PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag laantjes gaan Zuidoost USA



laanvdj
19-01-16, 00:01
We gaan dit jaar weer naar Florid na een jaar vreemd te zijn gegaan naar het westen.
we wilden eerst alleen naar Florida maar hebben besloten om toch naar Great Smoky Mountains en Savannah te reizen. Daarna willen 10 dagen relaxen in Orlando.
Ik ga toch weer een blog bijhouden omdat we op nieuwe plaatsen komen. En we worden al ouder en vergeten wel eens iets. Nu kunnen we dat toch altijd weer terug lezen.
Ons blog is : http://laantjeszuidoostusa.blogspot.nl/

marina

Bianca Stripes & Stars
20-01-16, 12:50
Wat leuk!
Ik ga je volgen!
In 2014 ben ik ook in de Great Smoky Mountains & Gatlinburg geweest. Super leuk en heel erg mooi. :) Ik ben benieuwd naar Savannah & Asheville, want daar ben ik nog niet geweest.
Heel veel voorbereidingsplezier!

trails
21-01-16, 16:51
Wij zijn 2 jaar geleden vanuit Florida richting Savannah gereden, de kust in Georgia is geweldig mooi. Savannah is een hele leuke plaats om een dagje door te brengen.
Vergeet niet een bezoek te brengen aan St. Simon's Island en aan Driftwood Beach op Jekyll Island (zó apart).
Op ons verslag kun je evt. meer lezen. Geniet van de voorpret!

mhagman
22-01-16, 20:21
Leuk, ik ga jullie volgen en kijken of ik nog wat tips mee kan pakken (trails, ik ga zeker jullie verslag ook lezen), want wij gaan deze zomer na een paar dagen New York met de auto afzakken naar Orlando, via welke route staat nog open! ENJOY!!

Moolenschotjes
22-01-16, 23:49
Leuk, wij gaan meelezen.
Afgelopen zomer zijn we vanuit New York langs de kustlijn naar Florida gereden in 7 dagen en vonden het GEWELDIG!
Savannah is prachtig met zijn zuidelijke karakter