.nl of Auto Europe.nl check ook even de prijs op hun Duitse site - AutoEurope.de

Een aantal dagen na onze reservering was de aanbiedingsprijs verrassend lager en hebben we deze gratis omgeboekt naar de meeste voordelige. Helemaal Super! Dit is een van de voordelen wanneer je via hun organisatie boekt en daarnaast mag je tot 48 uur van te voren wijzigen of annuleren.

jpbriaire
18-02-16, 13:53
Helaas, in mijn geval gaat dat zeker niet op. Ik ben op zoek naar een 7-zitter. Bij autoeurope.nl betaal ik nu € 671, bij autoeurope.de het mooie bedrag van € 939.

Moolenschotjes
18-02-16, 14:05
Inderdaad erg jammer dat het in jullie situatie geen voordeel geeft.
Kijk even of USAREISEN.de misschien een leuke aanbieding heeft voor jullie keuze.
Hebben vaak ook goede aanbiedingen...

Ruud2004
19-02-16, 20:05
Ook voor ons op 2 Euro na, 100 Euro duurder. Ik kijk deze Duitse sites ook altijd na, ooit via Dollar.DE voor Toronto geboekt. Op dit zijn ze aanzienlijk duurder, maar kan zo weer anders zijn.

Niels82
19-02-16, 20:23
Is vaker ook de timing van je bestelling. In oktober heb ik via expedia mijn auto bij alamo geboekt voor 375,- (Midsize Suv).
Deze kost nu minimaal 500,- maakt niet uit waar ik kijk.

Ritchie
22-02-16, 13:53
Net even gekeken, maar helaas is deze voor ons nog duurder, dan usareisen.de

Sander Bakker
13-03-16, 21:41
Wij zitten ook te kijken naar een huurauto voor onze vakantie bij autoeurope.nl

Nu heb je bij budget "geen blijvend eigen risico" (btw , wettelijke aansprakelijkheidsverz ,brand verz , cdw en tp)

En bij alamo een " extended cover pakket"
(Btw , aansprakelijkheids verz , brand verz , cdw en tp)

Volgens mij zijn beide pakketten het zelfde alleen een ander naampje ? Is dit voldoende voor een huurauto in Amerika ?

laanvdj
13-03-16, 22:16
Indien de prijzen en verzekeringen hetzelfde zijn, zou ik bij Alamo boeken. Bij budget houden ze een hold op je cc van de totale huurprijs. Alamo doet dit niet. Ook de prijs voor de "tol" is bij Alamo goedkoper. Alamo mochten we zelf uitzoeken, bij Budget kregen we een auto toegewezen. Dit waren onze persoonlijke ervaringen vorig jaar. Wij hebben ondanks onze ervaringen toch weer bij Budget geboekt maar alleen omdat ze op dat moment € 220 goedkoper waren. We nemen nu gewoon een extra cc mee. Auto bij Budget was prima. Maar dit is persoonlijk, zullen ongetwijfeld andere meningen zijn.

sunnyrojo
15-03-16, 14:48
Gelukkig dat je ervaringen met Budget ook wel goed zijn, wij hebben vooruit betaald omdat hij inderdaad de goedkoopste is/was, in november 560 euro voor 23 dagen een SUV of gelijkwaardig.