PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Renaatje



Renaatje
11-01-16, 18:56
Hallo Allemaal,

in de maand Mei ga ik met mijn man en 2 kinderen (6 en 8 jaar) voor het eerst naar Orlando.
We gaan 2 weken en hebben er heel veel zin in.
We vliegen op Tampa waar we 2 nachten verblijven en dan door naar Orlando.
Er is zoveel te doen!!!!
Wie kan ons helpen door te vertellen wat echt MUST SEE is in Tampa/Orlando?
we willen alles een beetje plannen en moeten toch ook echt keuzes maken.
denk daarbij naast een aantal pretparken ook aan low budget dingen of heerlijke restaurantjes?
ik hoor het graag en de voorpret is begonnen :)

ronenivonne
11-01-16, 19:38
Hallo Renaaltje en welkom.

Zoals je al zegt, zoveel te doen.
Tampa ben ik niet zo bekend. Bush gardens van horen zeggen en Clearwater beach zijn wij geweest en is erg mooi, dit ligt in de buurt.

Wat betreft Orlando, naast de bekende parken van en Disney, Universal en Seaworld is bijvoorbeeld Kelly park erg leuk om te doen.
Wat me verder invalt is Down town Disney, Universal citywalk, Gatorland, Kennedy Space centre, Cocoa beach. En uiteraard de diverse malls en outlets. :o

Ilse_
11-01-16, 19:55
Probeer veel reisverslagen te lezen. Hieruit kun je heel vaak leuke dingen halen en dan ook wat jullie aanspreekt.

Want tja er is zoveeeeeel te doen..... Disney, SeaWorld, Discovery Cove, Bush Gardens,Kennedy Space, Disney Springs, Universal, Alle natuurparken, Chilli's, Outback, Johnny Rocket, en ga zo maar door..... ohja ook de shopping centra en malls mogen niet ontbreken maar ook al een bezoek aan de Wallmart is een beleving en kijk je je ogen uit.

Ik zou echt lekker gaan lezen en van daar uit verder zoeken naar dingen die jullie aanspreken.


Dus zoals je al wel merkt veel te veel om zo op te noemen.....

Lelli Kelly
11-01-16, 20:05
In 2014 zijn we met kids (2 en 6 jaar) in Florida geweest, o.m. ook in de buurt van Tampa.
Misschien kun je tips halen uit ons reisverslag:
www.wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
Succes met plannen!

moniquekruiningen
11-01-16, 21:34
Over het algemeen kom je maar 2 zaken te kort... Geld en tijd..:D
maar dat is een fantastische reden om nog eens terug te gaan!