PDA

Bekijk Volledige Versie : Buffet restaurants



Don Tuse
25-01-16, 12:48
Ik begreep dat Wood Grill dicht is en we vonden Golden Corral niet heel goed.
Mijn vraag: zijn er nog andere buffet restaurants (of "all you can eat" zo je wilt) in de Kissimmee, Orlando, Clermont, Davenport area?

hannie
25-01-16, 14:06
Ik heb gehoord dat de Golden Coral die i.p.v Wood Grill is gekomen beter is dan die op de 192.
Je hebt op de 192 Ichiban dat is een all you can eat met sushi, chinees en je kunt wokgerechten nemen.
Verder heb je o.a nog Ponderosa maar dat is geen aanrader volgens mij.
Sweet Tomatoes is mischief nog een idee. Ik ben er nog nooit geweest maar andere forummers wel dacht ik.

peterwoudje
25-01-16, 14:42
Klopt, de wood griill is overgegaan naar de golden corall, deze is echt een stuk beter, netter en rustiger. Wel hebben ze geen steak van de barbeque.

corrus
25-01-16, 14:54
Ik heb gehoord dat de Golden Coral die i.p.v Wood Grill is gekomen beter is dan die op de 192.Golden Corral op die locatie is eigenlijk best een goed restaurant geworden...
Je hebt op de 192 Ichiban dat is een all you can eat met sushi, chinees en je kunt wokgerechten nemen.Heb ik de laatste keer rotte garnalen gegeten... Wat ons betreft, géén Ichiban meer.:(
Verder heb je o.a nog Ponderosa maar dat is geen aanrader volgens mij.Die wás goed... maar dat is wel heel lang geleden.
Sweet Tomatoes is misschien nog een idee. Ik ben er nog nooit geweest maar andere forummers wel dacht ik.Is best een goed restaurant maar eigenlijk hebben ze voornamelijk Soep en Salades.

Lavie74
25-01-16, 17:18
Is Sizzlers ook niet een buffet restaurant in Orlando?

sitechris
25-01-16, 22:17
Je kunt bij Sizzler steaks van de grill bestellen en daarbij heb je wat buffet gerechten. De steaks vond ik wel aardig smaken (niet top), het buffet was mwoh. Niet echt heel warm en vers.

sunnyrojo
26-01-16, 13:15
Is Golden Coral ook all you can eat? Ik zag er 3 welke nemen jullie altijd?
Wij zijn ook op zoek naar een andere all you can eat omdat inderdaad de Ichiban de vorige keer tenminste echt bagger was:(

peterwoudje
26-01-16, 15:41
a -aki sushi, heerlijk en goed geprijsd. All u can eat only $ 19,95 p.p.

JKG
26-01-16, 18:19
Golden Corral is idd all-you-can-eat. Alleen de banaanpudding vond ik het lekkerste, de rest 'mwah' (maar het kost ook weinig). Ben er al een tijd niet meer geweest.

moniquekruiningen
26-01-16, 19:12
Cici's Pizza en Sweet tomatoes allebei op mijn lijstje. Cici's omdat ik de pizza en de cinnamonrole heerlijk vind en sweet tomatoes omdat ik toch minstens 1 x het idee moet hebben gehad dat ik echt gezond heb gegeten..
Volgens mij, maar ik kan me vergissen, zit er op de IDrive vlakbij Avanti Resort en Iig aan de zelfde kant ook nog een tl buffet restaurant. En als je een keer in Coral Gables bent of in de buurt zit daar een geweldig Argentijns all you can eat restaurant Ciga la Vacca, niet goedkoop maar heeeeel erg goed en meer dan de moeite waard!

gudu
27-01-16, 09:41
pondorosa is echt heeeeeel slecht geworden . we zijn er afgelopen jaar weer eens binnen gelopen maar het restaurant was leeg en heel duur geworden met een bagger kwaliteit. de golden corrals verschillen enorm van kwaliteit . de golden corral die ipv woodgrill is gekomen is goed maar wij misten inderdaad de steaks en dat is een van onze favorieten. cici's pizza komen we graag want de pizzas zijn gewoon lekker en met een groupon wel heel erg goedkoop .
ik lees verder mee voor andere tips , proberen toch elke keer wat nieuws uit te proberen

koenkamphuys
27-01-16, 19:46
Golden Corral is inderdaad met de steaks gestopt. Dat is jammer als je van steak houdt... het brengt in elk geval de prijs-kwaliteitverhouding naar beneden. In de plaats ervan is het 'breakfast-all-day' hoekje gekomen.

Hier nog een paar links met tips:

http://www.10best.com/destinations/florida/orlando/restaurants/buffet/
https://foursquare.com/top-places/orlando/best-places-buffet

En deze kwamen we een tijdje terug tegen.

http://www.floridaforum.nl/showthread.php?1334-Restaurants-in-Orlando&p=215756&viewfull=1#post215756

Don Tuse
27-01-16, 23:36
Iedereen bedankt voor de tips!

Elliekeuh
28-01-16, 09:11
hungry howies is ook een lekker pizzabuffet resto maar er zijn maar enkele waar je buffet kan eten. De eerste keer van ons was niet ver van de premium outlets in Ellenton.
Je kan op hun site de buffetrestaurants opzoeken.
Cici's ook lekker natuurlijk en golden corral hebben we er al enkele gedaan en nog maar 1 keer hebben we gezegd van mmm deze was wat minder en dit was in de buurt van fort myers als ik mij niet vergis.

sitechris
31-01-16, 13:26
Cici's heeft goede pizza's, maar de pasta was werkelijk niet te naggelen. Smaakte naar chloor.

wehave
31-01-16, 14:13
Cici's pizza's vind ik niet zo speciaal.
Voor de prijs misschien wel maar wat een verschrikkelijke plek om te zitten.

sonja
31-01-16, 15:32
Golden Corral is inderdaad met de steaks gestopt.

De Golden Corral op de 192 ter hoogte van Celebration heeft wel steaks, goede kwaliteit zelfs!

jimbo
16-02-16, 18:13
De Golden Coral aan de International Drive, ter hoogte van de grootste Mc Donalds serveert ook nog gewoon steaks. Overigens is deze Mc Donalds momenteeel gesloten vanwege een grote verbouwing, zowel van binnen als van buiten.

Maikel1981
30-03-16, 23:03
Las hierboven iets over rotte garnalen bij Ichiban, kan natuurlijk een incident zijn. Onze ervaringen zijn er erg goed (us192). Groot assortiment aan vis, vlees en andere gerechten. Tevens bakken ze op verzoek verse vlees en visgerechten. Als ik toch iets zou moeten noemen is het dat ze naar mijn mening te vlot de rekening op je tafel deponeren en je daarna zo ongeveer de zaak uitkijken. Daar hebben wij ons overigens niks van aangetrokken en nog meerdere keren wat van het buffet genomen. Rekening betaal je pas achteraf :)

Roy Reuter
16-05-16, 12:18
Wij zijn enorm fan van All You Can Eat Sushi en gaan ook regelmatig naar Sumo en Shabu Shabu in Rotterdam. Is er iets soortgelijks in Orlando/WDW area? Zag hier a-aki sushi en Ichiban voorbijkomen...nog andere goede suggesties?

José
17-05-16, 00:14
Ohh Shabu Shabu, wij gaan altijd naar die in Amersfoort. In de Florida Mall zit een sushi bar, die goed is, en ook o.a. bij Publix (supermarkt) kun je verse sushi kopen.

JKG
24-05-16, 18:55
José, als je toch naar Amersfoort gaat, probeer dan eens 'Genieten' in Hoogland. Volgens mijn vrouw veel lekkerder dan Shabu Shabu. En bij die laatste kwam ze best vaak.

José
25-05-16, 14:46
Ohh tanks, wie weet:D

Don Tuse
25-05-16, 15:08
Het ging om buffetrestaurants in de Kissimmee, Orlando, Clermont, Davenport area :D

Paul76
16-02-19, 15:25
In september zijn we in Orlando/Kissimmee en zouden graag eens bij Golden Corral gaan eten. Welke zouden jullie aan raden of is er nog een ander alternatief voor een goed buffet restaurant?

Anthonie
16-02-19, 16:01
Golden Corral Clermont, deze vinden wij de beste!

Bullyleo
16-02-19, 17:20
In september zijn we in Orlando/Kissimmee en zouden graag eens bij Golden Corral gaan eten. Welke zouden jullie aan raden of is er nog een ander alternatief voor een goed buffet restaurant?
Als je wat "gezonder" wilt eten met heerlijke soepen en zeer uitgebreide salad bar, dan kan ik je zeker Sweet Tomatoes aanraden. Zijn we vorig jaar meermalen geweest en we gaan daar dit jaar zeker weer heen. Er zitten meerdere vestigingen rond Orlando/Kissimmee. Is ook volgens het all you can eat principe. Ik zou dan zeker "Joan's Broccoli Madness" proberen.

Paul76
18-02-19, 09:02
Clermont ligt (voor ons) net iets te ver weg helaas. Sweet Tomatoes lijkt ons inderdaad een goed alternatief als afwisseling om wat gezonder te eten en gaan we zeker eens proberen!

Mattie
18-02-19, 14:54
Golden Coral is prima, niet duur en veel keuze. Of je het wat vind? Tja.. de een vind het niks de ander vind het prima. Ik vind het in elk geval leuk om 1 of 2 keertjes te doen :)