PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Vakantie Florida 2016



charly
04-02-16, 20:44
In de zomer van 2016 mogen wij weer op vakantie naar ons favoriete Florida. Ook dit jaar ga ik weer een reisverslag (proberen) bij te houden. De start is in ieder geval weer gemaakt. Het verslag is hier te vinden: https://familygoesflorida2016.wordpress.com. Ik zou het leuk vinden als jullie meelezen.

mineke
04-02-16, 22:55
Gezellig weer, heb me aangemeld om jullie te gaan volgen, heel veel plezier met de voorbereidingen

Esther2013
05-02-16, 16:11
Leuk, we lezen graag weer mee!

charly
05-02-16, 18:15
Leuk dat jullie meelezen!

charly
17-08-16, 23:37
Inmiddels zijn we al ruim twee weken in Florida en genieten we met volle teugen van onze vakantie. Na een slechte start (een dag vertraging) verloopt het verder volgens planning. Afgelopen zaterdag hebben we gefietst over de Pinellas Trail, dit naar aanleiding van de verhalen die ik hierover had gelezen op het blog van Rick en Mandy. Wij vonden het echt geweldig en zijn blij dat we dat hebben gedaan.

Maandag hebben we een segway tour gedaan in Cape Canaveral, dit was ook erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar. Vandaag hebben we een kajak tocht gemaakt in Shingle Creek, dit ook naar aanleiding van de verschillende verhalen die we hierover hebben gelezen op diverse blogs. Ook dit was erg leuk en een hele mooie omgeving. We hebben verschillende schildpadden en twee alligators gezien.

Helaas loop ik een paar dagen achter met het blog, zoals meestal lukt het me niet om up-to-date te blijven.