PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotel Key West met 3 kinderen



wendy1
12-02-16, 13:50
Hallo,

Wij willen in juli 1 nacht verblijven op Key West. Nu is er geen hotel te vinden onder de 300 euro omdat we met 3 kinderen zijn (dus 5 personen in totaal).

Heeft iemand een betaalbaar alternatief, via de reguliere website's zoals Expedia kan ik niets goedkopers vinden.

Of gewoon een 4 persoons kamer nemen en de jongste tussen ons in in bed laten slapen :confused:, of zouden we daar problemen mee krijgen??

Groet,
Wendy

Lannie
12-02-16, 23:36
Probeer het eens bij het Palms Hotel Key West http://palmskw.com. Wij zijn daar 2x geweest. Gratis parkeren in de omgeving, fiets verhuur en ontbijt (incl.) aan het zwembad. Wij kregen altijd een andere (goedkopere) prijs als wij ze rechtstreeks via e-mail benaderde. Niet het mooiste hotel, maar wel een geweldige sfeer.

Lannie
12-02-16, 23:38
O, ja, met triple AAA (ANWB pas) krijg je ook nog eens korting bij dit hotel!

cindy74
13-02-16, 08:40
Key west is nu eenmaal duur .

elstars
14-02-16, 10:27
Bedankt voor de tip! We hebben hier zojuist een nachtje geboekt, ziet er leuk uit.

Swets
15-02-16, 09:30
Wij hebben vorig jaar met onze drie kinderen in het DoubleTree by Hilton geslapen. Een van de weinigen met 5-pers. kamers inderdaad. Geboekt via Hotels.com, wel duur, maar geen 300 euro.. (volgens mij waren we 210 euro kwijt ofzo)

wendy1
15-02-16, 11:12
Wij hebben vorig jaar met onze drie kinderen in het DoubleTree by Hilton geslapen. Een van de weinigen met 5-pers. kamers inderdaad. Geboekt via Hotels.com, wel duur, maar geen 300 euro.. (volgens mij waren we 210 euro kwijt ofzo)

Ik zie alleen maar 4 persoonskamers in dit hotel. Had je 3 bedden in de kamer/ 2 queens en 1 slaapbank?

Groet,
Wendy

Swets
15-02-16, 13:32
Ik zie alleen maar 4 persoonskamers in dit hotel. Had je 3 bedden in de kamer/ 2 queens en 1 slaapbank?

Groet,
Wendy

Wij hadden twee queensize bedden zie ik in de bevestiging staan en ik weet niet meer of het een slaapbank of los extra bed was voor de laatste plek. Ik heb ook helaas geen foto van de kamer gemaakt.

Niels82
15-02-16, 20:12
Wij hebben ooit in de http://www.theinnatkeywest.com/ geslapen. Perfecte locatie + mooi zwembad.

Eljo
15-02-16, 21:52
The Inn heeft inderdaad een geweldig zwembad. Wij vonden alleen de kamer aan te kleine kant.