PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jord1975 (Jordy, Jolanda en Bas)



Jord1975
09-01-16, 16:49
Hallo allemaal

Wij zijn Njordy (40) Jolanda (38) en Bas (11)

Voor ons is het de eerste keer dat wij deze reis gaan maken naar Florida (Orlando ) , wij hopen op dit forum nog veel tips en info te kunnen vinden .

Wij zijn de afgelopen jaren alleen maar naar Turkije geweest en wilden eens wat anders proberen wat meer uitdaging , volgens ons gaat dat hier zeker lukken .
Omdat wij nog totaal niet bekend zijn in dit land gaan we er zeker wat van maken en hopen via deze weg nog meer te kunnen vinden over onze aankomende vakantie .

Kort maar spreken elkaar vast nog wel op dit forum .

Gr Njordy , Jolanda en Bas

Njit
09-01-16, 17:56
Welkom op dit gezellige Forum. Florida is inderdaad een bestemming vol uitdagingen: waar ga ik lekker eten, welk mooie strand ga ik bezoeken, welk pretpark ga ik vandaag onveilig maken, welke outlet ga ik mijn geld besteden.. Keuzes genoeg ;) Maar gelukkig zijn er altijd nog volgende vakanties :)

moniquekruiningen
09-01-16, 17:57
Welkom! Florida vakanties zijn geweldig. Het begint met heel veel voorpret en tegen de tijd dat na de vakantie de herinnering begint te vormen, wil je de volgende vakantie alweer boeken!

Jord1975
09-01-16, 19:05
Idd keuzes genoeg ...Ben bang dat we tijd te kort komen!!

Jord1975
09-01-16, 19:06
We zitten nu al met volgend jaar in ons hoofd ....Eerst maar eens kijken hoe het ons gaat bevallen dit jaar .

Njit
09-01-16, 19:56
Wij hebben meestal ook al reisschema's voor een aantal Amerika-vakanties op de plank liggen. Voorpret is altijd leuk :)

moniquekruiningen
09-01-16, 19:59
Ik heb met dochter van toen 11 de eerste Florida vakantie Disney en Seaworld bezocht... Dat waren al heel veel indrukken. Nu is ze 15 en gaan we voor de derde keer naar Universal en zoals het er jaaruitkering ziet voor de 2e keer naar Disney. Keuzes, keuzes, keuzes, ieder jaar weer keuzes maken. Wanneer gaan jullie?

Jord1975
10-01-16, 06:35
Wij gaan maandag 15 augustus vanaf Schiphol met Tui , omdat wij nog nooit in ons leven zover zijn geweest eerst voor 9 dagen hier naar toe . Mocht het ons zo bevallen dan zullen we vast en zeker terug keren.


Wanneer gaan jullie?

Syllvia
10-01-16, 07:36
Wat leuk dat jullie naar Florida gaan. Zelf ben ik ook een paar keer in Turkije geweest, ook leuk.
Maar ik durf bijna te wedden, dat je na Florida niets anders meer wilt!
Dat is dan ook het enige nadeel van Florida :D

Alvast heel veel voorpret!!!!!

Jord1975
10-01-16, 08:45
Geloof dat ik de komende jaren toch over uren moet gaan draaien om elk jaar los te gaan in Florida :D


Wat leuk dat jullie naar Florida gaan. Zelf ben ik ook een paar keer in Turkije geweest, ook leuk.
Maar ik durf bijna te wedden, dat je na Florida niets anders meer wilt!

S@skia
10-01-16, 10:07
Welkom op het forum!! Florida is verslavend dus jullie zijn gewaarschuwd hahahah. Geniet van de voorbereidingen en lees flink wat blogs van mede forummers, daar hebben wij ook heel veel aan gehad toen we voor het eerst gingen. Maak ( als ik jullie een tip mag geven) niet de fout om alles in 9 dagen te propppen maar maaak ook pas op de plaats om gewoon te genieten....... Have Fun!!

Niels82
10-01-16, 14:22
Welkom op het forum!!
Florida is echt geweldig en wij gaan nu voor de 2e keer, er is hier genoeg ervaring op te doen als je de tijd neemt om het te lezen!
Veel succes met het (vele) uitzoekwerk :)