PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Remco Stoffelen (en familie)



Remco Stoffelen
12-01-16, 11:08
Hallo allemaal,

Wij gaan dit jaar voor de 3e keer naar de USA. 1e keer was in 2008 New York/New Jersey. In 2013 een "rondje" westkust gedaan.
En dit jaar gaan we naar Florida. Dit jaar is ons reisgezelschap wel anders dan de vorige keren. Dit jaar gaat onze dochter van dan 2 jaar mee en 1 paar ouders.

We hebben in 3 plaatsen 3 villa''s gehuurd. Davenport, Cape Coral en Kendall. Vanuit deze plaatsen gaan we onze dingen doen.
Op ons programma staan sowieso: Sea World, Disney, Everglades, Key West.

Bij onze laatste reis langs de westkust hebben we veel info van forums gehaald. Je leest altijd hele leuke dingen die soms niet in de boekjes staan en toch even specialer zijn. En zeker ook de dingen dat je denkt dat is gaaf maar in werkelijkheid minder zijn.

Dus mocht er iemand nog een leuk bijzonder restaurantje weten dan horen wij dat graag.
Ook als er iemand nog een must do/see weten wat super leuk is voor onze dochter van 2 jaar dan horen wij dat graag.

Wij hebben er heel veel zin in.

Esther2013
12-01-16, 23:29
Hallo Remco, de eerste keer Florida...super bijzonder! Er zijn zoveel leuke dingen om te zien en te doen, waar moet je beginnen. Probeer even een reisschema op te stellen en te plaatsen, dan krijg je vast wat meer hulp en opmerkingen.
Daarnaast kun je wat reisverslagen lezen van de bloggers van het forum, krijg je meer een idee wat er allemaal te doen is. Wij zijn in 2013 geweest en een rondreisje gemaakt, in 2014 alleen naar de Gulfcoast en komende zomer op 3 plaatsen aan de Gulfcoast. Succes en veel plezier met de voorpret!

Moolenschotjes
13-01-16, 17:10
Welkom Remco, leuke plannen hebben jullie en erg leuk om voor de eerste keer Florida te bezoeken. Pas op dat jullie niet verslaafd raken :-)

In de omgeving van Cape Coral zit een erg leuk restaurant (op meerdere locaties) - genaamd Ford's Garage.
Wij vonden het daar erg leuk - zie http://www.fordsgarageusa.com

Daarnaast vonden wij Gatorland ook erg leuk.

In de afgelopen jaren hebben wij ook een Roadmap samengesteld met veel informatie over Florida en daarin ook leuke tips en adressen.
Wellicht staan er leuke dingen voor jullie in - deze is te downloaden via onze blogs.

Veel plezier met het plannen van jullie vakantie.

Remco Stoffelen
14-01-16, 13:02
Dank jullie wel! Ik ben bang dat we er ook een gezonde leuke verslaving bij krijgen. De voorpret is in ieder geval erg leuk en ook al verslavend.
Supergaaf jullie roadbook. Daar gaan we zeker gebruik van maken. Echt top!

Bianca Stripes & Stars
15-01-16, 13:35
Welkom Remco & veel plezier op dit forum!
Leuk dat je in verschillende plaatsen een villa huurt!
Ik heb niet zo heel veel verstand van kinderen en misschien vind ze het eng, :pmaar ik vond T-Rex Cafe een leuk restaurant. Dat zit in (vroeger Downtown Disney) Disney Springs, bij de Disneyparken. Hier zie je alvast wat ik bedoel:
http://www.stripesandstars.nl/t-rex-cafe-restaurant-downtown-disney-orlando/

In Key West aten wij bij Blue Heaven: lekker eten, gezellig buiten in een verlichte tuin, waar katten en kippen rond lopen:
Het staat in mijn dagverslag van Key West:
http://www.stripesandstars.nl/dag-16-usa-roadtrip-florida-keys-en-het-meest-zuidelijke-eiland-key-west/

Veel voorbereidingsplezier!

PS @Moolenschotjes : Dat restaurant ziet er echt leuk uit! Ik ben gek op themarestaurants :D

Niels82
17-01-16, 10:34
Hey Remco,

Welkom en veel succes met het uitzoekwerk !